Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Oister optrapper priskrigen

Oister optrapper priskrigen

Nye abonnementspakker fra lavpris-selskabet Oister optrapper endnu engang priskrigen på mobiltelefoni. Se her, hvor meget du får for bare 129 kroner om måneden.

Der er hård priskrig på mobiltelefoni, og nu bliver kampen yderligere optrappet.

Det mindre selskab Oister, der bruger operatøreren 3’s net, er nu klar med nye abonnementspakker, der er både enkle, gennemskuelige og billige.

Pakkerne indeholder tale og data, og findes i tre forskellige størrelser. Fælles for dem er, at de alle indeholder en ubegrænset mængde af SMS og MMS, ingen opkaldsafgift, fri tale til andre Oister-kunder og ingen oprettelse. Størrelsen afhænger af mængden af tale og data.

Datahastigheden er som udgangspunkt 4 Mbit/s.

Se de tre pakker herunder.

Få notikationer:

Kommentar

x

Opret bruger
02-05-2011 09:53:25

Oisters dækning på store dele af Østerbro og Amager giver i følge deres egen support problemer for iphone 4 brugere. På Ydre Østerbro er der flere antenner, men de peger mod motorvejen og giver derfor de antennefølsomme iphone 4 brugere dårlig dækning.

Bemærk at kort som
http://www.oister.dk/Mobil/Dakning/
er ".. en vejledende simulering af 3’s udendørsdækning."

Jeg ender nok med at betale den 20'er mere om måneden for at få en ordentlig indendørs dækning derhjemm med min iphone 4 igen.

0 0
Vortex 18-04-2011 10:19:17

De har en være lorte dækning. Jeg bor i en stor by (2800) og har dårligt eller intet signal. Jeg kontaktede deres kundeservice, der så kontaktede deres netværksafdeling. Jeg fik følgende svar tilbage:

"Jeg har nu snakket med vores netværksafdeling, og de bekræfter, at der ikke er god dækning på din adresse og at de master, vi har stående, primært er sat op for at dække motorvejen og derfor kan vi pt. ikke gøre det bedre. Der er desværre ikke nogle planer om at sætte flere master i vores nuværende planlægning, og derfor vil du ikke opleve at få bedre dækning inden for den nærmeste fremtid"

Så tillykke til dem der har god dækning, den er bare ikke så god som de gør det til.

0 0
Peder Alipio Thurøe 12-04-2011 09:13:47

Bare gå te den Oister!!!

0 0
PJ 03-04-2011 17:53:10

Det rager ikke dem hvad folks CPR nummer, det skal ikke bruges som en form for identifikation, det kan misbruges alt for meget.

0 0
Mette Østerbæk 04-04-2011 16:43:20

Du tror ikke de kan kredittjekker flok via CPR registeret? Der kan jo tjekkes om man evt ståri RKI osv..

0 0
Benjamin Jensen 31-03-2011 10:21:50

Der er mange der mener, at Oister/3 har den bedste dækning på markedet.

Personligt har jeg altid 2 forskellige mobilt bredbånd med mig i mit firma, for netop at være sikker på 3G dækning. Her finder jeg ud af, at Telenor dækker lige så godt som 3/oister. Hastigheden på Telenors net er bare ikke særlig god - typsik 0,5-2,0 mbit, selvom jeg har 15 mbit.

Jeg er selv lige skiftet til Oister, fordi jeg troede jeg kunne bruge internetdeling på min Iphone 4. Det kan man stadig ikke, og det skulle ellers være løst med iOS 4.3. Det virker så godt nok på Iphone 3, men det kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget.

Med hensyn til Oister til Oister, så er det en god ting, hvis ens familie og venner har Oister. Det er jo en måde at få folk til at anbefale det til andre på. Bibob gør f.eks. det samme. Det eneste sted det giver mening, hvis man ringer til mange, er sådan set Telmore til Telmore, som har over 700.000 kunder.

0 0
jeppe 30-03-2011 19:26:33

Hvor herre bevares, en kommentar som "fri tale til andre Oister-kunder". Ja det er sku meget godt, men hvor stor er deres markedsandel? Så chancen for at "ramme" én der har Oister er utrolig lille. Salgstrick der er ubrugeligt i et her tilfælde!

Måske er de ellers billige, men mange er flytter fra dem pga. dårlig dækning.

0 0
Mette Østerbæk 04-04-2011 16:41:55

Oister til oister er SLET ikke dårligt - som Benjamin skriver længere nede er det en mulighed for at samle familier, og anbefalinger til venner..

0 0
Naggie21 30-03-2011 17:04:45

Tror det er 2 uger siden jeg så det på deres hjemmeside.
Men billigt, det er det satme.

0 0
L.A. 30-03-2011 13:23:54

Har de mon fået styr på problemet med at nogle kunder bliver re-directed til Planet3 når de besøger mobiltilpassede sider som f.eks. m.bt.dk ?

Jeg henviser i øvrigt til denne tråd:
http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=182348

0 0
David K 30-03-2011 13:30:29

Jeg har ikke oplevet den fejl i lang tid, fik den tit med tv2's nyhedswidget, men ikke mere :)


3/Oister er så bare elendig dækning selvom jeg bor et sted der har "rigtig god" dækning på deres kort.

0 0
31-03-2011 15:17:06

- Oplys venligst hvor der er svigtende dækning !

- Grundet mit job- hvor langt størstedelen af tiden, bruges langs landets kyster, må man vist sige udbyderens sendeudstyr sættes på prøve.
- Og ALDRIG har jeg oplevet Oister svigte, TDC har endnu ikke været indenover med roaming. Så hvor I har Jeres "svigtende dækning" fra, står vist hen i det uvisse. Altså herfra "thumps-up" til Oister.

0 0
DX 30-03-2011 13:58:31

Jeg er heller ikke imponeret af Oisters dækning hvor jeg bor, mener ellers at de roamer over TDC net når 3 net ikke er godt

0 0
x