Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Officielt: Ny iPhone den 4. oktober

Officielt: Ny iPhone den 4. oktober

Apple har sendt invitationerne ud, og bekræfter den 4. oktober som dagen, hvor vi får en ny iPhone at se.

Om præcis en uge får verden den nye iPhone at se. 

Det bekræfter Apple, der i dag udsendte invitationer til udvalgte medlemmer af pressen.

I invitationen skriver Apple "Lets talk iPhone", og hidkalder pressen til hovedkvarteret i Cupertino, Californien tirsdag den 4. oktober, klokken 19 dansk tid. 

Om det bliver en iPhone 4S, en iPhone 5, eller en helt tredje ting, må vi vente og se.

Mobilsiden.dk vil selvfølgelig følge lanceringen.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

klaus 03-10-2011 15:29:04

jeg tror snart vi får både iphone 4s og 5 at se.

jeg læste på http://iphone5-pris.dk at android mobiler i august havde en markedsandel på 43 % i usa hvorimod apple´s kun lå på 28% så hvis apple vælger at komme med både en 4s og iphone 5 vil de ramme et bredere publikum og med garanti ændre disse tal væsentlig.

0 0
Jan Ålund 29-09-2011 16:32:11

iPhone er en død fisk i mit univers og ser frem til Nexus Prime. 2011 - 2012 er tiden hvor apple for alvor får baghjul og de bliver ved med at tabe markedsandele ;)

0 0
Rune M. 03-10-2011 11:54:14

Giver dig ret i at mange andre klarer sig godt og at der er mange der sælger flottere end apple pt.

Men det er også over et år siden apple kom med en telefon..

og når de kommer med en ny, skal de nok helt automatisk sætte en masse nye flotte salgsrekorder.. hvorfor?

Fordi de er apple. Nuff said.

0 0
Heine 29-09-2011 12:53:01

Tror i at denne video fremviser den helt nye iPhone? - http://iphone-5-priser.dk/viser-denne-video-den-naeste-iphone/

0 0
Raikkonen1974 29-09-2011 07:10:51

Yes ;-) http://www.apple.dk

0 0
R 28-09-2011 17:23:26

Raikkonen1974: hvis man skal købe den direkte fra apple er det så på nettet!!

0 0
Raikkonen1974 28-09-2011 06:11:27

Ja de 4 Apple ikoner betyder faktisk : 4 Oktober - kl 10.00 - Cupertino Californien - 1 Ny Telefon.

Så jo selvfølgelig kommer der en ny Iphone :-)

0 0
kasper 28-09-2011 00:07:03

trods forventningen til en ny Iphone (ikke til mig som sådan, er mest til android. men synes konkurrence er godt)
er jeg en smule nervøs for at der går noget tid før den rammer hylderne her i danmark. der har før været udsættelser på apple hardware i ekstrem grad til vores lille land.

0 0
Raikkonen1974 28-09-2011 06:20:43

Køb den direkte fra apple når den lanceres så er man ude over alle de spekulationer :-) generelt er mobil selskaberne langsomme herhjemme om at få mobiler på hylderne der plejer at gå 2-3 uger med Iphone eller det gjorde der med Iphone 4 dengang, Så jeg køber den også direkte fra Apple, som bliver imellem den 09-15 oktober den gives fri ;-)

0 0
Christian 27-09-2011 23:22:22

"Lets talk iPhone"

Dette er da ikke ensbetydende med, at der kommer en ny ;)

Så rooooolig nu mobilsiden og iphone fan boys.

0 0
Søren 27-09-2011 23:40:43

Selvfølgelig kommer der en ny iPhone - det er HELT sikkert. Se i øvrigt på billedet fra deres opslag, der er et et-tal som om der er en ny telefon (lige en ny besked). Så jo - tror alle er sikre på at der kommer en ny iPhone. Hvilken type det er, og hvor stor en opgradering det er, er straks mere tvivlsomt.

0 0
elmkvist 27-09-2011 21:34:42

Det er da ikke officielt før den er offentliggjort.

May du skriver selv : "Om det bliver en iPhone 4S, en iPhone 5, eller en helt tredje ting, må vi vente og se."

Det er lidt at modsige sig selv.

0 0
Steffen 27-09-2011 22:59:39

Det er da officielt at der kommer en ny iphone d. 4 oktober. :)

hvad er der modsigende ved det.. ?

0 0
Rune M. 27-09-2011 21:49:20

der er ingen der siger de ikke går helt amok og kalder den iPhone 6 eller 4GS eller måske er det et helt nyt produkt som skal være en hybrid af en telefon og en notepad som også er begyndt at komme lidt frem, så den hedder iNote og er den vej de går med telefoner i fremtiden.

Det da slet ikke modsigende ;)

0 0
zonetrooper90 28-09-2011 11:07:09

Helt enig... bare fordi der står "Lets talk iPhone" betyder det ikke at der kommer nye modeller... det kan lige så godt bare være omkring funktioner i iOS 5 der kun kan bruges på iPhone...

0 0
Kristian 28-09-2011 13:18:11

De har haft et event hvor de fremlagde iOS5.
iPhone 4S/5 bliver præsenteret d. 4. okt.

0 0
Svend Ole Nielsen 28-09-2011 09:55:35

Øhh - nu står der IKKE at der kommer en iPhone. Det kunne reelt set blot være en stor event for eksempelvis IOS 5.

0 0
Emil 27-09-2011 21:11:02

Fedt at de endelig melder noget konkret og at man ikke bare høre rygter om rygter! Nu vil jeg bare gerne snart vide hvornår den kommer på markedet, om prisen er nogenlunde fornuftig og om de får sendt nok afsted så det rent faktisk er muligt at anskaffe sig en, eller om man i virkeligheden bare skal gå ned og købe den galaxy s2 man havde i tankerne.

Men håber helt sikkert det er en iPhone 5, og at den bliver helt vild!

0 0