Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Ny opdatering på vej til Nokia Lumia 800

Ny opdatering på vej til Nokia Lumia 800

Endnu en software-opdatering skulle være på vej ud til Nokia Lumia 800.

Nokia Lumia 800.
Nokia Lumia 800.

Det er kun få dage siden, at der kom en opdatering til Windows Phone 7.5, version 7740.16. Men endnu en update skulle være på vej.

Websiten Wmpoweruser.com citerer kommunikationschef Jurgen Thysman fra Nokia Benelux for et tweet, hvor han skriver, at en ny update er på vej ”tomorrow”, altså svarede til i dag.

Nokia har tidligere lovet en opdatering, som skulle forbedre batteritiden samt aktivere internet-deling via WiFi. Det er uvist om det er denne update, at Nokia-chefen henviser til.

På Mobilsiden.dk har vi endnu ikke modtaget opdateringen. Det er heller ikke lykkedes at få ovenstående oplysninger bekræftet hos Nokia i Danmark.


Nokia Lumia 800 - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Allan 07-12-2011 20:06:48

Nu er "Nokia Update for Windows Phone" tilgængelig i Zune

0 0
Allan 07-12-2011 20:20:47

Den nye version hedder 7.10.7740.16 (men jeg kan ærligt talt ikke huske, hvad den tidligere version hed...)

0 0
Mobilsiden.dk 07-12-2011 21:15:44

Hej Allan

7740.16 er ikke den nye opdatering. Det er den som kom for nogle dage siden.

0 0
Allan 07-12-2011 22:12:41

John, så må den nye Nokia-specifikke opdatering være lavet sådan, at den ikke ændrer versionsnummeret på WP softwaren. Jeg fik nemlig også opdateringen for nogle dage siden og den her til aften blev også installeret - begge blev rapporteret som korrekt installeret.

Prøv at holde øje med, hvad der sker med jeres Lumia 800 på redaktionen, så kan det være vi bliver klogere.

0 0
Allan 07-12-2011 10:16:42

Hvis man læser lidt på guttens tweet så ser det ud som om opdateringen er planlagt til i aften (7. december) kl. 19. Det kan være praktiskt at kunne læse Flamsk - de 4 år jeg var omgivet af Hollændere og Belgiere er ikke helt spildt så... ;-)

0 0
Tommy 07-12-2011 10:59:14

Det må så også være første og sidste gang det sprog kan bruges i international sammenhæng :P

Anyway, Nokia DK vil selvfølgelig ikke snakke om en mobil der ikke er på det danske marked, endvidere skal man jo også have fat i det land, hvor telefonene er købt (UK, DE, FR)

0 0
Allan 07-12-2011 11:03:37

Den seneste opdatering kom da fint ind på min Lumia 800 købt i Tyskland selvom den er på et dansk netværk med et dansk SIM - så jeg tror ikke det betyder noget, hvor den er købt. Men måske det betyder noget for Nokia-specifikke opdateringer, der kan jo være forskel...???

0 0
Mobilsiden.dk 07-12-2011 11:54:56

Opdateringer til Windows Phone på Nokia Lumia 800 kommer også, hvis ud har en EU-version, med dansk simkort.

0 0