Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Ny Android-opdatering til Samsung Galaxy S II

Ny Android-opdatering til Samsung Galaxy S II

Samsung er i gang med at udrulle en Android 2.3.6-opdatering til Galaxy S II, som retter fejl og lapper huller.

For snart to uger siden begyndte Samsung at opdatere den originale Galaxy S til Android 2.3.5. Nu er det imidlertid storebroderens tur til at blive opdateret.

Ifølge youmobile.org er Samsung klar med fejlrettelser til Samsung Galaxy S II. Dermed vil softwaren komme til at hedde 2.3.6.

Opdateringen skulle koncentrere sig om følgende:
- Lockscreen hang bug fixed
- Some Changes on the Camera Interface
- Increase of the HSPA conectivity speed
- Security & Performance improvments
- Faster booting-up

Det vides endnu ikke, hvor hurtigt udrulningen vil ske, men du kan selv tjekke, om opdateringen klar til dig via indstillinger på din telefon.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

11-12-2011 22:14:57

Læste jeg om en gut der kørte 1.6Ghz på sin sgs2 og en hurtig Rom. Hans sgs2 kørte dobbelt så hurtigt som en iPhone4s i benchmarking :D. ... 1.6Ghz.. mod ikke den bliver lidt lun og suger lidt batt?

0 0
11-12-2011 22:09:13

I forbindelse med at jeg rodede rundt på nettet efter Litening Mod 6.1 .. faldt jeg over et downloadlink til samsung firmware 2.3.6 ... jeg downloadede. Tar'en og flashede den med Odin . Det fungerede fint. Efterfølgende flashede jeg LiteningMod 6.1 også var jeg tilbage til 2.3.4 :/ ...men ...der er dællenme fart på LiteningMod :) ..... jeg kan finde og poste linket , hvis nogen vil køre 2.3.6 via Odin.

0 0
DJ 07-12-2011 14:11:37

Alle som har skrevet foroven har jo problemer med den ...

0 0
Mathias 07-12-2011 19:51:47

Hej, Dj. Det er ikke korrekt det, du siger. Hvis du kigger længere oppe i teksten, så vil du kunne se, at det ikke kun er problemer der er blevet skrevet om som du siger... Men også gode ting :-) har den selv, og synes, at den virker upåklageligt! :-)det er faktisk den bedste og fedeste telefon jeg nogensinde har haft! :D det kan ske for alle producenter, at de laver nogen softwarefejl engang imellem. Men det gør den jo ikke dårligere af den grund tværtimod. Samsung Galaxy S2 er og bliver den allerbedste telefon :-)

0 0
Jacob 07-12-2011 20:02:36

"Synes godt om"

0 0
Engell 02-12-2011 11:12:07

Nogen der har opdateret til 2.3.6 der har telefon fra Telmore?

Jeg er pt. på 2.3.5 - XWKI8

Det eneste problem jeg har med min SGS2, er at den ikke kan huske mine genveje i kameraet... så det er sgu begrænset hvad det betyder - Stadig den fedeste telefon jeg har haft (havde O2X med en milliard problemer tidligere).

0 0
JKay 01-12-2011 09:19:20

Har lige opdateret min til XWKK5. Det er Android 2.3.6
Virker meget som XWKJ3 gjorde...

0 0
LarsA 01-12-2011 10:03:59

Gennem KIES? Eller med Odin?

0 0
Steen BN 30-11-2011 12:48:01

Har netop opdateret over mobildata...
til 2.6.35.7-I9100XWKI4, mener er stadig Android version 2.3.4

0 0
Mathias 30-11-2011 17:58:37

Øv! Jeg har stadigvæk ikke fået opdateringen til min Galaxy s2 :(

0 0
Ole Nielsen 30-11-2011 11:52:22

Min SGS2 genstarter ikke men smider hukommelseskortet... Det er pisse træls og så bliver jeg nødt til at genstarte for at den finder det igen... Håber denne nye opdatering retter det eller måske er der en fejl ved min mobil...

0 0
LarsA 29-11-2011 15:18:11

Hvis nu I lige läste de sidste linjer, saa vil I kunne se at det er en planlagt opdatering, men dato for udrulningen kendes ikke....
Fölger man kilden til artiklen, saa staar der ogsaa at den er kommet til mexico, der staar intet om DK....

Citat fra denne artikel:
"Det vides endnu ikke, hvor hurtigt udrulningen vil ske, men du kan selv tjekke, om opdateringen klar til dig via indstillinger på din telefon."

0 0
Jacob 29-11-2011 14:57:28

Nogen der har fået opdateringen android 3.2 til deres SGT 10.1 (wifiedition)Har nemlig ikke selv kunne hente den, hverken via OTA eller Kies..

0 0
michael 29-11-2011 10:34:08

Jeg har også problemmer med at den genstarter spontant , det har den gjort siden 2.3 jeg har nu 2.5 .

0 0
peter 29-11-2011 10:05:12

Er der overhovedet nogen der har fået deres sgs2 opdateret til 2.3.6? Jeg kan ikke se nogen update og dem jeg kender med sgs2 kan heller ikke.

0 0
29-11-2011 10:38:19

Tror jeg ikke...

0 0
Morten 28-11-2011 18:57:03

Dem af jer der kan hente opdateringen hvilken CSC har i . ?? og har i nu version 2.3.6?.. som jeg har læst så det en mexico update.. virker sjovt hvis vi allerede får den ? , Sammobile har lagt den under Asia . ikke under Europe

0 0
Morten 28-11-2011 18:47:17

Min sgs2 kan ikke opdateres endnu. hverken OTA eller med KIES. Jeg har en sgs2 NEE version . de plejer ellers at være hurtigt ude .:) min kommer fra TDC..

0 0
Jonas_a 28-11-2011 17:34:33

Sidder med en Galaxy S med 2.3.3 og ingen 2.3.4 eller 2.3.5 når jeg tilslutter den med Kies.
Nogen der har haft held med at opdatere?

0 0
Henrik 29-11-2011 00:13:30

Nej selvom der står at 2.3.5 er ude :/ Og 2.3.4 udmiddelbart også skulle være ude

0 0
Jacob 29-11-2011 14:55:06

Ingen update her heller..

0 0
UKR 28-11-2011 15:59:21

Står intet om den her opdatering også vil hjælpe med den spontan genstart man engang imellem har. har haft min nulstillet. det hjalp ikke en meter. håber der er noget med i den her opdatering der hjælper mod det. Andre herinde der også har den spontane genstart engang imellem til deres SGS 2?

0 0
28-11-2011 16:32:10

ja det har jeg også oplevet flere gange. Jeg er dog nærmest 100 % sikker på at det er en eller flere apps (hentet fra marked eller andet steds) der er skyld i det. Det er jo et "crash" der sker. Det svære er bare at finde ud af hvilken app der er skyld i det.

0 0
28-11-2011 16:31:50

ja det har jeg også oplevet flere gange. Jeg er dog nærmest 100 % sikker på at det er en eller flere apps (hentet fra marked eller andet steds) der er skyld i det. Det er jo et "crash" der sker. Det svære er bare at finde ud af hvilken app der er skyld i det.

0 0
UKR 28-11-2011 19:19:34

På min kan det ikke skyldes app fra marked. Jeg undlod helt at hente noget ned fra marked, efter jeg have nulstillet den. og lod den køre med fabriksinstillinger og efter et stykke tid der starte den igen med det. og min mistanke er at det er v.2.3.5 der gør det. for det var først efter jeg opgraderet den til den version den begyndte på det her med spontan genstart. håber at 2.3.6 for løst det her. ellers er det en bytter.

0 0
04-12-2011 20:16:57

Jeg havde det samme problem, jeg sendte den til rep gennem TDC, da jeg havde købt den der. De sagde den var "vandskadet" hvilket jeg nægter at tro på, men jeg fik dem til at lave den og den køre nu upåklageligt.
ps. det var i lader stikket;)
håber du kan bruge svaret

0 0
Zeb 28-11-2011 21:14:30

Jeg har ikke haft en eneste spontant reboot på min med 2.3.5 siden den blev rullet ud... ? (havde heller ikke nogen før 2.3.5)

En ting 2.3.5 dog HAR gjort er at fucke lidt med min swype - får nogen gange pludselig en ordentlig omgang XMl smidt i hovedet når jeg er ved a skrive sms'er. Det forsviner dog af sig selv igen efter et par sekunder.

0 0
LarsA 01-12-2011 10:52:56

Min gjorde nöjagtigt det samme... cirka hvert 5sek mens man skrev sms.
Jeg forsögte derfor at smide den tidligere version paa igen, og saa lade KIES opdatere en gang til.
Det hjalp faktisk! Problemet er tilsyneladende helt väk ;)
Maaske det var en ide for dig at pröve det samme..

0 0
UKR 02-12-2011 00:47:15

LarsA

Hvordan for du den tidliger version på igen?da jeg formateret min sgs2 der fik jeg igen lagt v.2.3.5 på den. Da den jo sletter den gammel version, når man opdater med en nye version. så sletter den jo den gammel version på ens mobil.

0 0
LarsA 02-12-2011 07:36:57

Hentede den hos xda-developers og brugte Odin.
Kig evt her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278

Cirka midt paa siden finder du fölgende tektst,
"Firmware info
PDA:XWKI4
PHONE: XXKI1
Date: 14/09/2011
Android 2.3.4"

Den lagde jeg paa min, og bagefter brugte jeg saa bare KIES til at opdatere en gang til ;)

0 0
LarsA 02-12-2011 07:37:50

Men jeg döjede dog ikke med genstart, fik "kun" det xmi smidt i hovedet hele tiden...

0 0
Kaare Hedegaard 29-11-2011 09:22:14

Jeg har samme problem, at den smider engang XMI i hovedet på en når man skriver. Det er dog ikke det eneste problem jeg har med Swype.

Når jeg skriver en mail, hvor jeg skriver et ord, og vil efterfølgende slette det, så bliver det ikke slettet, men derimod tilføjet efter. Eksempelvis hvis jeg skriver "test", og prøver at slette den, så skriver den i stedet "testest". Den eneste måde at slette den på, er ved at vælge ord, også klip det væk. Den gør det ikke, når jeg skriver en besked.

Er der andre, som har oplevet lignende problem? Håber at denne opdatering hjælper på den.

0 0
mfaaborg 28-11-2011 15:52:55

Jeg har uden problemer opdateret min sgs2 med den indbyggede software opdater.
Jeg har 3 abb.

0 0
28-11-2011 15:13:17

Jeg kan hente en opdatering over 3g til min sgs2 (oister abonnement) men ved installation når den kun til 7% og rebooter så og siger at jeg skal prøve via pc. Måske er det fordi min telefon er rooted tænker jeg og jeg derfor har en forkert kernel. Sådan noget bæ.

0 0
Henrik 28-11-2011 15:49:17

Så må du jo evt, ligge ny original kerne på og så prøve igen (:

0 0
28-11-2011 16:22:46

Ja det kan jo ultimativt blive nødvendigt at finde stock kernelen (fik desværre ikke lavet en nand backup før root)
Men først prøver jeg lige via Kies/pc

0 0
28-11-2011 19:50:36

Nå det lykkeds at opdatere via kies , men der står kun version 2.3.5 nu.... Æv for noget pølle. Glæder mig til 4.0

0 0
Jonas_a 28-11-2011 14:20:28

Synes efterhånden at Samsung er blevet bedre til at sende opdateringer ud, håber de bliver ved og snart kommer med ICS.
Nogen der ved noget om 2.3.4 til Galaxy S?lyder som at Samsung har glemt alt om deres tidligere topmodel..

0 0
Jonas_a 28-11-2011 14:23:09

Hov..er kommet til at overse linken vedr. 2.3.5 til Galaxy S..! :D

0 0
Henrik 28-11-2011 14:21:59

Der er kommet 2.3.5 til Galaxy S (: - Det kom der for 2 uger siden.

0 0
David K 28-11-2011 13:12:04

Men så nu hellere de fik rullet ICS ud til den i stedet.

Og nå ja, eftersom min er 3 brandet gider jeg ikke engang forsøge at kigge efter ny update...

0 0
tomyota 28-11-2011 14:51:04

Måske er den her opdate ikke en der behøves at runde dem......man har da lov at håbe....!

0 0
28-11-2011 13:15:47

Har heldigvis fået min unbranded :D Gider ikke vente på dem.....

0 0
Kim Jensen 28-11-2011 13:53:07

Hvordan får man det, skal man ringe til teleselskabet og bede om det, da min nu er over et halvt år ville jeg meget gerne have den unbrandet

0 0
28-11-2011 14:07:44

Det er ikke 3 der står for det, faktisk så mister du garantien ved det. Det er noget man selv skal ind og gøre. Ligesom med rooting.

0 0
David K 28-11-2011 14:10:27

Det er ikke korrekt.
Du kan indleverer den hos en 3 butik og så sender de den til deres værksted hvor den kan unbrandes for 199kr mener jeg det er.

Du smadrer ikke garantien på den måde.

0 0
28-11-2011 14:32:55

Okay det vidste jeg ikke de gjorde :D Nå men det var da altid noget, at man så skal betale må jo så være en anden sag :D

0 0
28-11-2011 13:08:28

Jeg har stadigt ingen, hverken OTA eller i KIES..

0 0
Henrik 28-11-2011 12:29:01

Min SGN har lige fået opdateringen her i weekenden, så det er ikke kun SGSII der går den.

0 0
Lars Hansen 28-11-2011 12:20:22

Så den kan hentes ota?

0 0
28-11-2011 11:21:55

Ikke noget klar til min endnu.

0 0