Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   OnePlus: Alle er velkomne fra oktober

OnePlus: Alle er velkomne fra oktober

Hvis man higer efter at købe en OnePlus One, så bliver det snart lettere, for OnePlus afskaffer invitationssystemet

Det har været meget omdiskuteret og mange steder på grænsen til haddet, det famøse invitationssystem, som OnePlus har omkranset OnePlus One-telefonen med, men fra oktober er det slut.

Reddit har OnePlus holdt en såkaldt AMA, som står for 'Ask Me Anything', og der kom spørgsmålet om, hvornår OnePlus vil afskaffe invitationssytemet for OnePlus One. Til det svarede OnePlus:

Læs også: OnePlus One og Oppo Find 7 til salg i Danmark

"Vi arbejder på et pre-order-system, vi ville egentlig have startet det til september, men på grund af nogle små forsinkelser håber vi, det bliver klar til oktober."

Dermed er der altså lys for enden af tunnellen for dem, der gerne vil have OnePlus One, men ikke har kunnet få en invitation.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Robert 30-08-2014 18:31:54

Oktober, så er den vist ikke rigtig aktuel mere som en topmodel mere; så er den bare en rigtig billig telefon. Jeg ved Z3 og Note 4 bliver præsenteret indenfor ganske få dage.

2 0
Kurt L Andersen 30-08-2014 14:20:01

når man læser i deres forum er det nu ikke alle faktisk en del utilfredse kunder, tror sku lige jeg bliver hvor jeg er

1 0
Jacob 29-08-2014 20:04:41

Jeg tror desværre hvis de havde droppet deres invite pjat og smidt den på markedet for alle til at starte med havde de solgt rigtig mange flere. Folk gider simpelthen ikke vente så mange måneder på en telefon bare fordi den er lidt billigere når mange selskaber idag kører med rentefri mobil afdrag. Samtidig hører man flere og flere historier om folk som har haft en ret så negativ oplevelse med den.

5 0
Nielsen 01-09-2014 12:43:21

Hvis man er til en mobil med 5,5" skærm og den størrelse der følger med, så er det et SUPER lækkert device.

Jeg købte den for at prøve Cyangenmod. Det er supert fedt. Har solgt den igen, udelukkede fordi en 5,5" mobil er for stor til mig i daglig brug.

Men virkelig lækker mobil, til en suveræn pris.

0 0
Naggie21 30-08-2014 00:39:36

Nu findes der andre lande end Danmark, som i øvrigt er et meget lille marked. Der er ikke mange andre lande end vores, der kører med rentefri mobilafdrag.
Og hvor mange hører du, der har dårlige oplevelser, ud over dem, som ikke kan leve med størrelsen?

0 0
Jacob 31-08-2014 16:08:40

Der har lige været en annonce her inde med en gut hvis batteri sprang i luften i lommen på ham. Ved ikke om man kan kalde det en negativ oplevelse men det tror jeg nok han syntes. Det er så også sket for en anden gut i tyskland.

0 0
Dade Vinkler 29-08-2014 19:01:06

denne fon er købt og bestilt idag
OnePlus One Sandstone Black 64 GB 0101020602 1 DKK 2,399.00
Charger EU 0201000301 1 DKK 0.00
Subtotal DKK 2,399.00

0 1
Carsten 29-08-2014 17:24:58

Jeg har fået to og brugt en, solgte dog OnePlus one efter en dag.

0 0
Kurt L Andersen 29-08-2014 20:33:58

Hvorfor solgte du så hurtigt ?

0 0