Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nyt billede af Samsung Galaxy S III - skal du have den?

Nyt billede af Samsung Galaxy S III - skal du have den?

AFSTEMNING: Rygterne vil ingen ende tage med den kommende topmodel fra Samsung, får vi en Galaxy S III og er den værd at vente på?

Vi har tidligere skrevet om den berygtede topmodel fra Samsung, blandt andet vores information om trådløs opladning og S-pen tilbehør.

Og det er ikke uden grund at rygterne bliver ved, for med 10 millioner forudbestillinger som seneste rygter antyder, så er det en telefon der bliver forventet meget af.

Vi har hørt at mobilen vil komme med og uden Samsungs TouchWiz brugerflade, om at telefonen vil komme med HD-opløsning, og op imod en 4.8 tommer skærm, quad-core processor og meget mere.

Seneste nyt i Samsung sagen er ikke meget oplysende, men ifølge pocketnow.com er billedet herunder en testudgave af Samsung Galaxy S III, med til billedet var ikke andre oplysninger. Billedet skulle være taget af en person der tester mobilen.

En formodet testudgave af Samsung Galaxy S III
En formodet testudgave af Samsung Galaxy S III

Dog er det værd at bide mærke i at Samsungs fysiske hjemmeknap stadig er på telefonen, men har fået en mere rektangulær udformning.



Afstemning

Skal du have Samsung Galaxy S III?

Få notikationer:

Kommentar

x

Opret bruger
kaja69 14-04-2012 15:08:41

Efter at have læst om den på Amazon har jeg bestilt en TABTRONICS M009S til £111,98 leveret. Ser frem til at finde ud af om den lever op til de gode reviews den har fået.

0 0
Dick Taid 14-04-2012 17:28:17

Godt for dig? Hvad har det lige med denne nyhed at gøre?

0 0
kaja69 15-04-2012 07:15:01

Ups forkert tråd :)

0 0
Ahmad C. 14-04-2012 13:37:49

Der er ingen der skal tvivle. Den er fake! Jeg tror ikke nogen fra Samsung crewet, der tænker "vi tjener meget godt på vores Galaxy S telefoner, så lad os da lave en virkelig grim model, som de færreste gider at købe"

Jeg holder mig i hvert fald kritisk. Jeg tror ikke på et eneste rygte for telefoner, før den er præsenteret. Vi bliver nødt til at vente!

0 0
Villiam 13-04-2012 23:31:58

det så er officielt billede eller igen et er det mon sgs3 ????

0 0
Villiam 13-04-2012 23:34:13

nvm. jeg fandt svaret! http://www.gsmarena.com/is_this_a_live_photo_of_samsung_galaxy_s_iii-news-4089.php og det er igen igen et fake eller useriøst billede...

0 0
13-04-2012 23:13:30

Ovenstående billede er SGSIII, så springer jeg over. Den ligner jo det de har haft det sidste lange stykke tid. De skal passe på at de ikke falder i samme hul som HTC har været i, i en lang periode.

0 0
Bo 13-04-2012 22:12:37

Det bedst bud jeg har set kunne være den her, men er stadig langt fra sikker...

beep.tv2.dk/nyheder/er-dette-samsung-galaxy-s-iii

0 0
13-04-2012 23:11:40

Man har jo lov at håbe :D Og så må vi håbe at samsungs keramik indpakning er bedre end HTC's :D

0 0
Hest 13-04-2012 18:45:23

Tror ikke på det er den. Knappen ville være direkte elendig at trykke på og tør næsten garantere der ikke kommer fysisk knap på, men bliver som på Galaxy Nexus.

0 0
13-04-2012 20:08:20

Enig i det er fake, men rygterne peger nu på at de beholder den fysiske knap!

0 0
Naggie21 13-04-2012 16:10:42

Det ligner nu bare en Galaxy S der har været en smut i photoshop. Tror ikke det er en ægte den der.

0 0
HrLaursen 13-04-2012 15:09:35

Det er bestemt ikke det officielle udseende. Hvis det er det, så dør baby. Har et et andet billede uden fysisk knappe. Så alle er bare nød til at vente.

0 0
Krabbe 13-04-2012 16:36:46

Squ svært at ta´ stilling til SÅ dårlig photoshoppet billede :(

0 0
13-04-2012 15:20:04

Rygterne går nu på at gruppen indenfor samsung, der ville have fysisk knap vandt den kamp, så fysisk knap får den nu nok.

Men det må være en fake. "Samsung" står skrevet lidt skævt, det ser i hvert fald meget ud som om at S'et er længere fra højtaleren end G'et. Så det er nok photoshoppet på.

0 0
SaL^ 13-04-2012 15:51:22

Godt spottet. Så det med det samme jeg havde læst din kommentar. Enig, den er tudegrim.

0 0
NH 13-04-2012 15:03:36

Den ligner alt for meget min galaxy S1, hvor de bare har fotomanipuleret med en større skærm og lavet knappen tyndere. Højtaleren, frontkamera og knappen lige sig selv, bare lidt brede og tyndere.

Tror den er fake..

0 0
Bjarke Hansen 13-04-2012 17:30:03

Tror jeg også, hvis man fx zoomer 500% ind på billedet i browseren, kan man tydeligt se at skærmbilledet er lagt skævt ind.. Se fx i bunden ved knappen, og i siderne... og så er billedet/skærmen for tæt på samsung logoet i toppen...

Men ide´en med den aflange home knap tror jeg på, det var der også på nogle amerikanske efterfølgere for sgs2..og jeg savner home knappen (har nexus nu)

0 0
Schwartz 14-04-2012 11:33:19

Ach SO!

Jeg er enig, det ligner noget halv dårligt Photo Shop arbejde, og så ligner den en forvokset iPhone 3 - ikke godt det! :-)

0 0
Dade 13-04-2012 14:59:16

den er ikke særlig køn ligner enlig nogen af de tykke android telefoner som udkom i 2010 med android 2.1, og forhold til HTC's tynde One X eller LG kommende 4X HD som begge oven i købet kommer med Tegra 3, så er det slet ik en fon der vil ryge ind i min underbevisthed

0 0
beikes 13-04-2012 14:58:49

Den er sgu da næste ligeså grim som en iPhone :/ Det må være en and

0 0
Enur 13-04-2012 14:54:38

lige pt. vinder One X over den hvis den skal se så kedelig ud :(

0 0
13-04-2012 15:01:53

Ja - man må håbe det er en tidlig prototype.. Men der er godt nok ikke meget bezel tilbage!

0 0
x