Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nye billeder af Samsung Galaxy Tab 8.9 med tastatur

Nye billeder af Samsung Galaxy Tab 8.9 med tastatur

Eksklusivt: Se vores helt nye fotos af Samsung Galaxy Tab 8.9 og tastaturet med Bluetooth.

Senere på året kommer Samsung Galaxy Tab 8.9 på markedet.

Denne tabletcomputer er baseret på Android Honeycomb, tillagt Samsungs egen Touchwiz brugerflade. Præcis som det er tilfældet på den lidt større udgave Galaxy Tab 10.1.

Mobilsiden.dk har fået mulighed for at fotografere den lille tablet med et Bluetooth tastatur, der dog sælges som ekstra udstyr.

Som det fremgår er tab'en i en lille lomme som kan foldes ud, til en slags "minibærbar".

Tastaturet indeholder genveje til Android-systemet, f.eks. lyd, lys, menu osv.

Hvornår Samsung Galaxy Tab 8.9 og Bluetooth tastaturet kommer på markedet i Danmark, er endnu en smule usikkert.

Læs også:
- Flere detaljer om Samsung Galaxy Tab 8.9

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kim Harder 18-08-2011 12:07:29

Lenovo har da så vidt jeg ved, lavet dem for flere år siden, blot med fast tastatur. http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4809642

0 0
Jesper 18-08-2011 12:52:35

...nu er forskellen nok, at Lenovo'en kører med en resistive skærm, hvor HP'ens er capacitive.
Det ser ud til, at Lenovo'en kun kan bruges med en stylus, hvilket er lidt for "old school", og hvis HP TouchSmart er lige så "effektiv" som den 24" TouchSmart jeg har stående derhjemme, så siger jeg s'gu "nej, tak!" Den er fa'me håbløs!

Syntes at Tab8.9 ser fin ud, men jeg ville også undvære tastaturet!

0 0
Tommy 21-08-2011 02:13:07

en af mine kammerater har HP'en og den fungerer sgu meget godt!

0 0
Kim Harder 18-08-2011 12:11:32

Hp er også med på vognen, men noget mere fornuftig, og noget, som kan bruges produktiv.

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=778325

Det kan en almindelig tab computer ikke. Den er kun til ilustration, og til, at surfe med.

0 0
Kim Jørgensen 18-08-2011 10:49:06

Det er svært at kalde det som mange eksperter pris og kvalitetsmæssigt er en rigtig seriøs udfordrer til iPad'sne for junk...idéen er fin hvis i spørger mig men med bluetooth...meh..nej

Tror de vil henvende sig til forretnignsmanden på farten som har erstattet sin netbook med en tablet fordi han for det meste tjekke mails og skriver noter fra møder ned..og det er rart med et tastatur

Størrelsesmæssigt vil 8.9 passer mig..men snupper nok ikke tastaturet med ;-)

0 0
Raaert 18-08-2011 10:19:57

..netbook med aftagelig skærm med touch.

Personligt ville jeg hellere investere i en lille bærbar (13-14") og have en normal tablet (uden tastatur). End et mix. - Et mix gør begge ting lige dårligt.

Tabletten har jo on-screen keyboard i forvejen, så hvorfor ikke bruge det? Tablets er ikke oppe endnu så de kan erstatte seriøst arbejde fra en alm. bærbar.

Konklusion: Enig med Benjamin.

0 0
Benjamin Jensen 18-08-2011 10:11:44

Det er sgu da det mest tåbelige jeg længe har set. Netbooken er da opfundet, og nu mangler det så bare lige at Samsung vil have 5000-7000 kr. for det junk der, så er den helt hjemme.

Man kan jo få en netbook til under 2000 kr i dag. Det er helt hen i vejret!

Ingen gider sgu da købe tastatur til min tablet, så ryger hele ideen med en tablet sgu da.

0 0
Henrikmand 18-08-2011 12:13:17

Jeg synes du skal købe dig en slatten Win7 netbook til under 2K, og vente lidt på at den kommer op at køre.

I mellemtiden vil jeg glæde mig over hastighed, widgets, stærke apps, som er klar så snart jeg trykker på knappen på den EeePad Transformer, som meget snart kommer ind ad døren.

Det er en kanon løsning, Samsung leverer, selvom jeg personligt synes bedre om Asus'.

0 0
John 18-08-2011 12:07:00

Hold da kæft, det lige før min skærm smelter af negativitet. Prøv at se det fra en positiv vinkel, i stedet for at hælde galde ud på noget der faktisk er både handy og smart til dem der nu en gang vil have det sådan.

0 0
Hans Jákup Danielsen 18-08-2011 10:21:54

tja... asus transformer har da gjort det fornuftigt synes jeg, da de giver ekstra tilslutnings muligheder med keyboardet og ekstra batteri tid...

men ok et BT keyboard... det er lidt ude i hampen

0 0