Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   OiSTER: Mobilt bredbånds svar på Telmore

OiSTER: Mobilt bredbånds svar på Telmore

Direktøren bag startede Telmore op, og ejerene er de samme, som står bag Teleselskabet 3.

Lavprisselskabet OiSTER har fokus på overskuelighed og billige priser, og tager man de fokusområder, går tanken hurtigt hen på teleselskaber, som Telmore, CBB, Happii og BiBoB.

Direktøren bag, Kenneth Boye, har da også fortid ved blandt andet lanceringen af Telmore. Samtidig har han tidligere arbejdet for TDC Mobil, samt opstartet televirksomheder i Danmark og udlandet.

Til og med er ejerne bag OiSTER Hi3G Danmark ApS - præcis samme ejere som styrer teleselskabet 3.

I den anleding fortæller 3 til Mobilsiden.dk, at dem og OiSTER bestemt hænger sammen, men at de to selskaber vil fungere, som to selvstændige enheder.

Sammenligningen mellem TDC/Telmore og 3/OiSTER ser altså ikke ud til, at være helt gal.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Marc Sune 09-07-2009 12:21:37

Jeg sad og kiggede efter mobiltbredbånd da jeg tænkte det var smart og meget smart og handi, Og jeg søgte på nettet og til sidst kom jeg ind på Oisters hjemmeside, som var fyldt med priser og tests på hvor godt det var og at det var billigt,, Så jeg tænkte at jeg ville ringe og høre hvordan min dækning var her hvor jeg bor osv. De sagde min dækning her var god og jeg tænkte super og bestilte internettet :D

Efter nogle dage modtog jeg så mit nye mobilt bredbånd JUBII :D

Men da jeg fik det sat til blev jeg meget skuffet, Det var ekstremt langsomt.

Så dagene efter ringede jeg for at spørge om det kunne passe,, Men sad i kø 2 gange i op til 45 minutter hvor jeg derefter lagde på,, Så sendte jeg en email til dem et par dage efter jeg modtag det hvor nye mobile super bredbånd.

Jeg fortalte at det var ekstremt langsomt,, test på nettet sagde jeg havde 0.26mbit Og jeg betalte for 2mbit, Jeg sendte mailen og ventede på svar, Der gik nogle dage inden jeg fik svar, helt nøjagtig 19 dage,, Og i den mellem tid havde jeg også forsøgt at komme igennem kundeservice :S

På mailen svarede de bare at jeg skulle ringe til deres kundeservice,, Fair nok det prøvede jeg så igen, Og kom til sidst igennem,, Hvor jeg fortalte om mit problem,

De sendte et nyt simkort og det har jeg modtaget men stadig samme lave hastighed, Så ringede jeg igen da der på deres hjemme side står under de GODE grunde til at vælge Oister : FULD TILFREDSHED ELLER PENGENE TILBAGE.

Jeg ringede igen, Men de sagde de 14 dages returret var overskredet, Så jeg var nu bundet i 6 måneder med dette mobile bredbånd. Jeg undrer mig over de først svarer min mail over 14 dage efter jeg sendte den email til dem,,

Lige nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre,, og har da heller ikke tænkt mig at give op.. Mit råd er bare VÆLG ET ANDET SELSKAB END OISTER

0 0

Om brug af cookies