Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   OnePlus One kan købes uden invitation i morgen

OnePlus One kan købes uden invitation i morgen

Har man stadig lyst til at få købt sig en OnePlus One, men ikke har en invitation, så er det i morgen, man skal slå til

I morgen prøver OnePlus igen af sælge deres OnePlus One for folk, der endnu ikke har fået en invitation. Vinduet er åbent i 2 timer fra klokken 20-22 dansk tid, hvor det kinesiske firma altså tilsidesætter det så udskældte invitationssystem.

OnePlus har selv fortalt, at invitationssystemet er på plads for ikke at brænde inde med et stort lager af enheder, og at forbrugerne ikke skal vente i månedsvis, indtil deres eksemplar er blevet produceret.

Læs også: Årets mobiler 2014: OnePlus One [WEB-TV]

For at få en OnePlus One uden invitation i morgen, skal man følge dette link, hvor der også er en nedtælling til vinduets åbning.

I et interview har OnePlus også fortalt, at man har solgt langt, langt over forventning, og at den store succes er kommet bag på dem.

Læs også: OnePlus Two rygtes at få Snapdragon 810 processor og 4 GB RAM

Der er ingen oplysninger om, hvor mange telefoner, der er klar til salg i vinduet i morgen, men man må håbe, at OnePlus er bedre forberedt end tidligere. Her har problemer af forskellig art gjort det besværligt for forbrugere at købe telefonen.

Det er selvfølgelig også en mulighed at vente på efterfølgeren til OnePlus One, der allerede bliver arbejdet på fra OnePlus. Selvom firmaet ikke selv har afsløret meget, så er der sluppet lidt ud fra forskellige steder.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mads Thomsen 20-01-2015 09:18:39

Det er en strålende mobil. Jeg har haft den længe og kan anbefale den. Naturligvis kunne den være bedre på forskellige punkter, men til prisen er den stadig et hit.

1 0
kim o 19-01-2015 17:01:57

og deres invate er total til grin du har kunne købe telefonen alle mulige steder der er nogle der enda sælger invate på ebay der er og det med den gule i bunden har de fået klaret det

5 6
Claes Christensen 19-01-2015 15:37:32

Den originale mail fra OnePlus:

NEW YEAR, NEW GEAR

Dear friends,

As we begin a new year afresh, it's the perfect time to welcome home a new device. On January 20, we are sharing the OnePlus One with all of you. No invites needed.

Choose from our colors of Silk White (16 GB) or Sandstone Black (64GB). Select from our accessories of earphones, cases, and screen protectors to complete your OnePlus experience.


We'd like to give as many of our fans as possible the chance to purchase the One. To ease traffic and to allow everyone ample time, we're opening sales for different parts of the world. Depending on your location, the OnePlus Store will be open to you for a two-hour window.


19:00-21:00 HKT (Hong Kong)

19:00-21:00 GMT (Europe)

7pm-9pm EST (North America)


So mark your calendars and set an alarm, because you don't want to miss out on this event!


Never Settle

OnePlus Team

7 1
Robert 19-01-2015 14:07:25

Brænde inde med et stort lager my a**. De har lige rundet 1 mio enheder på verdensplan, hvad er det? Tror sagtens de kunne ha solgt 5 eller 10 gange så mange hvis de havde haft lidt snilde, næsten alle de store teknologimedier har dækket dem.

Når det så er sagt, har vi efterhånden ikke hørt nok om 1+1, flagskibsdræberen fra foråret 2014?

12 1
Dan Molberg 19-01-2015 14:24:35

Der skal da nok være en idiot der falder for deres markedsføring, jeg købte en af nysgerrighed, og solgte den fordi den ikke levede op til de krav jeg stiller.

Det sjove er at de får 1 million til at lyde af meget, når miniput MS lige har sendt det halve af det af deres 535 til Indien... Så 1 million over ca 9 måneder er lidt til at grineover, og især alle de software problemer i starten fik en til at føle sig som beta tester, og de ikke venter på at deres lim i skærmen var tør.

13 11
TF 20-01-2015 01:07:00

"Der skal da nok være en idiot der falder for deres markedsføring, jeg købte en" flot at du selv indrømmer det ;-)

2 12
Dan Molberg 20-01-2015 01:21:54

Troll

10 4
TF 20-01-2015 02:07:51

det er ikke min skyld at du dummer dig :-)

2 11
Dan Molberg 20-01-2015 02:23:27

Troll

9 4
Andreas Birkjær 19-01-2015 14:53:10

Man skal lige have i mente at OnePlus er et relativt nystartet selskab. Bevares, de er en afart af Oppo, men at sammenligne dem med MS er måske ikke helt fair :)

Jeg har lige købt min anden OnePlus One, den første mistede jeg under en julefrokost, ganske enkelt på grund af den sammenhæng jeg har oplevet mellem pris/kvalitet.
De har haft utallige problemer med hardware/software det medgiver jeg, men ingen af mine modeller har haft hardware problemer som gullig skærm og lignende, software problemer har/er der stadigvæk nogle issues med, de fleste på grund af CyanogenMod - hvis man kan leve med det eller er ferm nok til at komme rundt om problemerne på anden vis, så er OnePlus One i mine øjne en helt uovertruffen telefon (til prisen).

11 7
Dan Molberg 19-01-2015 15:09:36

MS er en miniput når det kommer til mobilsalg, faktisk er de mindre end OPPO på verdensplan, Og der er ingen grund til at skille OPPO og OnePlus, det er samme firma, man hjælper ikke en konkurent så meget som OPPO har hjulpet OnePlus. Så det er samme firma med to forskellige navne.

13 6
Andreas Birkjær 19-01-2015 15:18:41

Det er stadigvæk et "ukendt" mærke for mange herhjemme, om det hedder Oppo eller OnePlus. MS er i min optik i en anden boldgade - uagtet hvor mange telefoner de måtte sælge på verdensplan.

Personligt er jeg relativt ligeglad med verdensmarkedet, det der i sidste ende betyder noget for mig, er hvor meget mobil jeg kan få for pengene, her mener jeg at OnePlus One er uovertruffen lige i øjeblikket.

Jeg er ganske uenig med dig når du siger det er et beta produkt, for et halvt år siden ville jeg være tilbøjelig til at give dig ret, men ikke mere. Der er som nævnt stadigvæk softwarefejl, men det kan ingen producenter se sig fri for.

5 11
19-01-2015 15:03:53

Ja vi har hørt meget om OnePlus her i 2014, men det er stadig svært at finde bedre mobil til pengene:-)

9 8
Dan Molberg 19-01-2015 15:07:35

Det er ikke en mobil, det er et beta produkt, jeg betaler ikke for at være betatester.

13 11
Hans 19-01-2015 17:30:23

Så skal du i hvert tilfælde ikke købe Apple!
Jeg har en iPhone 5 liggende i skuffen, vælger til hver en til OPO frem for æbleskroget

9 2
Dan Molberg 19-01-2015 21:06:55

Kunne heller aldrig falde mig ind, har haft to iPhones i mit liv, den første købte jeg selv for at se hvad det var, og en 3GS jeg fik af mit firma, den blev aldrig åbnet.

13 5
Hans 19-01-2015 17:30:50

Eller de tre OPO man kan få til samme pris :-)

9 1