Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Ny iPhone 5 i efteråret 2012?

Ny iPhone 5 i efteråret 2012?

Måske kommer der en ny iPhone til næste år.

Imens vi ringer år 2011 ud, så har flere pålidelige websider gang i nogle rygter omkring en (måske) kommende iPhone 5.

Som tidligere nævnt har rygterne peget på en redesignet iPhone med aluminium bagside, som vi kender det fra andre Apple produkter.

Lanceringen bliver formentlig efter sommeren 2012, og efter at Apple har solgt en del af den (måske) kommende iPad 3, som også er spået en stor succes!

Der er endnu ikke fremkommet noget konkret om hardwaren, men det må antages at Apple også opgraderer processoren, RAM, kamera og andre væsentlig enheder i iPhone 5.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

DJ 02-01-2012 09:32:47

Here we go again,...
http://www.youtube.com/watch?v=MjE83kS1Ofo&sns=fb

0 0
ihk 31-12-2011 12:34:13

de gætter jo ikke bare men har nogle "kilder" ...
jeg synes i skal skrive flere artikler når i ved mere om iPhone 5 :-)
Ikke lad jeres styres af sure andriod-tøser ;-)

0 0
Kokomo 29-12-2011 19:29:35

De laver jo 1 i året, og de har lavet deres "revolutionerende" opgradering (mere cpu kraft, flere megapixels, siri - Fuld pris!) af deres gamle, så den næste bliver vel selvfølgelig en 5'er.

btw, Synes virkelig der er for meget had på alle artiklerne. Det er som om i kun læser dem, for at kunne klage over dem. Hvis i ikke kan lide dem, så må i jo finde en anden side.

0 0
David 29-12-2011 21:53:52

Du glemte bedre antenne :)

Men enig, folk er godt nok sure herinde.. Men de fleste herinde er jo også nørder med socialangst, der ikke har så meget andet i livet at gå op i ;)

0 0
ihk 31-12-2011 12:36:13

Især dem med andriod mobiler :-) de kæfter op ligeså snart Apple bliver nævnt ;-)

0 0
Thomas Kristensen 29-12-2011 17:54:10

Helt seriøst mobilsiden, i bliver nu dårligere og dårligere for hver uge der går

Det kræver sku da ikke en IQ på mere end 10 for at kunne regne ud at der kommer en iPhone 5

Apple er en kæmpe penge maskine, hvorfor tror i ellers de kom med en iPhone 4S
Så kan de lige tjene en masse ekstra penge på alle dem som bare skal have den nyeste iphone :)

Mobilsiden !! Tag jer en juleferie.. I trænger virkelig til det :)

0 0
David 29-12-2011 21:50:00

Det gør det faktisk, det kræver en IK på ca 70 at kunne klare sig selv, og hvis man har en IK På 10, så er det umuligt at lære at 5 kommer efter 4.

0 0
Kim 29-12-2011 18:56:49

Ja! Android er til forskel noget som Google bare smider en maase penge i, fuldstændigt uselvisk, fordi de vil selve mennesket det bedste!

Alt hvad Google smider penge i er jo for menneskelighedens bedste! Google er bare sådan et fantastisk stand up good guy company, og de har endda et rigtigt sejt hippie slogan - "do no evil".

At det hele i virkeliigheden tjner til formål at aflede opmærksomheden fra hvor de tjener penge, eller er designet til at underminere deres konkurrenters indtjeningsmuligheder, det glemmer vi da bare.
Vi husker jo f.eks. alle hvor flot det var at de trak sig ud af Kina - de nægtede at hjælpe til med censur! Så flot, så true...
(at de så aktivt havde censureret i over 5 år, men måtte indse at de ikke kunne tjene penge i Kina pga konkurrencen, det glemmer vi alt om)

Næ, Apple er nogle onde kapitalister, der kun tænker på bundlinje (true) hvorimod Google er nogle glade filantroper, der kun vil alle det bedste og vil redde verdenen med gratis gode (arhh, not so true...)

0 0
29-12-2011 19:36:12

Hvad fanden har google/android med hans indlæg at gøre ? Der er fandme ikke noget at sige til at folk en gang imellem kommer frem fra hullerne....Og der er jo INGEN der har sagt noget om at google ikke også vil tjene penge. Du ser spøgelser...

0 0
Kim 29-12-2011 21:12:43

Fordi det ellers er i forhold til..?

0 0
Emil B 29-12-2011 10:50:44

Så det vil altså sige at når iphone 4s har været på markedet i et år vil der komme en efterfølger? Det er jo syyygt hvis I gætter rigtigt...

0 0
29-12-2011 08:16:57

Med lidt hurtig hovedregning får jeg det til at den kommende iPhone må være den 6. af slagsen.

Hilsen

0 0
MGApcPro 28-12-2011 21:57:55

Jeg tror det er blevet bevist at rygter bare er rygter...
Jeg er måske ikke den eneste der kan huske den graf i viste med 90% sansynlighed for det her, og 60% for det her ect.(og størstedelen var forkert) xD

0 0
Kim 28-12-2011 18:46:42

der er totalt bonuspoint for gentagelse af komplet indholdsløse "nyheder" :D

0 0
28-12-2011 18:04:36

spændende....... eller......

0 0
Jonas_a 28-12-2011 17:06:44

Måske...måske ikke..
Måske kommer der iphone 5S året efter..måske ikke..

Nå.. mange af de såkaldte pålidelige websider kom også med deres bud på hvordan iphone 5 (som blev til iphone 4S) ville se ud..men de tog fejl..så kan man nu regne med at de er pålidelig nok?
http://www.mobil.nu/nyheder/det-er-98-sikkert-at-iphone-5-vil-se-sadan-ud-1.487280.html

0 0
Bjarke Hansen 28-12-2011 16:00:44

Kan man ønske et nytårsforsæt 2012 på at i stupper med ALLE RYGTER.. Det er ikke specielt æblebetinget. bare generelt for så kan man da slippe for denne total ligegyldige "nyhed" Der er vist agurketid på mobilsiden hele året

0 0
Kim 28-12-2011 18:44:34

Jeg ville have skrevet det samme, men regnede med at få skudt i skoene at min manglende interesse for denne "nyhed" (der tæller hva, 150 tegn?) alene var fordi jeg var en h8er... ;)

0 0
Mike 28-12-2011 17:13:48

Fuldstændig enig.. Måske kommer NOKIA med en ny model??? UUUhaaa eller kunne man tænke sig at selveste HTC kunne komme med en ny model... Men rolig nu.... DET ER KUN RYGTER.. Spild af tid

0 0
JB 28-12-2011 16:46:01

- No shit Sherlock...

0 0
Niller 29-12-2011 00:33:31

jeg synes som iPhoneejer også, at det rammer lavmålet af jounalistik - det er simpelt hen SÅ tragikomisk, at man, som eksperthjemmeside på den, dog middelmådige, hjemmeside iphonecafé, kan lave sådan en underrubrik.

Omvendt fik jeg dagens gode grin, så måske skulle de bare fortsætte....

0 0