Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nyt trådløst tastatur til iPad

Nyt trådløst tastatur til iPad

Dette tastatur gør store tekster lettere på iPad.

Den populære iPad nok smart, men ikke særlig velegnet til at skrive længere tekster på.

Det er svært at skrive hurtigt på det indbyggede skærm-tastatur, og det er heller ikke særligt komfortabelt, når der skal skrives længere tekster.

Det råder tilbehørsproducenten Targus nu bod på med et nyt trådløst letvægts-tastatur til iPad, der gør det mere oplagt at skrive længere tekster på iPad'en.

Det nye tastatur med navnet ”iPad Bluetooth Keyboard” er fremstillet i et letvægts-materiale, og det let at tilslutte til iPad via bluetooth.

Tastaturet er udstyret med både ÆØÅ og Apple-specifikke taster, og selve tasterne er lavprofil med en blød overflade.

Det trådløse tastatur kører på et batteri med en levetid på op til syv måneder ved normalt brug.

Tastaturets position kan låses i skrå stilling for optimal brug, og vægten holdes på 296 gram inkl. batteri.

Targus iPad Bluetooth Keyboard (AKB32NO) har en vejledende udsalgspris på 499 kroner.

Kilde: Targus

Læs også:
- Test: Apple iPad 2 

Targus iPad Bluetooth Keyboard (AKB32NO)
Targus iPad Bluetooth Keyboard (AKB32NO)
Foto: Targus
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jørgen 11-06-2011 13:27:46

Understøtter de eksterne tastaturer stavekontrol i iPad?

0 0
Clemens Byager 10-06-2011 11:50:42

Åbenlys reklame for et produkt, som ikke engang prismæssig er konkurrencedygtigt med Apples produkter.
PINLIGT!

0 0
evilguy 10-06-2011 12:34:48

Hej Clemens
På mobilsiden.dk omtales der om mange nye produkter, ud fra hvad redaktionen vurderer om interessant for brugerne.
Bare fordi et produkt omtales, så er det ikke det samme som en reklame.
Vi skriver ofte om nyt tilbehør - se f.eks. http://www.mobilsiden.dk/overblik/tilbehor

0 0
Clemens Byager 10-06-2011 19:44:38

Yes, den er jeg helt med til, og selvfølgelig skal der fremhæves tilbehør til vor elskede gadgets! Bliv endelig ved med det!

Jeg beklager, at jeg måske var en smule hånd, men problematikken ligger for mig i, at, i jeres forsøg på at forholde jer fuldstændig objektivt, så fremstår disse indlæg snarere som salgsfremstød end reelle anbefalinger!

Hvis det blev en smule personligt - altså hvis man i teksten kunne mærke,at I rent faktisk synes, det her produkt er super fedt, ja, så smager det bare meget bedre!

Blot lidt konstruktiv kritik fra en fast læser..

0 0
evilguy 10-06-2011 20:24:03

Hej Clemens
Der er forskel på en produktnyhed og en anmeldelse her på mobilsiden.dk
Vi bliver desværre nød til at skive produktnyheder relativt objektivt, og nøjes med at beskrive produktets egenskaber, da vi ikke har haft det til test.
Når vi skriver om produktnyheder, så skal du ikke forvente at se alt for mange holdninger for og imod produktet, da vi som sagt ofte ikke har afprøvet produktet, men udelukkende skriver en artikel ud fra f.eks. en pressemeddelelse eller andre kilder.
Det er en helt bevidst stil, som vi holder på mobilsiden.dk - vi taler helst ikke positivt eller negativt om produkter, som vi ikke har haft i hånden, da vi tager tingene seriøst. I vores anmeldelser vil du tilgengæld finde mange holdninger til produkterne og direkte sammenligninger med andre konkurrerende produkter.
Men ellers tak - al konstruktiv kritik er altid velkommen.

0 0
Lowkey 09-06-2011 16:36:42

Er der noget der gør at dette produkt kun virker til iPad, eller er det blot et standard bluetooth keyboard?

0 0
09-06-2011 08:30:51

Tror umiddelbart jeg ville vælge det originale tastatur fra Apple, hvis jeg skulle bruge et. Det koster 50kr mere og ser en del mere stilet ud:-) Medmindre der er nogle deciderede fordele ved dette produkt?

0 0
evilguy 09-06-2011 09:09:07

Fordelen er prisen. Du kan sagtens finde Targus tastaturet til under 350 kr. online.

0 0