Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Ny musik-kampagne med Robbie Williams i hovedrollen

Ny musik-kampagne med Robbie Williams i hovedrollen

Sony Ericsson og Telia går sammen om en ny kampagne, som sætter fokus på musik på mobiltelefonen. Verdensstjernen Robbie Williams ligger krop og stemme til kampagnen.

Sony Ericsson og Telia går sammen om en ny kampagne, som sætter fokus på musik på mobiltelefonen. Verdensstjernen Robbie Williams ligger krop og stemme til kampagnen.
Sony Ericsson og Telia går sammen om en ny kampagne, som sætter fokus på musik på mobiltelefonen. Verdensstjernen Robbie Williams ligger krop og stemme til kampagnen.

Om kort tid søsætter Sony Ericsson og Telia en stor nordisk kampagne omhandlende musik på mobiltelefonen. Kampagnen promoveres af kunstneren Robbie Williams, som er blevet bedt om at markedsføre Sony Ericssons Walkman-mobiler i samarbejde med Telia.

Det betyder, at man i de kommende uger vil kunne opleve Robbie Williams i trykte annoncer, på internettet og i butikkerne, hvor han sættes i forbindelse med walkman-telefonerne. Desuden er det muligt at anskaffe sig et særligt Robbie Williams nummer, som kun er indspillet for Sony Ericsson og Telia i Norden og Baltikum.

Den nye kampagne vil blandt andet være tydelig i en række danske butikker, hvor der er fokus på de to walkman-mobiler W810i og W300i. Modellerne leveres spækket med baggrundsbilleder, animerede logoer og MMS billeder af Robbie Williams.

Desuden kan Sony Ericsson og Telia-kunder gå ind på Telia Surfport på http://mobil.surfport.dk og downloade en eksklusiv live-indspilning af Robbie Williams ”Radio”.

Robbie Williams er koncert-aktuel med sin Close Encounter Tour, der fylder koncertsteder over hele verden. Den 6. og 7. juli når turneen Danmark med koncerter i Parken i København. Man kan også opleve kunstneren den 1. og 2. juli på Ullevi i Gøteborg. Koncerterne præsenteres af Sony Ericsson og Telia.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her



Om brug af cookies