Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nu kommer Motorola Xoom til Danmark

Nu kommer Motorola Xoom til Danmark

Motorola har netop annonceret, at deres tablet Xoom kommer til Danmark i næste uge.

Android-tableten Motorola Xoom kommer til salg i Danmark i næste uge, skriver Motorola i en pressemeddelse. 

Motorola Xoom var den første Andorid-tablet med version 3.0, og har en 10,1 tommer skærm, 32 GB hukommelse, dual-core-processor og kamera på både for- og bagside.

Prisen bliver rundt regnet 5.800 kroner ved salgsstart.

Læs testen af Motorola Xoom.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Søren D 03-07-2011 13:25:12

Og at dømme efter den første uge er det ikke meget min bærbare bliver slidt i fremtiden..men damn hvor er det da fesent at komme hjem til DK og logge på...ingen film og musik - den var helt klart sjovere overthere!

0 0
Stig 18-06-2011 11:23:33

Har haft den et par mdr nu,og fik den nye 3,1 opdatering da jeg var i usa på et tidspunkt......

Det eneste jeg mangler i den er et media streamer program ala det der findes i music playern på min htc desire hd.

Min xoom har overtaget den bærbares pc plads.

Kan kun anbefale motorola xoom....5 ***** herfra.

0 0
Per 09-06-2011 11:00:10

Den fås mange steder og koster langt indre end 5.800

http://gadgetzonen.dk/2011/05/motorola-xoom-tablet-klar-til-salg

0 0
Morten Kristensen 09-06-2011 17:21:20

5700 kalder jeg ikke langt mindre....

0 0
cJoey 09-06-2011 10:40:34

De har den på lager allerede f.eks. her: http://www.proshop.dk/iPad-Tablet/Motorola-XOOM-With-Wi-Fi-32-GB-2258069.html

0 0
Carsten 09-06-2011 08:49:12

Tung og klodset. Asus EEE pad er helt klart et bedre valg. Personligt skal jeg have Samsung Galaxy Tab 10.1

0 0
Ulrik 08-06-2011 14:07:41

De må da være tossede, at sætte den til den startpris. En Asus Eee Pad Transfmrmer koster under 4000,- kr. og 4200,- kr. med dock. Og den kører også Android 3.1. Og Acer Iconia A500 koster under 4000,- kr.

Motorola kommer IKKE til at sælge mange af dem! Med den pris kan de lige så godt blive væk fra det danske marked! Øv bøv!

0 0
PJ 11-06-2011 16:24:20

Helt enig, for det første er den et halvt år for sent på den, og for det andet så er den 2-3 tusinde for dyr.

0 0
GrandDevil 08-06-2011 16:15:55

Det er også en vild pris, men det må være et overslag for Xoom'en med både 3G og Wifi, da jeg købte min Xoom hos Pixmania for ca. 4200,- for en måneds tid siden.

0 0
Jesper 08-06-2011 14:37:35

...den er jo ikke så hypet, som iPlad, men priserne er da nogenlunde ens, så jeg tror s'gu nok, at jeg lige snupper en Xoom... og trækker momsen fra! ;o)
Glæder mig til at se, om den er lige så begrænset som iPlad2 eller om man rent faktisk kan anvende den til noget brugbart!

0 0
Svend Ole Nielsen 09-06-2011 14:33:51

Er priserne ens ??? Jeg antager du mener på IPad og Xoom med samme hukommelse ?

Du kan jo næsten få en 64GB Ipad2 med 3G/Wifi for samme pris som Xoom. Overpris er vist ordet.

0 0
TF 08-06-2011 16:15:00

for det første så det er jo lidt svært at tage dine indlæg seriøst jesper når du ikke er begavet nok til at stave til ipad eller sagt med andre ord, drop nu det fanboy pjat og så er 500 kr vel lidt mere end "nogenlunde ens pris" ligger man det sammen med alle ulriks priser på dens konkurrenter, så er xooms pris jo skudt en del over hvad der er fair for produktet, så jeg må give ulrik ret i hans konklusion.

0 0
Jesper 09-06-2011 11:47:03

Føler du dig trådt over tærerne, jutosini? Hvorfor tror du, at jeg betegner iPad som iPlad og iPhone som iPhony? Er det for svært at gætte?
Jeg bruger selv hhv. iOS, Android, WP7 og WM. Det er vel at mærke HVER dag! Så modsat dig, tror jeg at jeg har sammenligningsgrundlaget i orden. På det grundlag har jeg kunne konstatere, at iPhonY ikke leverer noget som helst, som ikke kan leveres af andre OS. Faktisk er det sådan, at iOS har nogle mangler, selv i forhold til Windows Mobile!!
Hvad angår iPLad, så er det et produkt, som blot er et skridt på vejen. Den er en del af en proces, som formentlig ender med, at tablets og bærbare PC smelter sammen. Her har HP og Lenovo faktisk været tættere på med deres tablets, for de har rent faktisk kunne bruges til noget seriøst.

Nu kommer de mere seriøse konkurrenter til iPad, og så håber jeg, at der igen kommer skub i processen.
Jeg glæder mig til, ikke længere at skulle ligge under for Steve Flobs luner; jeg venter bare på, at alle i FanBois ser lyset! Det burde s'gu være nemt, efter hvad Æble præsterede forleden!

God bedring! ;o)

0 0
TF 09-06-2011 13:09:47

nej jeg føler mig ikke tråt på, jeg som mange andre er bare træt af religiøse fanatikere som foreksempel dig der spræder had og ødelægger den gode stemning i forummer over alt i kan finde dem, hvor folk som jeg og andre der bare elsker elektronisk legetøj af alle slags og mærker (du kan kalde os "multi mærke fanboys" vis du bar skal sætte en fanboy label på) der bare gerne vil snakke, udvekle erfaringer og komme med kommentare/spørgsmål til artikler, i en pæn og ordenlig tone, uden barnligt ævl som jo er det eneste du og din slags bidrager med.

Lad venligst være med at skrive som om du ved nået om mig og mit sammenligningsgrundlag, for gør du jo tydeligvis ikke.

prøv at læse dit sidste indlæg igen og vis du ikke selv kan se problemet vil jeg sige du har brug for nået hjælp, det er ikke ondt ment bare ærligt.

0 0
Jesper 10-06-2011 13:41:04

Så det du siger er, at jeg og mange andre, ikke må give udtryk for vores undren over, at et så inferiørt produkt, kan blive så overeksponeret og overvurderet?

Du ved udmærket, at der kører en lille "krig" mellem iOS og Android, og jeg tillader mig blot, at puste lidt til ilden en gang imellem, for der er s'gu ikke nogen der som Fanbois kan hidse sig op, når man vover at kritisere den hellige gral. Det er faktisk lidt som at stjæle slik fra børn! ;o)
Nu er det jo så sådan, at jeg har modtaget et stk. Xoom til mig selv i dag. Samtidig har jeg klargjort seks stk. iPad2. Det er i dén grad befriende, at kunne tage et stk. elektronik i brug UDEN at skulle forbinde den til en PC!
Kald det bare barnligt, men netop børn, er jo modtagelige over for nye idéer, og er i stand til at tænke i nye baner... der hænger du måske lidt fast, eller hür?

By the Way! pt. benytter jeg en Samsung Omnia 7, som er befriende anderledes en de sædvanlige iPhones og Androids!

God pinse!

0 0
TF 10-06-2011 15:55:50

Det er tydeligt du ikke er moden nok til at forstå hvad jeg skriver, men jeg kan kun give dig ret i at barnlig er en glimrende beskrivelse af fanatikere/fanboys som dig, dog ikke ment på den gode måde men mere den egoistiske selvoptagende måde, jeg har sku ondt af dig for det må da være træls at gå og hade andre på den måde og være negativ hele tiden istedet for at bare nyde alt elektronik og mærker som vi andre, uden ynkelige fordomme osv, stakkels stakkels dig :(

0 0