Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Ny opdatering giver Xperia X10 og X8 multitouch

Ny opdatering giver Xperia X10 og X8 multitouch

Sony Ericsson udsender nu en opdatering til Xperia X10 og X8 der inkluderer zoom med to fingre (multi touch).

Sony Ericsson er ifølge flere webblogs begyndt at rulle nye opdateringer til Xperia X10 og Xperia X8 ud.

Den store nyhed er multi-touch / pinch-zoom - altså zoom ind og ud med to fingre.

Funktionaliteten vil virke i applikationer som internet-browseren og Google Maps.

Opdateringen af produktet sker via computer-programmet PC-companion.

Læs også:
- Derfor blev Xperia X10 ikke en succes
- Web-TV: Sådan opdateres X10 og X8

Sony Ericsson demo af multi-touch i X10

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

thor 20-02-2011 22:32:07

multi touch er kun blivet lavet til x10

0 0
07-02-2011 12:14:06

...Kommer den ikke snart til mig også:-S

0 0
Michael A 06-02-2011 18:57:47

Så er min x10 opdateret. syntes det bedste, er at man nu kan spille nogle af de spil der kræver flere tryk samtidig. virker rimelig godt. zoom på nettet virker også noglelunde okay, men spil delen er klart det bedste. desværre er SE alt for sent ude, for engangs skyld.:-)

0 0
07-02-2011 12:24:18

Var det via PC Comp. eller er den også tilgængelig uden tilslutning til computeren?

0 0
Michael A 07-02-2011 20:46:05

Jeg brugte sony update service

0 0
Zabina Matzen 06-02-2011 17:41:47

Så der kommet opdatering til min.

0 0
Bjarne1 06-02-2011 18:29:32

virker din multitouch

0 0
Zabina Matzen 07-02-2011 06:56:02

Nope! Prøvede på Google maps men der sker intet. :o(

0 0
Bjarne1 06-02-2011 13:08:03

Jeg kan ikke få multitouch til at virke i X10 mini--øv

0 0
thor 03-02-2011 15:14:38

er der nogen der ved hvornår den opgradering kommer.
der står at har den nyeste software, men har ikke opgraderet den siden 2.1
x8

0 0
Zabina Matzen 03-02-2011 17:08:58

Der sker heller ikke noget ved mig!

0 0
03-02-2011 13:18:34

Kommer den update snart eller hvad... intet på PC Companion endnu:-( andre der allerede har fået den?

0 0
04-02-2011 07:38:50

Har heller ikke fået den, har dog fået dualtouch aktiveret. Det virker rigtigt godt, men vil nu gerne have de sidste ting med....

0 0
Nygaard 02-02-2011 23:16:31

Vi har da eller flere gange fået at vide, at X10 ALDRIG ville få denne funktion pga. hardwaremæssige begrænsninger??

0 0
03-02-2011 07:45:24

Det er heller ikke rigtig dual touch...Det er noget de har tryllet med i softwaren. Det er noget med at hvis de to "touchpunkter" krydser hinandens akser så går der ged i den. Så det er dual touch til pinchzoom og ikke andet...

0 0