Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Ny hurtigere Samsung Galaxy S II på vej?

Ny hurtigere Samsung Galaxy S II på vej?

Rygte: En ny hurtigere udgave af Samsung Galaxy S II er måske på vej – rygtet siger september måned.

Som Mobilsiden.dk fornyligt skrev, så udkom Samsung Galaxy S II uden NFC chip.

Samsung havde ved lanceringen i februar måned ellers stillet i udsigt, at netop den nye NFC teknologi ville være at finde i Samsung Galaxy S II, som en af telefonens unikke features.

NFC blev dog droppet og den nuværende model indeholder altså ikke NFC.

Men nu svirrer rygterne om en ny Samsung Galaxy S II model, som skulle komme på markedet i september måned.

Den nye model skulle indeholde en 1,4 GHz dual core processor, 1 GB ram og køre på Android 2.3.4. Det skriver online magasinet Electricpig.

Samsung Galaxy S II kører i øjeblikket ”kun” 1,2 GHz og den nye model vil altså være lidt hurtigere.

Tidspunktet for lanceringen taget i betragtning, så er det meget nærliggende at den nye model måske er identisk med den Samsung Galaxy S2 med NFC, som vi tidligere har omtalt på Mobilsiden.dk.

Læs også:
- Stor test af Samsung Galaxy S II 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

carsten guldhammer 14-06-2012 13:50:50

sørg endeligt for at beskytte din samsung s2 telefon

jeg har lige opdaget at min samsung tlf (galaxy s2 ) har fået ødelagt kameraet..

fordi samsung ikke har tænkt så langt at de skulle lægge en beskyttelses plast dims over linsen til kameraet, i stedet for sidder linsen HELT blottet med hul direkte ind til kamera optikken, hvilket bevirker at efter KUN en måneds brug så er den plastik linse blevet så ridset at der dels kommer et mælke agit slør over alle de billeder som kamerat tager og dels at kamerat ikke kan stille skarpt.

det er faktisk første gang jeg oplever en så ringe ting ved de kamera telefoner jeg har haft, at kameralinsen direkte ødelægges så hurtigt eller ødelægges overhovedet, og det opildner mig ihvertfald ikke til at købe en samsung tlf igen, da jeg syntes det bilver ALT ALT ALT for dyrt i længden..

samsung DETTE KAN LAVES MEGET MEGET BEDERE!!!

0 0
Skat 04-07-2011 13:15:51

Altså så vidt jeg også kan se så er det bare den gamle galaxy s jo? på det der tyske link hvorfor skulle de tage det gamle tilbage og bare give bedre processor og ram osv men skærmen er da stadig den gamle super AMOLED og ikke super AMOLED plus når de lige har lavet den skærm hvorfor så tage den gamle tilbage forstår jeg bare ikke og er det så sikkert den kommer i produktion? for som i andre siger kommer den nye nexus og iphone jo og skærmen bliver bedre og bedre for hver telefon ihvertfald når de skal kæmpe imod hinanden så jeg forstår ikke hvad de skulle have det gamle design tilbage og skærm for når de lige har udviklet det nye og er den bedste android mobil her fortiden ;) undskyld for ingen komma eller punktum er bare træt vi har jo sommerferie xD

0 0
mathias 29-06-2011 15:58:09

Hvorfor lave en hurtigere udgave af en mobil der allerede er markedets hurtigste?

0 0
Exert 29-06-2011 17:12:41

Øhh fordi det ikke er sikkert at den er det til september. Iphone 5 og Nexus Prime rygtes f.eks. begge til at komme i efteråret.

0 0
Robert 29-06-2011 18:52:32

Det bliver jo nok Samsung der selv kommer til at lave Nexus prime, så den er de nok ikke så bange for.

0 0
Exert 29-06-2011 19:43:13

Galaxy er Samsungs mærke, Nexus er Googles mærke. Det er altså en slags bestillingsopgave, lidt ligesom Samsung har lavet processorer og RAM til Apples iPhone. Her er der bare tale om hele telefonen. Galaxy-mærket er noget de kan bygge videre på med Samsung som afsender, og derfor er de naturligvis interesseret i at være lige så hurtig eller hurtigere end Nexus og iPhone.

0 0
29-06-2011 19:51:07

Det er jeg ikke helt enig i. Når du kikker på en reklame til en iphone så står der at iPhone bliver produceret af apple. Når du ser en reklame for Nexus S så nævnes den ligeså ofte som Samsungs mobil som Googles mobil. Dermed har Samsung fået en masse PR for Nexus S modsat når de sælger komponenter til iPhone.

0 0
Exert 30-06-2011 00:08:29

Det kan godt være de bliver nævnt, og er sikkert glade og tilfredse med at få ordren igen, men Galaxy er deres top mærke, og det vil være mærkeligt hvis de ikke sørgede for at galaxy-navnet hele tiden var med i toppen af smartphones specifikationsmæssigt. De er jo særdeles godt med med gs2, men Samsung har før vist at de ikke vil være bagud på specifikationer. Se bare hvad der skete med Galaxy 10, da iPad 2 kom ud. Den blev pludselig lavet meget tyndere end den oprindelige model. Processoren i GS2 blev også opgraderet meget på udgivelsen.

0 0
LarsA 29-06-2011 11:39:08

Det ser nu ud til at väre helt sandt at de kommer med endnu en S II.
hvis man kigger paa den tyske samsung side (www.samsung.de). Saa reklamere de faktisk for en Galaxy S II Plus, den har en 1,4Ghz cpu og skulle snart ramme markedet.

Om den saa kommer til DK, det aner jeg intet om...

Link til mobilen:
http://samsung.de/de/Privatkunden/Mobil/Mobiltelefone/MultimediaInfotainment/samsunggalaxysplus/GT-I9001HKDDBT/detail.aspx

0 0
Jørgen 30-06-2011 16:45:23

Hvis man kigger specificationerne igennem så ser det ud tila at den har mindre skærm "kun" 4" mod den nuværende der har 4,27"

0 0
LarsA 30-06-2011 17:37:31

Min SGS har nu ogsaa kun en 4"
Den jeg "fandt" er jo kun en nyere udgave af den förste SGS ;)

0 0
LarsA 29-06-2011 11:40:55

Det var saa ikke en SGS II, men "bare" en galaxy S Plus..

0 0
kasper 29-06-2011 11:26:14

Det er den nye nexus der kommer.
http://www.gsmarena.com/googles_third_nexus_will_be_made_by_samsung-news-2827.php

Der går nok mindst 4 måneder før den er i butikkerne. Men 720p Super AMOLED lyder da som noget der er værd at vente på. Håber de bumper den til quadcore, men det er nok usansynligt.

Har lige købt SGSII og fortryder det på ingen måde, selv efter denne nyhed. SGSII overgår alt hvad jeg havde forventet. Har kun et problem og det er hjemmeknappen. Det er godt nok ringe at man ikke selv kan vælge hvilket program der starter når man trykker to gange på den. Forbandet voice command. Men mon ikke XDA fikser den inden så længe :p

0 0
Mega 04-07-2011 13:55:03

Ringe trøst, men I det mindste kan du slippe helt for voice command ved at fryse det i titanium..

0 0
kasper 29-06-2011 11:29:07

Skal vist læse mine ting igennem :p

0 0
toysoldier 29-06-2011 08:25:24

Jeg tror ikke Samsung tør sende en hurtigere SGS2 ud allerede til september. I så fald ville det være det samme som at pisse nuværende SGS2 ejere op og ned ad ryggen. Men hvis de gør det, så tror jeg ikke de har andet valg, end at komme med en opdatering, der øger hastigheden på den nuværende SGS2, til den samme hastighed som den "nye" SGS2.

0 0
Daniel Christensen 29-06-2011 09:01:10

Tja, altså de fleste som faktisk går op i GHz, er også så nørdede at de rooter og overclocker selv. :) Det er sikkert samme stunt som Samsung selv laver. altså overclocking af samme CPU. Folk har en tendens til at glemme, at de fleste mobilbrugere ikke går en meter op i mængden af RAM og MHz på CPUen. bare det giver en god oplevelse.

0 0