Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nye billeder af Xperia Nozomi (Arc HD)

Nye billeder af Xperia Nozomi (Arc HD)

Endnu en gang er der sluppet billeder ud af det kommende Sony Ericsson-flagskib, Nozomi - også kendt som Arc HD. Denne gang i sort.

For en måned siden dukkede et par lettere grynede billeder af en ny Sony Ericsson-smartphone med kodenavnet 'Xperia Nozomi' op.

Nu er der imidlertid nye og flottere billeder tilgængelige, som kan ses ovenfor.

Det er Gsmarena.com, som har fået fingre i billederne af Nozomi, som ifølge rygtesmedene vil ende med at hedde Arc HD.

Kilden bekræfter tidligere forlydener om, at kameraet skyder med 12 megapixels og kan optage video i Full HD. Den 4,3" store LCD-skærm har i øvrigt HD-opløsning (1280 x 720 pixels).

Der er HDMI-port, men til gengæld ikke mulighed for at udvide den interne lagerplads (16 eller 32 GB) via microSD-kort.

Processoren skulle være 1,5 GHz og dual-core. Derudover er der 1 GB RAM og Android 2.3.5 Gingerbread som styresystem. Det må dog formodes, at målet er en opdatering til det nye 4.0 Ice Cream Sandwich.

Du kan se flere billeder på Gsmarena.com.

Kommentar

x

Opret bruger
Erik Østergaard 30-12-2011 21:44:25

Jeg tror næppe den kommer på talefod men bare et rygte der stor jo Sony Ericsson som jo er blevet opkøbt. og så lyder det lidt urealistisk.

0 0
zonetrooper90 13-12-2011 13:29:57

Hvorfor er det at næsten alle sider der skriver om denne telefon, kalder den for Arc HD?!?!?! Arc har fået sit navn pga. den bue telefonen har på bagsiden... den her telefon mangler den bue...

0 0
N 13-12-2011 16:23:41

Fordi der en del steder har kørt rygter om at den kommer til at hedde ARC HD :D

0 0
zonetrooper90 13-12-2011 17:57:19

Navnet giver bare ikke mening.. og det er da tydeligt at den ikke kommer til at hedde Arc HD, når den ikke har den bue Arc har fået sit navn efter...

0 0
BallonPedro 13-12-2011 21:52:34

Synes også navngivningen er lidt underlig pga formen.

Men mere underligt er det da at der er knapper på bagsiden? Eller er det bare mig der ser dem sådan. Prøv evt. at se de lidt bedre billeder hos gsmarena.com

0 0
zonetrooper90 14-12-2011 14:22:48

Det gennemsigtige plastik har ikke nogen knapper... der er tre prikker under skærmen som er telefonens knapper... det gennemsigtige plastik er til tre blå LED lys og til at vise "ikonerne" for telefonens knapper...

0 0
BallonPedro 14-12-2011 15:16:34

Men det ser da underligt ud at de kan ses på bagsiden, lidt som om der er knapper ?

0 0
Mette Jørgensen 13-12-2011 22:06:31

Ja, køn er den da ikke. Det bedste, der kan siges om den er da CPU'en. Hvis den virkelig skal afløse Arc, så skuffer SE da godt nok.

0 0
BallonPedro 14-12-2011 06:21:00

Ja, CPU og intern plads.

Synes nu designet er okay, men Arc er stadig flottere og måske også tyndere.

Men en ting jeg absolut ikke håber på, det er den bagside. Den ser nøjagtig ud som på den X10 mini jeg havde før. Lille smart mobil, men et helvede at få op af lommen pga. den gummibagside.
Der er Arc'en utrolig dejlig.

0 0
N 13-12-2011 13:28:06

Det mega grimme plexiglas ? Forstår det simpelthen ikke. De kommer fra ARC'en der var lækker at se på, og så kommer de med den her :-/

0 0
BallonPedro 13-12-2011 11:52:22

Endelig lidt mere info om mobilen :-)

Af forbedringer i forhold til Arc'en er klart lagerpladsen, hurtigere CPU og forhåbentlig hurtigere kamera.

Havde dog gerne set de helt undlod knapperne hvis den alligevel skal køre ICS. Det må man da næsten forvente ligger på når den udkommer.

0 0
Peter Frederiksen 13-12-2011 11:11:49

HTC Diamond2!

0 0
x