Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Ny billede lækage af Samsung Galaxy S III

Ny billede lækage af Samsung Galaxy S III

Rygte: Så er der endnu engang kommet nyt om Samsungs næste topmodel, tilsyneladende et ægte billeder af den.

Rygterne bliver ved med at storme ind om den kommende topmodel fra Samsung, som eftersigende kommer til at hedde Galaxy S III. Vi er endda begyndt at sortere i rygterne, for ikke at bringe et nyt hver "anden time".

Men nu har Gizmodo i Brasilien efter sigende fået fat i to billeder af mobilen, der går under model nummer GT-I9300. Tidligere snak har dog gået på, at dette modelnummer tilhører en mobil fra Samsung med navnet Galaxy M.

Men det mener kilden her at vide er ukorrekt, og at nummeret faktisk er for den nye Galaxy S III, som kilden også har billeder af.

Ud over billederne fortæller kilden til Gizmodo, at mobilen er tyndere, dog tungere end Galaxy S II, men til gengæld er den udstyret med et 12 megapixel kamera.

Én ting skulle dog være sikkert, produktet vi alle venter på, har stor chance for at blive fremvist, under det for kort tid siden annoncerede presseevent.

Se billeder af den lækkede Samsung mobil herunder.

Læs mere:
- Samsung invitere til presseevent
- Første pressefoto af Samsung mobil

Kommentar

x

Opret bruger
20-04-2012 10:52:46

http://www.engadget.com/2012/04/20/galaxy-s-iii-leak/

Læg mærke til at det er en box. Ikke det endelige design.

0 0
Norupz 19-04-2012 23:01:30

Jeg må altså indrømme som gammel habil bruger af mobilsiden.dk, at i en gang imellem fører en virkelig gang dårlig journalistik.

Som CasperHN linker til, så har The Verge(theverge.com) allerede afkræftet samtlige billeder omkring SGS3 og artiklen som de gør det i, linker i øvrigt videre til dette billede som i poster som det nyeste leak..

Det er sgu dårlig research!!

0 0
hotpop 19-04-2012 19:42:20

Hvorfor er der sorte streger på billedet?
Alene af den grund konkluderer jeg, og sikkert også andre, at der ikke er tale om den nye Galaxy.

0 0
happymikkel 19-04-2012 12:36:50

Er der ikke et apple logo på nummer 1?

0 0
Footiefan 19-04-2012 13:52:27

Nok bare genskin

0 0
John 19-04-2012 12:22:53

Sikke dog klog du er, på alle andres vegne. Din retorik minder om en 10 årig.

0 0
Villiam 19-04-2012 11:09:00

fake fake fake fake fake! igen et fake billede! hvad folk dog ikke gør for 5 mins fame! ingen af billederne som har været ude indtil nu, er i nærheden af samsungs mobil.

0 0
TF 19-04-2012 11:28:32

Jamen siden du har set den så fortæl dog os andre om den.

Og gerne uden dine sædvanlige kommentare som: agrr dø appel lort osv osv ;)

0 0
Villiam 19-04-2012 22:17:11

google er din ven ;) undersøg selv hvad de forskellige sider siger ;)

0 0
TF 20-04-2012 00:10:00

Er du nu sikker på google er en ven ;)

0 0
Villiam 20-04-2012 11:57:26

jeg sagde din ven, ikke min ;) :P samsungs partner portal er min ven :)

0 0
Schwartz 19-04-2012 11:01:33

Ach SO!

Jeg siger ikke at den er grim, men den ligner lidt et usoigneret barberspejl på billedet. Jeg er ikke i tvivl om at den sikkert ka' sparke r.., men det design er ikke lige min kop te :-)

0 0
kasper 19-04-2012 09:36:15

Fedt nok, de har forklædt den som en Galaxy S II. Fjernes coveret ligner formen meget en galaxy Nexus, hvor hele toppen og bunden er en stor bue uden nogen flade stykker. Billedet passer også med rygterne omkring en hjemknap.

0 0
Hans Jákup Danielsen 19-04-2012 09:40:41

tror ikke det er et cover...

0 0
kasper 19-04-2012 10:10:48

Jeg håber at jeg har ret, ellers er det ikke et design der falder i min smag :)

0 0
Hans Jákup Danielsen 19-04-2012 10:35:35

det giver hvertfaldt mening hvis det ikke er cover, og at det er metal, hvis vægten er øget samtidig med at den er blevet tyndere

0 0
Zeb 19-04-2012 23:13:22

Den skulle være keramisk - ikke hverken metal eller plastic.

0 0

Sony Xperia Z3

KONKURRENCE - deltag her
Årets smukkeste mobil ?

Tidligere vindere...

x