Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Ny navigation til Android-tablets

Ny navigation til Android-tablets

Navigon er klar med en navigations-app til Android-tablets, med både vejr- og parkeringsfunktion.

GPS-producenten Navigon er nu klar med et opdateret navigations-program til Android-enheder.

MobileNavigator understøtter nu Android 3.0 til tablets, og har fået avanceret desinationsinfo med blandt andet vejroplysninger, ruteplanlægning, App2SD og andre features.

Under ruteplanlæggeren er det nu muligt at gemme op til 50 forskellige punkter langs den valgte rejserute. Zoom-funktionen er også blevet forbedret, og applikationen understøtter nu multi-touch, så man kan zome ind og ud med to fingre.

Applikationen hedder MobileNavigator 3.6, og kan hentes i Android Market. Den koster 699 kroner, men frem til 30. maj er der 30 procent at spare.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Thinkpad61P 22-05-2011 22:32:39

at der ikke er en mellemvej for dem, som allerede har købt Navigon, men alligevel skal betale fuld pris :(

0 0
LarsA 23-05-2011 07:23:51

Surt.... Saa vidt jeg kan se saa er ingen blevet snydt.
Jeg har ihvertfald opdateret min gamle version til 3.6.0, uden at jeg har betalt en krone for det ;)

0 0
Thinkpad61P 23-05-2011 09:32:41

Hvordan har du opdateret?
Jeg har selv ver. 2.6.2

0 0
LarsA 23-05-2011 10:26:53

Den kom "af sig selv", lige som alle andre opdateringer gennem market ;)
Kan desvärre ikke huske hvilket version det var för. Jeg köbte det midt november sidste aar....

0 0
Thinkpad61P 23-05-2011 17:40:38

Andre som kan bekræfte ovenstående? Kan godt se den nye ver. af Navigon i Market, men skal betale for den...mhhh.

0 0
Martin 20-05-2011 23:01:18

Jeg er godt tilfreds med Locations (Tomtom) på HTC enhederne. I det hele taget er jeg godt tilfreds med Googles navigation.

0 0
Michal 20-05-2011 18:04:01

Har den gamle version, og brugte den sidste sommer på vej til Italien.
Virker 100x bedre en min gamle Garmin Navigaton.
Køb den bedste mobil navigation til dato.

0 0
Thomas 19-05-2011 08:47:35

Jeg overvejer virkelig at købe det til min SGS II her inden vi skal på ferie næste måned ned gennem europa.
Men jeg har lige et spørgsmål mhs. deres Traffic Live service.
Hvordan får den de data den bruger til at finde ud af om der opstår kø eller vejarbejde?
Der står på deres hjemmeside at der ikke er tale om roamingpriser.
Er der nogen der har erfaring med Navigon app og har prøvet det i udelandet uden roaming aktiveret?

0 0
Nygaard 19-05-2011 15:05:43

Måske den lytter med på TMC?

0 0
BonBon 19-05-2011 17:55:59

Det vil kræve adgang til FM båndet.. Så det vil kræve headset. Det kommer garanteret til at køre via data = dyrt

0 0
LarsA 19-05-2011 11:31:53

Jeg har fornyligt väret en tur i Spanien, hvor vi udelukkende brugte min SGS som navi.
Jeg har slaaet alt udenlands data fra hos udbyderen.
Den kunne derfor ikke modtage nogen data undervejs....

0 0