Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nyt look på Android Market

Nyt look på Android Market

Google har netop annonceret en ny version af Android Market er på vej.

Google har på Android Developers Blog annonceret, at de er på vej med en ny og mere overskuelig version af Android Market.

Android Market vil få et nyt udseende, som skal gøre det nemmere og mere overskueligt for brugerne at finde rundt. Ligesom der også vil blive integreret nye kategorier, som eksempelvis'Books´og 'Movies´, i udvalgte lande.

Den nye version er designet til, at gøre bedre ´reklame´for top applikationer og spil. Samt give et større overblik til hvad andre brugere downloader i de forskellige kategorier.

Det nye Android Market skulle netop nu være på vej ud til Android brugere med Froyo og opefter. Udrulningen vil ske over de næste uger.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

20-07-2011 20:41:12

Det er meget fint med en ny version af Android marked hvor de fleste nye funktioner på ubestemt tid er forbeholdt amerikanerne.

Men hvad med at indføre en ny måde at betale på, jeg har ikke lyst til at gå rundt med et åbent dankort hvor en vandal eller tyv bare kan amok på min bankkonto.

Det ville klart være at foretrække med en googlekonto hvor man betaler et beløb ind og dermed minimerer risikoen for store tab. Telmore m.fl. har brugt et lignende system i årevis.

0 0
Rena 15-07-2011 12:10:11

Bare mig eller har andre prøvet at, en app under Mine App står som Opdater, men det viser sig at, være en pre-Update Warning?

0 0
PJ 14-07-2011 13:39:34

Fuck hvordan den SER UD - de skal have bedre søge muligheder, det er alt for dårligt som det er nu.

0 0
brian jensen 14-07-2011 05:51:45

Skriv din kommentar til artiklen her..

0 0
brian jensen 13-07-2011 17:24:06

software der skulle forbedre wifi, til dhd, så den nu er version 2.5 er ude ;)

0 0
Jim Flower 13-07-2011 18:12:13

Hvad snakker du om?

0 0
Rena 13-07-2011 19:06:10

Han taler om den seneste Software opdater til Desire HD - Version 2.5 som forbedre Wifi.

Software og Android version er ikke det samme

0 0
Jim Flower 13-07-2011 22:07:59

Okay. Jeg troede bare at vi snakkede om Android Market her...

0 0
brian jensen 14-07-2011 05:51:38

ja undskyld sad lige og sov lidt igår ).
men ja det er rena siger en ny software til wifi!

0 0
Jim Flower 13-07-2011 13:15:01

Google har ikke "netop" annonceret at en ny version af Android Market er på vej. Den har været på vej siden maj - eller der fik man første gang et glimt af det nye design, da Google bekendtgjorde at de ville integrere mulighed for at leje film og købe bøger.

De er nu begyndt at RULLE markedet ud... De startede i går.

0 0
Søren D 15-07-2011 11:38:23

Hmmm jeg så det nu allerede da jeg loggede på i US på min Xoom for 3 uger siden, så det har nu været der et stykke tid,,,bare ikke i DK. ¤@*¤#*@>#!!!

0 0
peter 13-07-2011 13:13:55

Det er som om man synes man har set layoutet et eller andet sted før :-)

0 0
jessie 13-07-2011 18:48:42

Ja :-)

0 0
jessie 13-07-2011 11:57:20

Håber man kommer til at kunne se nå man søger om det er tablet apps eller mobil apps

0 0
K. Urban 13-07-2011 09:22:06

http://androinica.com/2011/07/new-android-market-download/?utm_source=feedblitz&utm_medium=FeedBlitzRss&utm_campaign=androinica

Det kører super... har brugt det i ca. et døgn indtil videre :-)

0 0
Rena 13-07-2011 09:37:15

Hvor er Programmer i den nye Marked? (Der hvor man kan se om der en opdater til ens app)

0 0
Anders 13-07-2011 12:25:15

"menu" og "mine programmer"
Er der egenlig nogle der ved hvordan man får den gamle version igen? :P

0 0
Lauritz 13-07-2011 12:55:39

Jeg har ikke selv det nye Marked, men vil tro man kan gøre dette for at få det gamle tilbage:
Indstillinger ->Programmer ->Administrer programmer ->Marked ->Afinstaller opdateringer.

0 0
Rena 13-07-2011 12:41:25

Tror den eneste måde du kan få den gamle version er ved et Factory Reset

0 0
Bo 13-07-2011 08:25:42

Så mangler resten af OS'et bare en designoverhaling! :-D

0 0
Nygaard 13-07-2011 09:07:37

Custom ROM,
Det er ikke iOS, hvor det er Job's way or the highway.

0 0
Ove Andersen 13-07-2011 08:35:27

Det ville ikke gøre noget. Jeg kunne også godt tænke mig at der blev lavet en avanceret søge funktion i markedet, så man f.eks. kunne søge på apps der er udviklet specifikt til nogle lande, eksempelvis danmark (dmi, krak, tv2, tjekbenzin, etc.)

0 0