Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Ny Samsung Galaxy S er klar den 13. februar

Ny Samsung Galaxy S er klar den 13. februar

Søndag den 13. februar løfter Samsung sløret for en efterfølger til Android- succesen Galaxy S.

Teaser for ny Samsung-mobil.
Teaser for ny Samsung-mobil.

Flere onlinemedier skriver, at Samsung Galaxy S får en storbroder søndag den 13. februar 2011 kl. 18.

På en egen Samsung-website teases allerede nu for begivenheden, dog uden de store detaljer, andet end, at der allerede den 1. februar kommer et preview på siten.

Rygterne har længe talt om, at en ny "Galaxy S", måske Galaxy S2, vil få Super AMOLED Plus skærm, NFC, Dual-Core processor samt 4 eller 4,3 tommer stor skærm.

På Mobilsiden.dk dækker vi naturligvis lanceringen intensivt.

Læs også:
- Web-TV: Duel mellem Galaxy S og Optimus 2X

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

johannes 23-01-2011 03:48:14

http://galaxy-s2.com/?p=21

Nice design

0 0
Kenneth Øst 25-03-2011 14:37:36

Det er denne her: http://galaxys2.samsungmobile.com/html/feature.html

Den skulle komme til Maj...nogen som har hørt andet?

0 0
Michael Knudsen 21-01-2011 14:51:45

Hvor er jeg dog træt af at høre om folks problemer med "plast" mobilen galaxy s..
Har fornyligt skiftet min legend ud med en galaxy. Og om nogen mobil, må man da sige at legend IKKE er en overflod af plastik, tværtimod. Meeen.... Efter mit køb af galaxy s, må jeg sige det er den mobil jeg har haft der ligge bedst i hånden og bare føles lækker!! Den vejer intet, ingen knas og synlige huller ( som kanten på lengends' batteri cover ).

Hvad er vigtigst, materialet eller designet?? Og lad nu være med at bruge "galaxy s- ligner- iphone" modellen;-)

0 0
Lecter 23-01-2011 12:06:39

ingen knas og synlige huller ( som kanten på lengends' batteri cover )

Hvis du har en fejl, er det vel en reklamationssag, som skal udbedres. Har læst om flere med denne fejl, som har indleveret deres telefon.

Anyway.... Du har helt ret mht. til plast. Det fungerer altså på Galaxy, og holder vægten langt nede og føles rigtig godt i hånden.

Jeg har både Legend og Desire HD, men vil have en plastmodel, eller bare undgå alu næste gang.

0 0
21-01-2011 16:54:55

Ha ha ja, hvem gider rende rundt med et tungt alu monster :D Så længe den ligger godt i hånden. Og føles lækker, så måtte den sq være lavet af papir....

0 0
lsj 21-01-2011 15:12:22

SÅDAN!!! hørt...

0 0
lsj 21-01-2011 17:37:39

det skal lige siges jeg har og bruger en iphone 3gs i øjeblikket... og de linger sku ikke hinanden

0 0
Ludvig 21-01-2011 01:37:17

Hvis du ligger mærke til hvor meget bagcoveret sidder fast til galaxy s'en er det jo ikke noget problem? :)

0 0
Nygaard 20-01-2011 21:56:14

... men jeg frygter desværre, at den bliver lige så plastik-agtig som Galaxy S. Samsung er blandt de tunge drenge på HW siden, men designet (for meget iPhone klon) og kvaliten har holdt mig fra at købe én.

0 0
Henrikmand 20-01-2011 19:21:51

Hvornår kan man så regne med, at den kommer i butikkerne?

Den ser virkelig spændende ud!

Men vi har tidligere set enheder, hvor det har taget både halve (Nokia N8) og hele (Lumigon) år, før de blev salgsklar...

0 0
JKay 20-01-2011 16:18:14

at den også har 4G LTE, FM Radio, FM transmitter, Blitz, Kamera tast og stadig kun 3 taster nederst med mindst en rigtig tast som på SGS. Plus et super batteri!!

0 0
lsj 20-01-2011 15:59:38

som et lille barn. hehe for valget står netop mellem LG optimus 2x eller denne samsung. det bliver en svær beslutning.

0 0