Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Ny HTC mobil spottet

Ny HTC mobil spottet

HTC Scorpion ligner en europærisk version af HTC EVO. Se billederne af den lille ny fra HTC.

Så er der godt nyt til alle dem, der har skulet misundeligt over Atlanterhavet til amerikanerne og deres HTC EVO 4G.

Nu er HTC nemlig på vej med en model, der til forveksling minder om EVO - HTC Scorpion.

Sitet BGR, der er kommet i besiddelse af billederne og specifikationer, spekulerer i, at enheden, som den første i verden, vil blive udstyret med en dual-core 1,5 GHz Snapdragon processor, som faktisk ikke forlader fabrikken før næste måned.

Yderligere har Scorpion en skærm på 4,3 tommer, et 8 megapixel kamera med dobbelt LED-blitz samt et støtteben, så den kan stå af sig selv.

Styresystemet vil være Android 2.2 med HTC Sense UI kørende på toppen.

Det er endnu uvidst, hvornår Scorpion kommer i butikkerne, og til hvilken pris.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Svend 22-01-2011 14:08:21

Jeg undrer mig meget over om den ikke kommer ud et sted i Euoropa for uanset hvor meget jeg søger på Google eller Youtube kan jeg ikke finde en anmeldelse af den...

Er HTC Scorpion bare rene rygter?

0 0
Anders 02-09-2010 11:03:26

Det står noget spejlvend tekst bag på papiret bag telefonen? nogen der kan photoshoppe sig frem til hvad der står?

0 0
Lindk 03-09-2010 17:57:15

http://img839.imageshack.us/img839/4272/img20100827131036.jpg

Gider ikke lige bruge tid på at tyde det, men noget med udvikling.

0 0
Christoffer 02-09-2010 09:37:00

og håber den ikke kommer til USA blev temmelig skuffet da jeg fandt ud af at Evo 4G og Droid X ikke kunne bruges i Danmark derfor fortjener vi en endnu federe telefon end amerikanerne

0 0
BE 01-09-2010 12:48:32

Batterilevetid, intern RAM o.s.v., - de gamle kendte ting skal være på plads, og i orden ellers er det komplet ligegyldigt.

Større skærm 1.5 GHz dual core snapdragon processor lyder fint, men det skal krydres med mindst 4 GB RAM(helst 8 GB) internt, og en slot til 32 GB RAM ved siden af.
En forbedret interface til personlig tilpasning samt et bedre kommunikationsprogram mellem telefon og PC, der er mere åbent, og struktureret.


- Se det vil være noget der sparker Ræv!

0 0
01-09-2010 04:09:44

I går fandt jeg en tilbehør til HTC. Det er et teleskop digital kamera til telefonen. Jeg har aldrig set så udstyr. Det kan omdanne HTC telefon i en 6x optisk zoom. Det er super vidvinkel og super stærk lyseffekt. med det, kan telefonen tage billeder af høj kvalitet.
http://www.tinydeal.com/6x-zoom-phone-telescope-px5i7z-mts5764-p-5489.html
Er det udstyr der passer den nye HTC?

0 0
31-08-2010 22:31:31

Dælme en gang lækker hardware og så med froyo :D så må man jo bare slå sense fra....

0 0
Exert 31-08-2010 20:04:08

...formegentlig før denne i form af HTC Desire HD (eller Smoke eller hvad den nu kommer til at hedde). HTC Scorpion er nok snarere en efterfølger til Evo.

Jeg tror ikke den kommer til Europa i første omgang, hvis de lancerer HTC Desire HD den 15. september. HTC Scorpion er jo næsten identisk - bare bedre. Jeg synes i det hele taget, at det tager lidt pusten fra en ny telefon, når der er billeder ude af en der er endnu bedre, allerede inden den er lanceret.

Det bedste kunne jo være hvis det er HTC Scorpion de lancerer den 15., men det er det jo nok ikke, hvis det er med den processor.

0 0
Naggie21 31-08-2010 21:26:49

At de holder pressemøde den 15. er jo ikke ens betydende at telefonen bliver sat til salg samme dag. Det er da ret sjældent det sker faktisk.
Der var jo snak om at de ville præsentere 3 den dag, og indtil videre, er det kun deres kommende WP7 mobil og Desire HD, der er blevet spået. Det her kunne måske være den 3.

0 0
Exert 01-09-2010 08:25:18

Jeg tror ikke der går lang tid efter den 15. sep. før de er at finde i de engelske butikker, men med lancering mente jeg også bare officiel præsentation. Men jeg tror at jo længere, der går før HTC Desire HD kommer i butikkerne, jo længere går der før vi ser HTC Scorpion i europa. Det gir i mine øjne ikke mening at have de to telefoner på samme marked (forudsat de forventede specifikationer holder).
Som Fleury siger tyder alt på at den 3. telefon er HTC DesireZ.

0 0
Fleury29 01-09-2010 07:39:00

Der er da også blevet spået Desire Z? :)

0 0
AceMobiles 31-08-2010 18:36:11

Er bestemt ikke enig. Syntes det er fantastisk at de kommer med en stor skærm, fordi når man bruger den konstant er det rart at man ikke sidder og fedter med telefonen.
KOM TIL DANMARK SNAREST !!!

0 0
Nygaard 31-08-2010 18:14:18

Og måske også for meget? Jeg synes allerede at Desire er på kanten af hvad jeg gider gå rundt med i lommen.

0 0