Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Ny iPhone 4-software - ingen tilbagetrækning

Ny iPhone 4-software - ingen tilbagetrækning

Apple er klar med den lovede software-rettelse til iPhone 4. Ifølge en amerikansk avis, har Apple ikke planer om at trække produktet tilbage fra markedet.

Med versionsnummer iOS 4.0.1 har Apple indfriet de løfter de kom med for 14 dage siden.

Den nye iPhone 4-version indeholder rettelser og forbedringer til den formular som udregner, hvor mange signalstreger der skal vises i displayet, ved en given signalstyrke.

Ifølge nyhedsbureauet Bloomberg har Apple-antenneeksperten Ruben Caballero tidligere advaret Apple topchefen Steve Jobs om, at antennedesignet på iPhone 4, måske ikke har optimalt. En talsmand for Apple afviser dog, at den historie har noget på sig.

Forud for et annonceret Apple-pressemøde fredag (16. juli 2010 kl. 19) har flere spekuleret i, at Apple vil trække iPhone 4 tilbage fra markedet. Ifølge Wall Street Journal vil dette dog ikke ske.

På de første tre salgsdage blev der solgt 1,7 millioner styks af iPhone 4.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Bahumbaba 16-07-2010 14:29:06

Hvorfor har Apple en antenneekspert hvis de ikke bruger ham?.

0 0
Durante 16-07-2010 13:36:35

Hvis den ikke viser nogle "streger", ville den da ikke dermed stoppe med at give signal? Så hvis der kommer de "streger" på som den skal, ville det så ikke være muligt, at det er for at give den lidt saft og kraft, som den måske ikke kan give fra sig når stregkoden (badam tsch) forhindrer den i det?
Bare en lille hurtig teori.

0 0
Durante 16-07-2010 13:37:41

Åh ja, new arrival

0 0
Søren 16-07-2010 12:56:57

Med mindre i har læst koden til den programopdatering, så synes jeg lige i skal vente med at kritisere Apple alt for meget. Har der tidligere været problemer med hvordan den udregner signalstyrken med det nye antennedesign, og udbedre denne opdatering problemet, så kan jeg ikke se problemet.

Og nej, jeg er ikke æbledreng, jeg har aldrig ejet et apple produkt, men jeg ser dog frem til at prøve iPhone 4.

0 0
Shawn S. Ø 16-07-2010 13:32:25

Det var dog et underligt indlæg du kommer med Søren og jeg undre mig meget over dit forsvar af Apple. Men du må jo sidde inde med en viden som ingen andre har når du fremfører dig på den måde og lige frem kalder folk haters.

Jeg håber da for Apple at de har ret ellers står der en masse kunder tilbage med en bitter smag i munden. De undersøgelser der har været indtil nu tyder på et hardware fejl. Og jeg forstår godt at Martin og TJ skriver som de gør. Apple er jo ikke kendt for den gode kundeservice eller kvalitet på deres produkter. men mon ikke vi snart bliver klogere :)

Håber det bedste for de naive mennesker som køber en sådan størrelse

0 0
Søren 16-07-2010 21:12:18

Overskriften var måske lige rigeligt, men ikke desto mindre mener jeg, at det er forkerte at proklamere Apple for at lave "fuske løsninger" når man ingen indset har i sagen. Jeg siger heller ikke, at jeg ligger inde med særlig viden - det gør jeg nemlig ikke - ligesom jeg heller ikke regner med Martin eller TJ gør. Jeg siger blot, man ikke har ret til at komme med beskyldninger uden at have tilstrækkelig indsigt/viden.

God weekend :)

0 0
Shawn S. Ø 17-07-2010 09:02:17

Jeg er tildels enig i at det ikke er smart at komme med beskyldninger uden indsigt eller viden. Men da flere eksperter har udtalt at Apple ikke kan afhjælpe problemet med software men kun ændre stregernes opførsel.. Så har de jo også noget at have det i. At Apple så giver alle et cover viser jo også at der er noget om sagen.

Men hvad de mister jo heller ikke det store med den advance de har på iPhone :)

0 0
Martin 16-07-2010 12:10:03

Svarer lidt til hvis en bil pga. en teknisk fejl kun kan køre 100 km/t, så laver producenten en opdatering til speedometeren så den viser 150 i stedet.

0 0
TJ 16-07-2010 11:39:34

Vi får sku bare tlf. til at vise nogle flere signal streger på skærmen, så er den fjong.Hold kæft hvor det nemt ! ( De kan godt nok stadig have problemer med at ringe med den, men nu er der i hvert fald streger nok, hæ hæ.)Apple er Gud

0 0