Nyt teleselskab baner vejen for simpelthed

Et nyt mobil-selskab har fjernet alle gebyrer og ekstra-omkostninger, og satser på priser, der er alt inklusiv.

Nyt teleselskab baner vejen for simpelthed

Nu er der godt nyt for forbrugere, der er faret vild i junglen af opkaldsafgifter, minutpriser, bindingsperioder, SMS- og MMS-priser – for slet ikke at tale om prisen på data.

Et nyt teleselskab gør det nemt og overskueligt at vælge et abonnement, hvor alt er inklusiv. Hos Sonomio er det eneste du skal gøre at vælge en pakke og eventuelt en datapakke, der passer til dit forbrug.

Vil genoprette tilliden

Det er Tage Rasmussen, der i sin tid var med til at stifte Sonofon, der i dag hedder Telenor, der blandt andet står bag det nye selskab.

Filosofien er, at gøre abonnementerne mere gennemskuelige.

-“Vi vil gerne rydde op i den jungle af gebyrer og afgifter, der præger den danske telebranche i en grad, så den danske forbrugers tillid til telebranchen er lavere end den er til en brugtvognsforhandler”, siger Tage Rasmussen, der er salgschef i Sonomio, til Politiken.dk.