Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nu kommer Skype til Android

Nu kommer Skype til Android

Skype lancerer i dag den nye applikation til Android OS version 2.1 og nyere.

Med applikationen "Skype for Android", så kan de fleste smartphone-brugere nu drage nytte af Skypes mange fordele når de er på farten eller blot online på deres mobiltelefon.

Den nye applikation gør det muligt for brugeren, at sende og modtage chat-beskeder på Skype, foretage opkald til fastnet eller mobil til lave takster, føre gratis Skype-til-Skype samtaler og meget andet.

Skype til Android kan downloades gratis på Android Marked på mobiler med Android version 2.1 eller nyere. 

Skype er nu tilgængeligt til både Android, iOS og Symbian.

Opdatering: (6/10 2010):
Skype virker langt fra på alle Android Mobiler.


Læs også
:
 - Nu kan der købes i Android Market


Kommentar

x

Opret bruger
Erik jensen 06-10-2010 12:33:19

Skype Mobil(HTC Desire): Nogenlunde, men ikke særlig god lyd til lokal fastnet. Komplet ubrugeliglyd til udlandsopkald til fastnet i Bulgarien. Fastnet lyden via kobbertråd er stadig uovertruffen.

0 0
Kim Rieneck 05-10-2010 16:21:20

Jeg kan heller ikke finde det nogle steder vores telefoner kan nok ikke får det.

0 0
Anders 05-10-2010 15:52:41

Har prøvet at downloade Skype på min HTC Wildfire. Jeg gik ind på Android Market, og søgte på skype, men der var intet resultat. Har også prøvet at gå ind på Skype's hjemmeside, og prøvede at få en SMS, med et link. Intet resultat igen.
Kan det passe at HTC telefoner ikke kan få Skype?
- søger hjælp.

0 0
Stig Nygaard 05-10-2010 18:57:13

Jeg har læst et andet sted at Wildfire har for lille skærm og derfor ikke er understøttet.

0 0
Kim Rieneck 05-10-2010 19:12:23

Jeg havde Skype på min Nokia 5800 Express musik og den har meget mindre skærm end på Wildfire.

0 0
Stig Nygaard 05-10-2010 20:19:35

Ikke desto mindre:

The app also doesn’t work on Android phones with screen resolutions below 480×320 pixels, including the HTC Wildfire


Kilde:
http://www.wired.com/gadgetlab/2010/10/skype-comes-to-android-free-voice-text-over-3g-but-not-in-us/

0 0
Kim Rieneck 05-10-2010 20:57:07

jeg har fået Beta ind i den nu

0 0
Mikkel 05-10-2010 15:36:59

Jeg har kørt med en beta version af Skype ret længe på min Anroid. Den "nye" app er markant anderledes. Og på visse punkter er den gamle Beta mere simpel og lettere at gå til.
Se og prøv den evt. her
http://www.freewarelovers.com/android

0 0
Kim Rieneck 05-10-2010 13:06:04

Jeg kan ikke finde det link til det program jeg har Skype på min computer.

Hvor er det Danske udgave af marked??

Venlig Hilsen Kim Rieneck

0 0
Lene Birkeslund 05-10-2010 13:59:27

Du kan søge på Android Marked på din Android mobiltelefon.

Så skal du bare søge på Skype - og derefter burde det komme frem...

0 0
x