Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Ny opdatering til HTC Desire

Ny opdatering til HTC Desire

HTC har netop sendt en ny opdatering ud til Desire-mobilerne.

HTC Desire. Foto: Mobilsiden.dk
HTC Desire. Foto: Mobilsiden.dk

Har du en HTC Desire, kan den nu opdateres til den seneste version af systemsoftwaren. Det nye versionsnummer er 2.29.405.2

HTC oplyser ikke noget om, hvad opdateringen præcis indeholder eller retter, men skriver blot kryptisk "Android Marked" i infoteksten.

Google har tidligere sneget en opdatering af Android Marked ud, der giver en fane med relaterede apps. Men flere brugere fortæller, at denne fane allerede var på deres mobil, inden den nye HTC update blev sendt ud.

Hvis du opdager ændringer efter at have opdateret din HTC Desire, så smid gerne en kommentar herunder.

Læs også:
 - Mobiltest: HTC Desire - smartphonen over dem alle?

Web-TV: Sådan er den hvide Desire

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Dorthe 18-12-2011 21:27:02

Har fået den sidste opdatering på min HTC Desire S.
Men efter dette vælter det ind med op til 80-100 sms beskeder om dagen med om forskellige "g net" eller hvad sådan noget lige hedder.
Der står på dem ,om jeg vil gemme eller annulere, men lige meget hvad jeg gør, fortsætter de vildt irriterende beskeder.
Han nogle hjælpe med noget her???

0 0
Brian 20-12-2010 20:07:00

Opdaterede min Desire igår.

Har efterfølgende konstateret, at min HTC kalender widget på forsiden ikke virker korrekt.

Den viser normalt den næste aftale. Dvs. har du overstået dagens aftale, så viser den den følgende dags aftale.
Nu skriver den den aktuelle dags aftale, selvom der stadig står "imorgen".

Øv, når man bruger det.

Ringede til HTC som kun kunne anbefale "Hard reset", hvilket vel giver en masse tidsspilde med at installere forfra.

( har prøvet "soft reset" ( pille batteri ud mens tændt ) samt fjerne widget, genstarte osv. )

0 0
21-12-2010 15:07:47

Er også sket med mig, og jeg har prøvet hard reset (pga. noget andet), og det ændrede ikke noget.

0 0
Kofoed 16-12-2010 20:07:09

Jeg har prøvet alt muligt, men det bliver ved med at f***e mig op. jeg har slettet indhold på telefon hukommelsen men det vil ikke virke, jeg når helvejs med installationen så viser den et spørgsmålstegn på skærmen og genstarter.
ved ikke om det er det rigtige sted at skrive det, men håbede på der var nogen der kunne hjælpe. på forhånd tak.
-Frederik

0 0
Mobilsiden.dk 16-12-2010 21:55:53

Hej Frederik

Prøv at smid spørgsmålet i vores Android forum på Mobildebat.dk http://www.mobildebat.dk/forumdisplay.php?f=62

0 0
Kofoed 17-12-2010 10:03:35

tak for det hurtige svar, det vil jeg prøve.

0 0
Katrine 15-12-2010 13:32:54

Den opdatering jeg blev tilbudt automatisk i mandags hedder 3.15.405.3. Den har også ændret Facebook og flere andre app. Kun til det bedre :)

0 0
Ricky 15-12-2010 12:17:23

Jeg har versions nr. 2.10.405.2, burde den ikke opdatere til ny version når jeg søger?

0 0
K. Urban 15-12-2010 13:29:20

Passer uret og dato på din telefon?

0 0
Katrine 13-12-2010 14:06:35

Jeg er nu blevet tilbudt endnu en opdatering til min Legend, og denne har bragt orden i mine sms'er igen. Very happy :)

0 0
Søren 11-12-2010 15:00:24

Jeg har været inde og tjekke, jeg har den gamle opdatering. Men når jeg går ind og tjekker efter ny software, siger den jeg har den seneste?? ... Andre der har det problem?

0 0
Katrine 09-12-2010 08:38:56

Jeg opdaterede min Legend i går, og det har gjort, at når jeg går ind i en sms tråd, er jeg ved den 1. sms i hele tråden. Dvs. når jeg skal læse en ny sms, skal jeg manuelt scrolle helt ned i bunden for at læse den? It sucks!! Kan jeg lave det om???

0 0
Kim Rieneck 08-12-2010 18:01:43

En mindre OTA (over-the-air) system opdatering til HTC Legend og Wildfire, ligger nu klar og kan hentes under: Indstillinger >> Om telefon >> Opdateringer af systemsoftware.

0 0
Per Hansen 07-12-2010 10:55:58

Jeg kan ikke få min desire til at opdatere. Selvom jeg prøver at få den til at kontrollere, bliver bare ved med cikle rundt og skriver kontrollerer.
Den giver ingen fejlmeddelelser eller anden form for respons.

0 0
Stig Nygaard 06-12-2010 22:34:38

Hvis FriendStream efter af systemsoftwaren hænger/crasher ved sybnkronisering, så løste jeg problemet ved:

1) Logge ud af alle sociale tjenester (Facebook, Twitter og Flickr). Skal for Facebooks vedkommende både ske både i standard applikationen og i FriendStream (Det sidste kan gøres via FriendStream eller Setup).
2) Slet data og cache til applikationerne (Facebook, Facebook for Sense, Peep, Friendstream, Gallery) via application settings.
3) Genstart telefonen og log ind på tjenesterne igen via Setup samt Facebook applikationen.

Hvis du vil opdatere Facebook applikationen til allernyeste, så gør det inden ovenstående procedure... Eller gentag proceduren efterfølgende (i hvert fald for Facebook delen).

0 0
bering 06-12-2010 20:51:40

Jeg bliver ved med at få "Update is corrupted" hver gang download er færdig. Jeg har mere end 25 MB ledig på telefonen. Nogen forslag til hvordan man løser det problem? Jeg har prøvet at genstarte osv.

0 0
Stig Nygaard 06-12-2010 20:13:34

Min Facebook app blev opdateret. Mener den var 1.2 før. Nu er den 1.3.2. Jeg har bevist udeladt at opdatere FB app'en pga. de forbeholdne kommentarer/anmeldelser i Market.

0 0
Casse 06-12-2010 16:47:13

Læser med gru det med de 25 mb. Jeg var nødt til at slette halvdelen af programmerne ved sidste opdatering.... Nu skal jeg åbentbart gøre det igen, for jeg har kun 5 mb tilbage i telefonen. Jeg mistænker det store data tyveri som gemte emails, men hvordan flytter man dem til sd-kortet?!

0 0
Mikkel 07-12-2010 10:27:55

Hvis du bruger gmail app'en skulle dette ikke være problemet. Jeg ved dog ikke med HTC's egen mailklient, om den gemmer mails på telefonen. Men synes det lyder fjollet, hvis den gør. Pladsproblemer er jo en væsentlig ting for os Desire-ejere, der ikke har rooted telefonen endnu.

0 0
Mikkel 06-12-2010 15:47:35

Jeg har opdateret min. Og det første, jeg lægger mærke til, at jeg har fået frigivet noget plads. Dernæst har min officielle Google Reader App bedt om tilladelse til at få adgang til min anden Google konto (noget, der ikke var støttet tidligere, så vidt jeg ved). Dette er dog en Google App konto, hvorfor der ikke er en reader knyttet til denne konto. Men det kunne tyde på yderligere support af flere Google konti (forhåbentlig også Google Talk tak!).
Umiddelbart virker min GPS også hurtigere, selvom jeg opholder mig indendørs. Om dette er tilfældigt, eller bunder i opdateringen, tør jeg ikke sige.

Men det er mine oplevelser so far.

0 0
06-12-2010 22:57:26

Jeg har ikke testet de andre ting du har nævnt, men jeg kan bekræfte at der er kommet ekstra plads. På min Desire blev det til 2 mb, hvilket noget nogenlunde svarer til arrig fugl, så ok.

Det med GPS'en kan jeg ikke bekræfte.

0 0
Mikkel 06-12-2010 15:51:38

Sørg dog for at have 25 mb. fri på telefonen, før I går igang med at opdatere. Ellers skal man starte forfra.

0 0
Kim Rieneck 06-12-2010 16:11:47

Hvornår kommer der noget til Wildfire hm hm???

0 0
Søren 11-12-2010 14:59:14

Wildfire er også lige blevet opdateret...

0 0
K. Urban 06-12-2010 15:32:51

har haft den sw. siden i fredags, hvor jeg købte min telefon så den kan ikke være helt ny :-) har ikke fundet nogle ting som ikke burde være der.

0 0
K. Urban 06-12-2010 15:33:13

ps. den var præinstalleret

0 0
Lars Bjerregaard 06-12-2010 15:16:59

Har lige opdateret. Det er ikke "related" i market det går ud på, da den allerede var der før update.

R..irrieterende at man aldrig kan få HTC til at oplyse ordentligt om noget som helst.

Kan ikke umiddelbart se eller mærke nogen forskel efter update. Er måske en anelse mere "snappy", men det kan sagtens bare være psykologisk.

Ude på det store net er der også fravær af reel information. Der er en ny "radio stack", og så formodentligt diverse bugfixes. Nogen snakker også om bedre batterilevetid.

Kunne selvfølgelig også være en forberedelse til en Android 2.3 opdatering :-)

0 0
Jon 06-12-2010 14:48:19

Hvad med at give os med Legend 2.2 først, der blev sagt for en måned siden at den ville komme i løbet af nogle uger:(

0 0