Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nu kommer LG Optimus 3D

Nu kommer LG Optimus 3D

Verdens første 3D-mobil er meget snart i de danske butikker.

LG Optimus 3D har to linser bag på til optagelse af 3D. 
LG Optimus 3D har to linser bag på til optagelse af 3D. 

LGs 3D-mobil, Optimus 3D, er snart at finde på hylderne i de danske butikker.

LG fortæller nu, at LG Optimus 3D kommer i starten af juli, og ikke som tidligere forventet i slutningen af juni.

Med Optimus 3D kan man både optage video, spille spil og se film i 3D - uden 3D-briller.

Men Optimus 3D er i virkeligheden ikke en 3D-mobil, men i højere grad en god smartphone, med 3D, mener LG.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Ravnen1 15-06-2011 21:15:13

Lad for søren være med at spilde jeres penge på LG. De arbejder kun på en fin overflade, men kernefunktionerne er der SLET ikke. Har selv spildt mine penge på en O2X som jeg fx måtte trække batteriet på i dag, da den crashede under et opkald. Jeg er SÅ træt af den. Men bare rolig, LG lover altid en opdatering om "[dags dato]+14dage". Dvs aldrig.

Måske i 2012 vil LG have forstået dette og forsøge at forbedre sig. Det kom også bag på Sony Ericson at folk krævede software opdateringer. Det viser kun at LG er mindst et år bagud i forhold til de andre producenter.

0 0
Phillyboy 15-06-2011 20:21:53

Alle drenge og piger.. Let's face it, det kører for LG og det er da bare dejligt, jo mere konkurrence, jo mere og bedre mobiler til os alle, det er helt enkelt!!! Hvis en producent laver noget som er helt vildt godt, så smitter det af på de andre!! Det er det vi kalder udvikling og det er kun til vort alles bedste !!!
Det er ikke noget jeg har bestemt, sådan er det bare !!

0 0
Lars H. 15-06-2011 19:24:11

Der burde være et internationalt forbud mod nye tilsvarende produkter før eksisterende virker. En slags forbruger beskyttelse og der med tvinge firmaerne til at bruge ressourcer på at løse problemerne hurtigst muligt.

0 0
Svave 15-06-2011 18:40:06

Helt enig drenge, LG's opdaterings service stinker så det basker! De fatter simpelthen bare ikke at vi brugere er godt trætte af at vente på Gingerbread 2.3 opdateringen som er blev udskudt utallige gange efterhånden. Hold jer fra LG hvis i vil have service på jeres produkter. LG kundeservice kan ikke engang give svar på hvornår 2.3 forventes at blive udrullet - det siger jo alt om deres salgsmetode, hvilket kaldes for "Pistol salg". Sælg billigt så kunderne ikke forventer service og det får man vitterligt heller ingen af. Så er I alle varslet!

Ps. LG Optimus 2x Batteri tid er den dårligste jeg har oplevet til dato på en smartphone.

0 0
lsj 15-06-2011 18:38:48

før lg o2x nu samsung gs2

0 0
Rene 15-06-2011 16:17:52

Gingerbread er igen udskydt til O2X, når de behandler deres kunder der køber deres topmodel sådan ville jeg være MEGET skeptisk over at købe noget fra LG.'

PS. Den opdatering der skulle komme er heller ikke kommet, nu har jeg ikke nogen problemer men de lovede jo en opdatering.
Det er bare løgn på løgn.

0 0
Jesper Søgaard 15-06-2011 15:12:02

Denne telefon flopper. På to grundlag - Nikolajs kommentar vedr. O2X og så fordi den har 3D. Det er sikkert vældig fancy når man skal vise det til vennerne, men jeg vil vædde på at i løbet af 1-2 uger så er man træt af det og så er det en telefon ligesom alle andre - bare lavet af LG som skider på deres kunder.

Nej tak.

0 0
Robert 15-06-2011 15:42:14

Nu tænker jeg rent hardwaremæssigt så er der heller ikke den store forskel fra O2X, hvor den største forskel umiddelbart er at der sidder 2 kameraer på bagsiden der kan optage i 3D. Og så bliver den lanceret med android 2.2 det er jo ganske enkelt forfærdeligt her hvor de fleste producenter efterhånden har fået opgraderet deres GAMLE modeller.

0 0
15-06-2011 15:50:39

HW mæssigt er der faktisk en rimelig forskel. Processorne er fra to forskellige producenter. Og 3D gøre brug dualchannel memory opbygning(om det så er noget der virker, ja det er en anden sag :D) Men ellers ja, så er de rimeligt ens.

0 0
15-06-2011 15:06:20

Men efter LG's mindre heldige omgang med O2X, så skal jeg dælme ikke nyde noget fra dem det næste meget lange stykke tid..... Heldigvis findes CM7...

0 0