Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nyt smartphone-abonnement hos 3

Nyt smartphone-abonnement hos 3

Teleselskabet 3 har netop lanceret et abonnement, med et ekstra højt loft på tale og data. Perfekt til smartphone-ejere.

3's nye abonnement 3iDeal Max er rettet mod smartphone-ejere, der især bruger meget data på mobilen.

3iDeal Max er som navnet antyder et maxi-abonnement, hvor det er meget svært, selv for hardcore mobil-brugere, at ramme forbrugsloftet.

-"Mange taler, mailer og er online det meste af døgnet, og derfor har de længe efterspurgt et abonnement, der kan dække det høje forbrug. Vi er derfor glade for, at vi nu også kan give storforbrugerne ro i maven med et abonnement, der sikrer, at regningen ikke løber løbsk,” siger Knud Løkke Rasmussen, kommunikationschef hos 3.

Abonnementet indeholder:

  • 50 timers taletid
  • Ingen opkaldsafgift
  • 20 GB dataforbrug hver måned
  • Fri sms
  • Fri mm
3iDeal Max koster 699 kroner om måneden og kan nu købes hos 3.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jesper Poulsen 29-10-2010 10:42:36

TDC´s svar på et smartphone abonnement er:

- 25 GB Data (lavere hastighed hvis man rammer 25 GB, ingen ekstra udgift)
- Fri tale (ingen begrænsning)
- Ingen opkaldsafgift
- Fri sms
- Fri mms

Koster 799,- ved køb af ny mobil ellers 699,-
Adgang til fri musik med PLAY.
SEJT, SMART(phone)ABONNEMENT ;-)

0 0
Mozz 24-10-2010 18:02:26

Det er jo som en skriver "latterligt dyrt"... Jeg kan kun være enig!!

Jeg selv har valgt at ha´et abonnoment ved Call me, hvor jeg får 4 timers tale og 1oGb data for for 200kr,-... Det synes jeg er billigt - og så er det uden binding.

0 0
Stutley 01-11-2010 14:16:33

Og nu har de lavet deres POW abonnement, hvor der er 6 timer tale, fri sms/mms og 0 opkaldsafgift til 119 kr. Men ingen data, men der kan man tilmelde 2GB eller 10Gb for 49 kr eller 99 kr. Det er sq også billigt. Uden binding.

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/pow-call-me-skyder-priserne-laengere-ned,lid.13115/

0 0
Mozz 01-11-2010 15:35:08

jeg har også allerede skiftet abonnement til POW + en 10gb datapakke hos call me = 225,- inkl. gebyr... Det er jo vildt billigt!! :-)

0 0
Martin Nielsen 23-10-2010 15:20:42

Som hardcore mobilbruger (2800 min tale gens / 2000 sms/ 100 mms) om måneden, er dette abb. perfekt til mig.

Da jeg selv har Telenor XXL, og i forvejen giver 599, ville jeg ikke have det fjerneste i mod at give de 100kr og derved få udbytte af 3's data netværk, som er KLASSER bedre end Telenors.

At opkaldsafgiften er fjernet nu er også et plus, da det tidligere kun var på Mi3g at der ikke var opkaldsafgift.

0 0
Kim Rieneck 23-10-2010 16:27:41

Jeg er godt tilfreds med Telenor net bruger jeg kun når jeg ikke er hjemme.

Eller er jeg på mit trådløse netværk privat.

0 0
Urbanus 22-10-2010 14:52:56

Der er jo ikke den store forskel på iDeal og det her - bortset fra at du får 10 gange så meget taletid her, og ingen opkaldsafgift. Og derfor forstår jeg ikke hvordan man kan skrive at det er rettet mod brugere der især bruger meget data på mobilen og hardcore mobilbrugere der taler, mailer og er online det meste af døgnet.
Med iDeal til 399 om måneden får man også 20 GB og fri SMS og MMS.

De burde derfor tone rent flag, og kalde det for en abonnement til kunder der taler meget, og gerne vil have rigtig meget taletid inkl. i deres abonnemt. For alle andre giver det ikke rigtig mening.
Min første tanke var at det var for at have et sindssygt dyrt abonnement, så de kunne sælge telefonerne ekstra billigt - ligesom TDC's MaxMedia. Men de sælger tilmed telefonerne til samme pris, og oven i købet med telefontillæg på 200 kr. de første 6 måneder...

0 0
Kim Rieneck 22-10-2010 15:09:44

Hej jeg har selvhenter hos Telenor nu skal i bare se hvad de har af tidbud.

Surf på mobilen hurtigt og let
Tilmeld dig Surfer L på Selvhenter og få ubegrænset surf på din mobil for kun 49 kr. om måneden.

Med Surfer large, får du op til 5 Mbit/s download og 1,1 Mbit/s upload hastighed og fri surf på Telenors net.
Du vil på intet tidspunkt blive opkrævet mere end 49 kr. pr. måned. Hvis du finder ud af, at Surfer L alligevel ikke er noget for dig, kan du opsige det med 30 dages varsel.


Fakta om Surfer L
49 kr. om måneden

0 kr. i oprettelse

Ubegrænset surf


Produktinformation
For produkter med inkluderet data, gælder abonnementsafgiften kun for forbrug af data i Danmark.
Surfer Large vil pr.1 Jan.2011 koste 149 kr.pr.mdr.


Det er billigt

0 0
22-10-2010 15:54:20

Lige hvad jeg kan se, så er det 149,- pr måned fro 25GB. Og så skal du betale for alt andet...ikke lige hvad jeg kalder for specielt billigt...


Arhh ja de 49,- pr måned er så for resten af året = 2 måneder....

0 0
Kim Rieneck 22-10-2010 16:08:29

Hvad for alt andet ?? det er da mere billigt end 599 og 699 kr i abm.

0 0
25-10-2010 08:27:35

ehmmm de 149 er kun for data, oven i det skal du så lige lægge fri sms/mms og taletid....Derudover kører telenor umiddelbart heller ikke uden opkaldsafgift, og det kan sq godt bliver en stor post hvis du har brug for 50-60 timers taletid...

0 0
Jens Sørensen 22-10-2010 12:53:21

Er det bare mig eller er det latterligt dyrt ? :o

Tag f.eks telenor.

60 timers tale
ingen opkaldsafgift
25 GB surf
Fri sms
Fri mms
599,-

Det er da både dyrere og dårligere det der hos 3 .
Men der skal sq nok være nogen der er " dumme" nok til at hoppe på den :)

0 0
Svend Ole Nielsen 22-10-2010 13:03:26

Men - Det er dyrt. Både hos Telenor og 3.

0 0
Jens Sørensen 22-10-2010 14:05:12

hmm nu tænker jeg bare lidt. hvor i er det dyrt hos telenor hvis man ringer og bruger meget data der ?
60 timer uden opkaldsafgift. Det er 3600 minutter ikke ?

Hvis man så siger f.eks telmore. Er det ikke 0.59 øre i minuttet eller sådan noget ?
Så kommer fri sms og mms
plus 25 GB data. Er det så ikke billigt hos telenor ?

0 0
Svend Ole Nielsen 22-10-2010 15:05:18

Enig - det er billigere for dem der ringer. Det er 3s tilbud også. Min pointe var ikke HVEM, men at der hører mere til et abonnement end blot prisen. Hvad hjælper det f.eks. at betale 600 kroner om måneden, hvis der ikke er dækning lige hvor du er, eller den dækning de leverer er elendig? Samme som hvad det hjælper at have en 1GHz CPU i en telefon hvis ikke resten af telefonen kan følge med?

0 0
Svend Ole Nielsen 22-10-2010 13:03:04

Med hvilken begrundelse er det dårligere? Kigger du udelukkende på hvad du får så ja. Men måske services og muligheden for at bruge 3 i Sverige til samme pris er en fordel for andre. Men det er sikkert samme diskussion når folk taler udelukkende om specifikationer på en telefon og ikke oplevelsen !!

0 0
peter 22-10-2010 11:42:49

Jeg forstår ikke helt hvorfor de skal skrue op for tale når de skruer op for data? Det kan da kun være for ellers kan de ikke retfærdiggøre den høje pris. Jeg tror ikke det her abbonnement passer til særligt mange mennesker

0 0
Kim Rieneck 22-10-2010 11:32:02

Det er sgu for dyrt abm og jeg 149 kr hos Telenor så kan jeg være på nettet når jeg vil det.

0 0
Nikolaj 22-10-2010 10:49:49

Hvad er det lige forskellen er på det her og så en direkte reklame ?
Er i kritisk ?
Har i spurgt en modpart? næ i har direkte spurgt, firmaet i laver reklame for, om hvad de syntes om det?
Er det normalt at bruge den mængde data på en mobil og den mængde taletid sammentid med at man skal have fri sms og mms (forresten gætter på mm=mms)?
Er det overhovet billigt ?
De ting i skriver kunne ligeså godt stå på en plakat for 3!!

0 0
Kristian Hansen 22-10-2010 11:16:07

Enig. Kunne godt bruge en smule mere journalistisk arbejde.

0 0
Svend Ole Nielsen 22-10-2010 11:03:01

Aah mon ikke de blot har modtaget en pressemeddelelse og gengivet den. Det sker nu så mange gange...

0 0