Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nu kommer Samsung Galaxy S

Nu kommer Samsung Galaxy S

Samsungs nye supermobil er nu endelig på vej i de danske butikker.

Samsung Galaxy S
Samsung Galaxy S

Nu er Samsungs absolutte topmobil på vej til Danmark.

Samsung Galaxy S er en Android 2,1-mobil med den nye type skærm Super AMOLED, der er en lille revolution indenfor skærme. Skærmen er skarpere, farverne flottere, og selv i sollys er den en fornøjelse at se film og billeder på.

Skærmen er på 4 tommer, hvilket er den største skærm nogensinde fra Samsung.

- Dansk tastatur med æ, ø og å, og den nye Swype-teknologi. Senere på året kan den danske version af Swype downloades.

- Med Samsung Galaxy S er der adgang til hele to applikations-butikker. Både til Samsung Apps og Android Marked. Du kan for eksempel finde en applikation, der gør din Galaxy S til en fjernbetjening til dit Samsung TV.

- Galaxy S har indbygget GPS, og derfor kan du nu blive guidet rundt i landet ved hjælp af Google Maps Navigation.

- Ovenpå Android 2,1 er Samsungs egen brugerflade TouchWiz 3,0. Det er muligt at tilpasse telefonen med widgets og genveje, som man har lyst til.

- Social Hub samler alle dine kontakter og deres oplysninger fra Facebook, Twitter, og din Google-konto.

Mobilsiden.dk har allerede testet en tidlig version af Samsung Galaxy S, men ser naturligvis frem til at få den endelige version mellem hænderne.

Prisen bliver lige omkring 5000 kroner.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

julie 05-07-2010 22:25:02

hej. telenor siger at de få mobilen i uge 30.

0 0
jakob holmelund 18-06-2010 14:29:57

Nogen der har fået fingrene i en i9000 ??? Kan se at dustin skriver de har den på lager..

0 0
kasper 18-06-2010 15:49:51

TDC i Århus får mobilen i den første del af juli månede.
Telenor aner ikke at der er en mobil der hedder Galaxy S i9000.
Men hvad kan man også forvente af et firma der lever af mobiltelefoni...

0 0
Lasse 18-06-2010 14:44:52

Nogen der ved noget i Aalborg? Alternativt i Århus?

Alle steder jeg har været i Aalborg ligner store ?.

Meget træls.

0 0
jakob holmelund 18-06-2010 14:35:05

Og nogen der har nogen ide om den kommer hos telenor med det samme ? har prøvet at skrive med deres support og været i deres butik.. Men ingen af dem fatter hat, da den ikke står under kommende telefoner.. Vil bare have den telefon NU !! så hvis nogen ved hvor jeg kan gå ned og købe den i københavns området.. SÅ SIG DET :)

0 0
Bahumbaba 17-06-2010 13:28:16

Mobil.nu skriver at butikkerne har den imorgen.

Kan også købes for 3.397,43 kr.

Kilde: http://www.kontorlinien.dk/PartDetail.aspx?q=p:3176921

0 0
Danzki 17-06-2010 15:00:06

Men det er uden moms. Og de har også sat prisen op til 3600 (4100 med moms) :o)

0 0
Bahumbaba 17-06-2010 15:24:17

Det er fordi de har sat prisen op med 700 kr siden jeg postede :-(

0 0
Frederik Grøn Schack 20-06-2010 13:05:29

Det er sjovt, jeg tog netop et screen-dump af licotronic.com's tilbud på 3.412,50 kr for 16 GB versionen, fordi det var en åbenlys løgn og anmeldte dem på trustpilot, men min anmeldelse blev hverken blacklistet eller noget, den blev bare fjernet.

http://www.6k.dk/licotronic/Licotronic.jpg

0 0
LarsA 23-06-2010 22:08:54

jeg vil gerne se et screendump hvor der staar at det var en 16GB version.
For jeg har paa INTET tidspunkt set andet end en 8GB vers paa deres side. Vil endda väre saa fräk at paastaa at du har kigget FORKERT !

0 0
Danzki 23-06-2010 21:06:36

Licotronic har netop bekræftet at de har sendt min telefon i dag for den aftalte pris af 3412,50 kr.

Licotronic holder altså hvad de lover. Hvis din anmeldse på trustpilot er kommet frem synes jeg du skulle fjerne den igen :o)

0 0
LarsA 23-06-2010 22:06:45

samme her, har netop ogsaa faaet samme mail :D
Saa jeg de holder 110%, absolut INGEN slinger i valsen der ;)

0 0
Danzki 20-06-2010 22:14:17

Jeg købte den hos Licotronic for 3400 kr. De meddelte dog at leverandøren har givet dem en for lav pris, hvilket nok er grunden til den høje prisstigning på de forskellige steder.

0 0
nielsen85 21-06-2010 13:13:34

Har selv bestilt telefonen hos Licotronic til den første pris på omkring 34-3500kr.
Men afventer bare svar på om de får nogle hjem denne uge eller om de helt må opgive at fuldføre ordren.

0 0
Danzki 21-06-2010 16:31:37

Jeg fik en mail hvori der stod at de ville få dem hjem i dag, mandag.

0 0
nielsen85 21-06-2010 18:52:49

Har haft snakket med dem i dag. De får de første telefoner i morgen som de sender ud og næste portion onsdag som de sender der...

0 0
LarsA 22-06-2010 09:25:13

Saa maa man da haabe at man er blandt de förste 2 portioner... hehe...

Gläde rmig til at höre fra de förste brugere...

0 0
nielsen85 22-06-2010 09:33:46

Fik selv besked om at min telefon vil blive sendt om onsdagen så ser meget frem til at modtage den torsdag/fredag

0 0
Bahumbaba 17-06-2010 16:18:23

Nu går kontorlinien.dk helt amok, nu koster den 4.611 kr. med moms, prisstigning på 1.100 kr. på én dag :D

0 0
May Frederiksen 17-06-2010 13:48:29

@ Bahumbaba,
Hvis du læser mobil.nu's historie, kan du se, at de skriver (som jeg skrev i en kommentar længere oppe i tråden), at den kommer fredag, eller inden for en uge. De vildleder bare lidt i underrubrikken. Samsung kan endnu ikke love, at den er Danmark i morgen.
Vh. May - mobilsiden.dk

0 0
Danzki 17-06-2010 12:55:19

Kan købes for mellem 3900-4400 kr.
Kilder: Pricerunner, edbpriser.

0 0
Lasse Poulsen 17-06-2010 11:39:36

Skuffende at Swype ikke understøtter dansk "out of the box".
Havde jeg ellers set frem til!

Spændende at se hvornår de forskellige teleselskaber får GS'en i butikkerne.

0 0
Kristian Flindt 17-06-2010 12:50:47

Swype understøtter også dansk "out of the box".
Det står der ihvertfald på "Swypes hjemmeside".

At så Samsung ikke kan finde ud af at sende det med, er et andet problem :)
Men jeg skal helt sikkert have fat i den telefon! Og at der så kommer Swype senere, gør det jo endnu mere spændende :)

0 0
Jonas 17-06-2010 18:27:46

Swype er først nu understøttet af android ifølge denne side:
http://android.pocketpc.ch/android-news/96445-swype-ab-heute-fuer-android-erhaeltlich.html
Ydermere er det kun Engelsk, Spansk og Italiensk der understøttes til Android, så nok derfor de siger det vil komme senere på året.

0 0
Lasse 17-06-2010 10:37:33

Hej

Har i mere konkrete oplysninger om hvornår den kommer?

For uden at være på tværs så vidste vi jo, fra jeres egen side endda ;), at mobilen kommer i løbet af den eller de kommende uger :)

0 0
May Frederiksen 17-06-2010 10:55:11

Hej Lasse,
jeg har ikke helt konkrete oplysninger, men tæt på. Beskeden fra Samsung er, at telefonerne er landet i Sverige, men skal flyves til DK. Men der er i øjeblikket pilot-strejke i Sverige, og derfor er det ikke helt sikkert, hvornår de kan komme til DK. Men det bliver enten i dag eller i morgen, eller om ikke andet, inden for en lille uge.
Beskeden var ellers frem til nu, at de kom i uge 26, så det er én til to uger tidligere end hidtil ventet :)
Vh. May - mobilsiden.dk

0 0
Lasse 17-06-2010 11:02:52

Kanon, Tak for det, det var meget mere konkret:) Så skal forhandlerne afsøges og kortet varmes op til indkøb :)

0 0
Lasse 17-06-2010 11:12:02

Glemte lige: Har i evt fået noget mere konkret information om hvilke forhandlere man kan forvente at se dette stykke legetøj hos?

0 0
May Frederiksen 18-06-2010 14:31:34

Hej Lasse,
alle de store teleselskaber får Galaxy S på hylden - undtaget 3.
Læs mere her: http://www.mobilsiden.dk/?aId=11573.
Vh. May - mobilsiden.dk

0 0
Lasse 18-06-2010 14:40:34

Hej May

Jeg har læst den artikkel, problemet er at INGEN teleselskaber i Aalborg har nogen ide om at denne telefon eksisterer, eller om de får den. og jeg vil jo meget gerne have den NU! :)

Derfor mit spørgsmål.

0 0
Frederik Grøn Schack 20-06-2010 12:46:33

Jeg tror at dem der ved mindst om telefoni i hele Danmark, det er ekspedienterne i 3 butikkerne i Odense. Jeg har snakket med 2 af slagsen og de ved absolut intet om telefoni, andet end at de ved hvordan man ringer og SMS'ern. De ved ikke hvilke abonnementer de kan sælge og IKKE KAN SÆLGE, når man spørger om det er den ene eller anden pris der gælder så ved de det ikke, de kan ikke finde ud af at finde konfigurationsinformationer til deres 3G og beder istedet en om at ringe til deres support.

SÅ TAG DOG FOR HELVEDE PÅ ET 1 times kursus og VID NOGET, FØR I SÆLGER MIG NOGET.

Det er til at blive spasser af at snakke med tele-ekspedienter.

0 0
Frederik Grøn Schack 20-06-2010 12:56:36

Det jeg mener er at de basalt set har 3 produkter, telefoni, SMS/MMS og data. Det er DET de sælger, det er ikke ligesom Bilka hvor de har 40.000 produktnumre. Ja, de sælger også telefoner, men det er ikke deres primære produkt og man kan måske til en hvis grad forstå at de ikke ved en dyt om teknologi. MEN at de ikke ved noget om deres tre grundlæggende produkter, det er for mig at se uforklarligt og utilgiveligt.

0 0
jakob holmelund 18-06-2010 14:49:18

Men hvornår kære May :) ring ring ring info info info.. nu nu nu :)

0 0
Rune Larsen 17-06-2010 19:19:23

Jeg snakkede med en fra deres support der sagde TDC butik, Elgiganten, Expert og Fona. Elgiganten, Expert og TDC butik har selv bekræftet dette- Fona var clueless.
Tag det med et gran salt, da ham fra supporten også mente de allerede havde den:) (Den kan allerede fås via online butikker)

0 0