Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nul i opkaldsafgift en succes

Nul i opkaldsafgift en succes

0 kroner i opkaldsafgift har på få uger givet et teleselskab 12.000 nye kunder.

Kunderne er tilsyneladende trætte af opkaldsafgifter. Det tyder nye tal fra M1 hvert fald på.

På mindre end fem uger efter lanceringen af 0 kroner i opkaldsafgift, har teleselskabet fået 12.000 nye kunder, skriver Epn.dk

Idéen med 0 kr. i opkaldsafgift, kom oprindeligt fra den tidligere Telmore-stifter Frank Rasmussen, som er på vej med et nyt selskab under navnet Bibob.

M1 var blandt de selskaber som hurtig tog idéen til sig, og det har vist sig at være en stor succes. På under fem uger har M1 udvidet kundekredsen med 20 procent fra 60.000 i starten af august til 72.000 midt i september. Målet er 100.000 kunder inden årets udgang.

TDC, Sonofon og Telia har tidligere udtalt, at tilbuddet ikke var en trussel for deres mobilforretninger. Men noget tyder på, at kunderne er trætte af at skulle af med helt op til 0,50 kroner for et opkaldsforsøg.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

03-10-2007 15:58:20

Skriv din kommentar til artiklen her..

0 0
Mads 03-10-2007 14:10:49

Der er 0 opkaldsafgift hos M1 , men det er korrekt, at der er andre produkter hos M1 hvor opkaldsafg. er 50 øre, men der er samtale prisen så en pæn del lavere.

0 0
03-10-2007 12:00:38

Så vidt jeg kan se har M1 en opkaldsafgift på 50 øre !

0 0

Om brug af cookies