Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Ny dansk software-ROM klar til HTC Hero

Ny dansk software-ROM klar til HTC Hero

Nu kan du opdatere din HTC Hero til en ny softwareopdatering, som blandt andet giver dansk sprog.

Følg snakken om den nye opdatering til Hero på Mobildebat.dk - <a href=klik her..." />
Følg snakken om den nye opdatering til Hero på Mobildebat.dk - klik her...

Synes du HTC Hero er tung i bagdelen og lider den af nedbrud, så er løsningen klar.

Softwaren har versionsnummer 2.73.405.5, som inkluderer dansk sprog i alle menuer.

Mobilsiden.dk har testet opdateringen over den seneste uge, og dommen er tydelig. HTC Hero er slet ikke til at kende efter opdateringen. Og dette er positivt ment.

Opdateringen kan hentes via HTC's supportside.

Link:
HTC Hero - support

Læs også:
Sådan er den nye Hero-software
Video: Oplev HTC Hero



HTC Hero - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

kjelstrup 21-09-2009 11:25:45

Hejsa.
Jeg har opdateret til den her nye rom.
Men er der kommen en igen?
Det jeg gerne vil vide er om Danmark også får den ny som de beskriver på face book HTC Hero: ver. 2.73.61.5 fra den 18-8

http://www.facebook.com/topic.php?topic=11041&post=60565&uid=97352115115#/posted.php?id=97352115115&share_id=273033610213#div_story_273033610213_273033610213

0 0
Lars 18-09-2009 12:45:07

Kenn: Den skriver jo ERRO: path´c program files htc / htc driver / driver files / xp_86 not fond så den kan ikke finde stien til hvor driveren ligger. Men da jeg koblede min Hero til min mac, skulle jeg ikke installere en driver. Jeg tror der bliver blandet to ting sammen her. Hvis du sætter den til computeren, burde der komme mindst en notification på din Hero - du ved, der hvor du får besked om bl.a. nye besker mm. Der kan du aktivere brugen af din Hero som et drev på din computer når den er sat til via USB.

0 0
Kenn Ringgaard 21-09-2009 09:55:12

1000 TAK nu fik jeg forbindelses til telefonen og fandt driveren xp_86 Super Hilsen Kenn

0 0
Daniel 16-09-2009 20:10:23

Hej folkens, har brug for lynhurtig hjælp please. Jeg har opdateret idag, og min tlf er næsten helt ny - men nok om det, før kunne jeg på min HTC Hero zoome med det der lille hjul, men nu skal jeg ind i menu, zoom og først der kan jeg zoome - nogle som ved det?

0 0
Lars 16-09-2009 15:02:44

Martin: Det er en fejl i den danske label - så det er bare en label der vises forkert og ikke noget du ellers skal tænke over./r/n/r/nKenn: Det er fordi dine programmer ligger i Programmer og ikke Program Files. Hvis du opretter stien Program Files virker det (det gjorde det for mig)./r/n/r/nJeg synes opdateringen har gjort underværker og er blevet rigtig glad for min telefon. Dog synes jeg at det er for ringe at HTC frigiver en telefon med så fejlfyldt software men de er jo nok presset ligesom alle de andre./r/n/r/nMvh Lars

0 0
Kenn Ringgaard 17-09-2009 19:00:59

Hej og tak for svaret, forstår ikke lige det med at oprette en ny sti Program files ? problemet er jeg ikke kan finde min nye telefon på selve computeren som et drev så man kan flytte billeder og mp3 fra telefon til computer og selvfølgelig den anden vej igen?
Kenn

0 0
Kenn Ringgaard 15-09-2009 19:26:56

Hej
Jeg har lige lagt den nye opdatering ind på min mobil HTC Hero men den kommer med driver fejl som hedder ERRO: path´c program files htc / htc driver / driver files / xp_86 not fond
Er der nogle som kan hjælpe?
Kenn

0 0
Martin 14-09-2009 16:40:00

Jeg har netop installeret den nye opdatering på min Hero, og får nu meddelelsen "problem med at indlæse widget", når jeg f.eks. åbner menuen "programmer" (som ellers LADER til at virke fint..). Har andre oplevet noget lignene?

0 0
olaf 14-09-2009 05:54:57

Er der nogen der har prøvet at opdater HTC Hero fra en mac ?

0 0
Bent 14-09-2009 12:55:10

Har ikke prøvet den officielle HTC opdatering med MAC, men den fra MoDaCo og den fungerer meget fint, og der rooter man også telefonen. Lidt ligesom at jailbreake en iPhone, det vil sige at så kan man også installere programmer uden for android marked.

Opdateringen fra HTC fungerer kun med Windows, fordi der findes kun en windows opdaterings-fil hos htc.

0 0
Peter Høiby 13-09-2009 22:27:14

Super med den nye opdatering. Det hjalp gevaldig på hastigheden. Nu er mobilen total i orden. Den danske oversættelse kan jeg dog ikke anbefale.

0 0
renethykjar@hotmail.com 13-09-2009 19:40:50

hej
kan denne opdatering bruges til magic?

0 0
Bent 12-09-2009 12:59:45

Har lige skrevet et indlæg her, men det blev bare væk så jeg prøver en gang til.

Har lige rootet min hTC hero (MoDaCo) og siden opdateret rom'en (http://theunlockr.com), så nu kører den som den skal.

Opdateringen kan stærkt anbefales, da det er som at få en ny telefon :)

Hent den her: http://www.htc.com/dk/supportDownload.aspx?p_id=283&cat=2&dl_id=671

0 0
kjelstrup 17-09-2009 15:54:05

Hej Bent.
Hvad betyder at roote sin mobil.
Jeg har lige lagt den officielle nye rom på fra HTC, er det ikke nok?
Hvad kan jeg når den bliver rootet, har den så også HTC´s 3d flow, widget osv.?
Hvis man gør det rydder garantien så?

0 0
Bent 18-09-2009 13:22:08

Hej kjelstrup,
Den officielle Rom er god nok for de fleste, men vil man installere og køre tredjepartsprogrammer, så må den rootes, lidt ligesom at jailbreake en iPhone.
En rootet phone har ellers alt det samme som den originale.
Ved ikke om garantien ryger, HTC er ikke Apple..
Venligst, Bent

0 0
Mobilsiden.dk 14-09-2009 08:35:22

Nej desværre. Opdateringen virker kun på HTC Hero.

0 0
12-09-2009 08:47:27

I den originale anmeldelse af hero, gav i 3-4 stjerner. Hvor mange stjer vil i gi' den nu. Hvor HVOR meget hurtigere er den blevet?

0 0
Mobilsiden.dk 14-09-2009 08:35:42

Umiddelbart nærmer vi os topkarakter.

0 0
Joakim 12-09-2009 04:04:02

Har lige købt den i gave til min lillebror, så det er jo bare perfekt :)

0 0
Mads Boye 12-09-2009 00:18:51

Super sweet.. Den vil jeg smide på med det samme!

0 0