Ny taktik skal give LG succes på smartphone-markedet

Det er Samsung og Apple, som sidder på det danske smartphone-marked – men nu tager LG kampen op med en ny taktik.

Ny taktik skal give LG succes på smartphone-markedet

LG har med deres topmodel Optimus G taget andre midler i brug i markedsføringen. Da telefonen kom på det amerikanske marked var det med en reklame, som havde ordlyden ”We Make Phones Not War” – og det formodes den hentydede til alle de patentsager og søgsmål, der er i mobilbranchen.

 – LG-reklame: We Make Phones Not War

Det europæiske marked har, måtte vente på, at telefonen nåede vores breddegrader, men nu er den her snart. Men også her er taktikken for markedsføringen anderledes end tidligere.

 – LG Optimus G – først til Europa i 2013

LG leder efter 30 danske testpersoner, som får muligheden for at teste telefonen og se hvad den er i stand til – før til salgsstart. Vil du hjælpe LG med, at få nogen af de tabte markedsandele tilbage, så kan du se hvad der skal til, for at blive en af de udvalgte her.

 – IDC: Huawei slår LG og HTC af pinden

De tre mest kreative og aktive testpiloter med Optimus G får også muligheden for, at deltage i konkurrencen om rejser til en samlet værdi af 20.000 danske kroner. Konkurrencen løber fra i dag, den 28. januar 2013, og en måned frem med afslutning den 28. februar 2013.

På Mobilsiden.dk er vi allerede i gang med at teste Optimus G – se web-TV indslaget herunder.

 – Se også: Første kig på LG Optimus G – den nye powermobil

Du kan også vil kunne forudbestille dit eksemplar af LG Optimus G inden længe – på www.optimusg.dk.

Læs også:
 – Se den officielle produktvideo af LG Optimus G

optimus G hjemmeside
Sådan ser hjemmesiden ud, hvor du kan vinde dit eksemplar af Optimus G.

Se første kig på LG Optimus G