Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nytårs udsalg på spil i Android Market

Nytårs udsalg på spil i Android Market

Gameloft holder udsalg til den helt store guldmedalje i Android Market. Udsalget begynder omkring klokken 19 i aften.

I aften omkring klokken 19.00 starter det store udsalg i Android Market på alle Gameloft’s spil. Prisen vil da falde til kun 6 kroner.

Det er Gamelofts største udsalg nogensinde i Android Market, og en god måde at begynde 2012 på.

Udsalget starter i dag, og fortsætter et par dage ind i det nye år.

Udsalget byder blandt andet på spillet Modern Combat 3: Fallen Nation. Dette tilbud vil dog kun være for 24 timer.

Du kan se en oversigt over alle Gameloft’s spil i Android Market her.

 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Letten 02-01-2012 22:40:50

Så har jeg lige købt Modern Combat 3 til 6 kroner, men skynd jer, det er kun i 24 timer.

0 0
UKR 30-12-2011 19:31:45

Og nu er kl 19:30 og det koster stadig 42 kr. og det er da ikke vild mange de har på udsalg gameloft.

0 0
ulrik 30-12-2011 21:16:41

på at læse hvad de skriver:

Når krigen kommer til dit hjem, må du opgive al frygt.
FOR THE FIRST TIME EVER!!! All Gameloft Games on Android at $0.99!! Modern Combat 3 will ALSO be on sale, but only for 24 hours. Follow us on facebook.com/gameloft or twitter.com/gameloft to know when Modern Combat 3 drops to $0.99.

0 0
30-12-2011 08:28:14

Ser ud til at EA også kører noget tilbud.

0 0
Kåre 30-12-2011 00:22:08

Nu er der tilbud på gameloft spil på android market :D.

Lige hvad der manglede så lidt flere af deres spil så kører det Yes :)

0 0
Kåre 29-12-2011 21:21:36

Men syntes de er alt for langsomme fordi de skal tjene penge på deres eget dårlige marked, vil meget gerne se alle deres spil på android på tilbud så Blir jeg glad.

0 0
Kåre 29-12-2011 15:06:24

Nu har jeg længe købt deres spi på tilbud til 6kr til min ipad, ærgrer mig virkelig over at de blir ved med deers dårlige marked, håber de satser mere på android market, jeg gider ikke købe spil mere på deres market...

0 0
29-12-2011 19:47:10

De smider flere og flere spil på android market, men dog ikke til 6 kr :D

0 0
David K 29-12-2011 13:26:11

Jeg skal da have prøvet MW3 så, og evt. et par andre.

0 0