Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nu rammer HTC Desire butikkerne

Nu rammer HTC Desire butikkerne

Det er lige ved og næsten, at HTC Desire er på de danske butikshylder.

At dømme efter søgninger på prisportalen Mobilpriser.dk og antallet af brugerkommentarer på Mobilsiden.dk's anmeldelser af HTC's produkter, er interessen omkring den nye model Desire temmelig stor.

De mobilkøbere som vil have mobilen i hænderne, kan glæde sig til kommende uge.

HTC oplyser til Mobilsiden.dk, at Desire når de første butiksvinduer tirsdag den 13. april, og fra onsdag den 14. april skulle den være bredt ud til at alle mobilforretninger i landet.

Læs også:
 - Mobiltest del 1: HTC Desire
 - Mobiltest: HTC Legend
 - Top 10: Legend når toppen


HTC Desire - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Martin Lauesen 12-04-2010 18:17:17

1000 tak min ven - dejligt nyt !!

0 0
jonasbh 12-04-2010 17:20:01

http://www.mobilsiden.dk/?aId=11271

0 0
Martin Lauesen 12-04-2010 17:01:05

Er der nogen der har noget nyt vedr. HTC desire release dato !?

0 0
WHAT 10-04-2010 23:58:16

Ja, må bare lige skrive at jeg har den vildeste mobiloplevelse- DESIRE er for fantastisk, det går bare knald stærkt det hele- WHAT A RUSH.....

Glæd jer, kan slet ikke stoppe med at surfe, lege med widgets osv.

Har absolut intet at klage over endnu- Det hele spiller bare maks ;)Og skærmen WOW-

mvh.

0 0
ClubKid 10-04-2010 14:33:31

Den TDC Erhverv har min til afhentning mandag, og ja enig, det bliver vildsste terminal til dato. Så håber jeg alle tøserne bliver glad for deres "nye" iPhone 4G til sommer engang, hehe...

0 0
JRoos 10-04-2010 16:30:48

Hmm.. Har skrevet en mail og spurgt call me og jeg forudbestilte telefonen d. 29/3 og jeg får den først d. 21/4 som der står skrevet i ordrebekræftigelsen.. Lorte Call me som reklamerer at man får den før alle andre hvis man forudbestiller den...

0 0
jonasbh 12-04-2010 11:12:11

Jeg deler din frustration. Jeg bestilte min under en time efter den kom på Call Me webside, og jeg får besked om den 23.

Bemærk! At Call Me nu har fjernet teksten "få den før alle andre".

0 0
Anna 12-04-2010 12:26:06

Har I lagt mærke til, at der på Call Me's hjemmeside nu står man får 4 GB hukommelseskort med? Stod der ikke 2 GB førhen eller husker jeg forkert?

0 0
pip 10-04-2010 20:46:58

Der er forskel på hvornår de forskellige teleselskaber har lov at sælge den fra. Telenor er de første, der må (d. 12. april).

0 0
PluMbE 10-04-2010 13:32:46

Tillykke til dig der har fået en Desire allerede... Du ved godt at du kan bruge telefonen imens den lader op, ik? Og det er ikke nødvendigt at lade den helt op før du tager den i brug - det var med de gamle batterier.

0 0
Kasper 10-04-2010 13:25:31

Så prøver jeg lige 3 for 3. gang, nu med Desire. Det kan kun blive en bedre oplevelse end sidst. ;-)

Det jeg kan undre mig lidt over er, at Mobilsiden er så lang tid om at lave en anmeldelse af en telefon. Jeg holder af jer boys, det gør jeg, men jeg har været jer utro med techradar der lavede en meget fyldestgørende anmeldelse. Jeg kunne simpelthen ikke vente på at læse mere om den. :)

0 0
Ove Andersen 10-04-2010 14:17:23

Som Mobilsiden selv skriver, her rundt omkring, og på facebook, så ønsker de kommentarer til hvad folk ønsker de skal undersøge ved den.. Da den vist ligner Legend så meget, så det er svært at finde på nye ting. Man kan vist ikke mærke forskel i hastighed, og ellers er det vist næsten bare design der er anderledes.. Som de skriver:

Mobilsiden.dk
@ Jonas. Faktisk er præcis vores problem lige nu. Hvorefter den ene fremfor den anden. Jeg kan godt se på spec at Desire er vildere - men indtil nu er det som om, at jeg bare har fået en større skærm og en mobil der fylder mere i lommen, uden jeg egentlig oplever jeg har "noget ekstra".

http://www.facebook.com/mobilsiden

0 0
WHAT 10-04-2010 13:05:06

Så lykkedes det mig at få Desire lokket ud af en telenor butik lørdag d. 10 APRIL kl 13.00- og kan ikke vente til de 3 timers opladning er ovre!! Det er bare SÅ NICE-
så tror jeg nok jeg vd hvad lørdag og søndag skal bruges til!!! Tænk at man kan blive så glad i låget ....... mvh.

0 0
pip 10-04-2010 20:44:28

Det er bund-ulovligt at Telenor har solgt dig den! Vi har udtrykkeligt fået af vide vi først må sælge den mandag!!! Håber ikke for den medarbejder at nogen ansatte ved HTC læser dette!

Derudover vil jeg bare sige at Telenor har desire på lager og sælger den fra mandag d. 12!

0 0
Nikolaj S. 10-04-2010 11:55:44

Jeg har også forudbestilt min HTC Desire hos Call Me. De fortalte mig at de vil få tilsendt 400 stk. fra HTC. Det er et pænt antal, men jeg antager også, at de sælger flest i DK til de billige priser.

0 0
Jakob 09-04-2010 21:08:29

Vi får Desire på mandag eller tirsdag i alle TDC butikker landet over.

Hvert enkelt selskab tester mobilen med deres software derfor er det umuligt at sige fra HTC's side af hvornår den er hos hver enkelt forhandler. Og som en anden skriver er det svært at vide hvordan HTC selv sender dem ud, TDC får en sending på 250 styk som fordeles mellem butikkerne. Det er alligevel en stor sending, så gad vide når alle operatører skal have så store sendinger hvornår de lander hos dem! Det er umuligt at sige.

Skal personligt have en, det bliver den vildeste mobil til dato!

0 0
derossi 09-04-2010 20:01:36

jeg kan oplyse at 3 er klar til st afsende.
fik en mail i dag hvor der stod at jeg kunne forventet min Desire leveret inden for tre arbejdsdage....

kan næsten ikke få armene ned :o)....

0 0
lhkoch 09-04-2010 14:48:13

...har lovet levering den 14/3, så det bliver spændende at se om det holder.

0 0
lhkoch 09-04-2010 23:11:26

Tyrkfejl! ;o)

Det er naturligvis den 14/4....

0 0
John 09-04-2010 16:37:16

Tja... hvis du endnu ikke har modtaget den, kan jeg da allerede nu røbe, at det holdt ikke :)

0 0
jonasbh 09-04-2010 12:04:09

Call Me har også fået en ny besked. De får først Desire den 23. april. Det er to dage senere end forrige udmelding. Det ville være fedt, hvis HTC kunne komme med én klar melding til alle.

0 0
WHAT 09-04-2010 14:14:11

Hej har nu stået med den i hånden i den lokale Telenor butik og ja- naturligvis reserveret den til de frigiver den til salg! kan samtidig oplyse at de har fået leveret 3 Stk. Så det er med at være hurtig ;)

mvh. (Den føles forresten vildt lækker!!!!)

0 0
Søren H 09-04-2010 16:08:05

Call me skrev til mig i en mail, at de ville modtage den d. 14/4 og at telefonen ville blive sendt hurtigst muligt til dem der forudbestilte den. Håber det er før dem i butikken, for ellers er der ingen ide i forudbestillinger...

0 0
Anna 09-04-2010 19:31:28

Hvornår sendte de den mail?

0 0
Søren H 09-04-2010 20:37:53

Den sendte de i går...

0 0
jonasbh 12-04-2010 11:09:26

Kan du ikke paste mailen ind i dette forum. Call Me har ret mange forskellige melding.

0 0
WHAT 09-04-2010 17:04:25

Så kan jeg med stor glæde meddele at jeg kan afhente min desire hos Telenor kl. 8.00 mandag morgen og at jeg reserverede den i dag kl. 12.00! ;) og ikke mindst fik lov at pakke den ud i butikken, så jeg har fået syn for sagen.....

mvh.

0 0
Ove Andersen 09-04-2010 12:11:42

Problemet er nok, at det er svært at atomarisk sende xxx antal telefoner ud, så alle har den lige bum på samme tid. Så de sender dem nok ud til forhandlerne så hurtigt de kan.. Jeg går også og venter på min, og håber da snart den bliver sendt. Men man kan jo ikke forvente HTC kan sige præcis hvornår hver enkelt forhandler har den..

Der er jo sikkert også forskel på hvor forsigtige forhandlere er med at sige hvornår den er på lager - så nogle estimerer måske forkert og lægger et par dage til eller trækker et par dage fra - hvem ved?

0 0
jonasbh 09-04-2010 12:23:52

"Men man kan jo ikke forvente HTC kan sige præcis hvornår hver enkelt forhandler har den.."

I nyheden står der alle forhandlere har telefonen den 14. april, så det kan man altså forvente fra HTC.

Call Me har i går fået en anden besked, så det handler jo ikke om forsigtighed. HTC har sendt dem en besked.

0 0
Anna 09-04-2010 15:15:22

Kunne man ikke forestille sig (For os der har købt den hos Call me, læs: Håbe på), at Call Me justerer i takt med de sælger. Sådan at den dato, der fremgår (pt d. 23) er den dato nye kunde, kan forvente at modtage, fordi, de har udsolgt den portion de ser frem til at modtage d. 21?

0 0
Mikkel 09-04-2010 15:53:08

Håber du har ret Anna, har også bestilt min ved callme...

0 0