Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   OnePlus One og Oppo Find 7 til salg i Danmark

OnePlus One og Oppo Find 7 til salg i Danmark

Topmobilerne fra kinesiske Oppo og søsterfirmaet OnePlus debuterer i danske netbutikker.

Salgsbutikken.dk og mytrendyphone.dk er klar, som de første i Danmark, med topmobiler fra Oppo og OnePlus. Begge telefoner er på lager i løbet af næste uge.

Oppo ejer OnePlus-brandet og det er tydeligt at Find 7 og OnePlus One deler meget DNA. Man finder samme Snapdragon 801 quad-core platform og et kapabelt 13 megapixel kamera.

Oppo Find 7 skiller sig ud med en kulfiber-belægning, en ultraskarp Quad-HD opløsning på skærmen og muligheden for at udvide de 16GB lagerplads med micro-SD. En særlig ladeteknologi gør Find 7 i stand til at lade 75% af batteriet op på bare en halv time - en umådeligt praktisk feature.

Læs hele mobilsiden.dks anmeldelse af Oppo Find 7 her

Slægtningen OnePlus One har også unikke features at skille sig ud med. Prisen er lavere, men platformen er stadigt på hurtigste processor fra Qualcomm. Softwaren bygger på entusiast-projektet CyanogenMod: en særudgave af Android 4.4 KitKat skræddersyet til at forbedre og fintune Googles styresystem.

Læs mobilsiden.dks anmeldelse af OnePlus One her

Begge modeller er klar til levering inden for 2-5 dage hos salgsbutikken.dk. Priserne er højere end ved direkte køb hos OnePlus og Oppo, men Salgsbutikken og mytrendyphone.dk kan også tilbyde dansk service og support.

OnePlus One 16GB og 64GB er billigst hos mytrendyphone.dk og koster henholdsvis 2.699,- og 3.039,- kroner. Oppo Find 7 kommer i enten hvid eller sort til 4.266,- kroner.

Klik her for at købe OnePlus One (salgsbutiken.dk)
Klik her for at købe OnePlus One (mytrendyphone.dk)
Klik her for at købe Oppo Find 7

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Karl Rølle 23-10-2014 12:03:56

Har chattet med Mytrendyphone i dag. De sælger IKKE længere One Plus. :-(

0 0
Sven Andresen 07-10-2014 11:15:09

Her er de "danske" priser på Oneplus.net Link: http://oneplus.net/dk/one

0 0
Bøje Mølbak Nielsen 07-10-2014 08:12:28

Hvis der stadig er nogen der ønsker invites til one plus one 64 gb har jeg 2 stk.

5 0
kim o 29-10-2014 10:48:34

hej har du flere invite

0 0
Ravn 17-10-2014 12:50:14

Har du stadigt invites?

0 0
Mads Mossin 09-10-2014 15:02:25

??

0 0
Mads Mossin 07-10-2014 15:11:33

Hej. Jeg kunne virkelig godt tænke mig en invitation :-)

0 0
Nicky OneplusOnePlease 04-10-2014 15:24:38

Er der nogen der har et invite til en Oneplus One fra den officielle site? Har selv været på ventelisten i maaange måneder nu...

1 0
Nielsen 28-08-2014 10:26:45

Så er Oneplus One 64 Gb taget i brug. Sikke en fed mobil, den er super hurtig. Lækker skræm og med mange lækre features fra Cyanogen.
På trods af sin størrelse, så er den stadig til at have i lommen, nok pga. de runde kanter.
Kan klart anbefales.
Fik iøvrigt endnu en invite, så lidt sker der...

2 0
Martin Jespersen 27-08-2014 11:03:20

Hej Mads.
Tak for konstruktivt indslag....det er netop rart at høre fra folk, der har erfaring med telefonen.
Jeg er meget interesseret i sev at købe en, så hvis du skulle ligge inde med en ivite, du ikke ved hvad du skal gøre af, så må du meget gerne tænke på mig :-)

0 0
Mads Thomsen 26-08-2014 13:04:16

Jeg har haft OnePlus One et par uger nu og er yderst tilfreds med den. Skærmen er født lidt "varm" i det, men det kan man justere sig ud af. Sidste opdatering skulle også have givet den mere blå.
Eneste anke er at man kan ane et gulligt skær i bunden af skærmen. OnePlus har svaret mig at det skyldes den måde skærmen er konstrueret på og det må jeg så leve med. Det ses i øvrigt kun hvis man slår software buttons fra.
Jeg kan klart anbefale den, men vent på en invite og spar 600,-.

3 0
Sven Andresen 22-08-2014 14:01:19

Jeg gav 2399,- for 64 GB sort OnePlus One. Over 3000,- er mellemliggende ren fortjeneste.

2 1
lasse 22-08-2014 12:19:44

One plus one
Kan også købes på mytrendyphone.dk
Godt 200 kr for 16 GB og godt 3000 kr for 64 GB
Det sendte de mail ud om i går.

3 0
Niels de Boissezon 22-08-2014 12:44:22

Tak for tippet. Jeg opdaterer artiklen.

Venligste hilsener,
Niels /mobilsiden.dk

1 0
Sjavsen 22-08-2014 12:08:58

Som Jacob Overgaard Madsen rigtig nok siger så er der sikkert tale om importerede kinesiske modeller hvor der både kan være problemer med 4G dækning, firmwares mm.

0 0
Jacob Overgaard Madsen 25-08-2014 13:46:45

For de nærmere tekniske detaljer vedr. Find 7 og forskellen på de kinesiske og internationale modeller, kan jeg henvise til denne tråd (rul ned til overskriften "// Frequency band differences between the six main versions //") http://www.oppoforums.com/threads/faq-which-version-should-i-choose-hardware-and-frequency-bands-comparison-between-find-7%E2%80%99s.11921/

2 0
Jacob Overgaard Madsen 22-08-2014 11:18:56

Jeg kan heller ikke anbefale folk at handle her. Som andre allerede har pointeret, er priserne en hel del højere end de officielle priser, hvilket tyder på, at det er de kinesiske modeller, som er importeret. De kinesiske modeller for Oppos vedkommende er ikke 100% magen til de internationale, som kan købes på oppostyle.com, bl.a. mht. dækning på 4G. Bare lige til generel information.

0 0
Nielsen 22-08-2014 13:14:24

Enig, måske Mobilsiden skulle spørge ind til, hvor de får deres varer fra. Det er jo ikke uvæsentligt i forhold til 4G m.m. som du nævner.
En pudsig ting er også, at de reklamerer for 16 GB versionen, den producerer Oneplus ikke mere....

0 0
Nielsen 22-08-2014 11:06:25

Oneplus købes med invites. De har begrænset produktionskapacitet, så man kommer jo blot til at vente på telefonen OG betalte 1000,- ekstra. Har svært ved at se, at butikken skulle have adgang til telefonerne...

Underligt at Mobilsiden reklamerer for en butik der ikke kan levere og kræver overpriser!

0 1
Niels de Boissezon 22-08-2014 11:29:30

Hej,

Vi har været i kontakt med Salgsbutikken og de siger de kan levere dem. Mht. overprisen så fremgår det også i artiklen at der er en merpris i forhold til invite-prisen.

Hvorvidt det er overprisen værd nu må den enkelte bedømme. Jeg mener nu at det er værd at nævne at man nu kan få OnePlus One i Danmark hvis man ikke er blandt de heldige inviterede (mod en merpris).

Venligste hilsener,
Niels /mobilsiden.dk

6 0
Nielsen 22-08-2014 12:28:34

Hej, jeg har selv fået en invite og bestilt. Har været med fra starten af. Efterfølgende får man invites som kan deles, alt efter deres lagerbeholdning.
At Salgsbutikken skulle have "en snabel" ind i deres lager, mens resten af verden venter på telefonen. Det har jeg svært ved at tro på, deres tilsagn giver jeg ikke meget for, de høster en fin fortjeneste.
Der er MANGE der venter på den, læs div. forums. Man kan da håbe de kan levere, men jeg vil tillade mig at forblive kritisk. Men billig reklameplads, DET har de da fået...

1 0
Thomas 22-08-2014 13:26:49

Nu har du jo selvfølgelig lov til at forholde dig kritisk, men der er jo også muligheden for, at producenten har prøvet at føle på markedet, mht. hvor mange telefoner de skulle producere. Nu, efter alle disse invites, så har de sat skub i produktionen, og dermed er der telefoner til (næsten) alle.

0 1
Nielsen 22-08-2014 14:05:57

Invite systemet kører stadigvæk, man kan ikke blot købe telefonen fra producenten.

Jeg har svært ved at se logikken i, at man skulle begynde at sælge til små erhvervsdrivende i DK, uden sel at kunne levere til de mange mennesker der står i kø for at købe mobilen direkte fra dem.
Undrer det dig ikke det mindste, at det så ikke er 3, Telenor, Telia eller TDC der sælger dem, frem for de to firmaer der nævnes i tråden?
Også sjovt, at man reklamerer for 16 GB versionen, men der produceres udelukkende 64 GB version pt...

Så man kan forstille sig meget...

2 0
tw 24-08-2014 21:53:07

Ikke at det ikke er rigtig det du skriver, for det skal jeg ikke kunne sige men Hvad skal der til for at få dig overbevist dig om at de køber telefonerne direkte fra producenten, hvis ikke du tror det de fortæller?

0 0
Nielsen 25-08-2014 08:30:07

Hvis du har fulgt med i lanceringen af Oneplus, så ville du vide at folk er ellevilde for at købe telefonen. Men den sælges pt. kun via invites i udvalgte lande. Derfor forekommer det mig noget mystisk, at to små internet butikker i DK lige pludselig kan sælge dem til overpriser...
Folk overalt i verden står stadigvæk i kø for at købe... For mobilen er ikke til salg via almindelige kanaler.

0 0
tw 25-08-2014 16:06:03

Jeps, ved det godt. jeg er selv ejer af en one plus one.
Jeg spurgte bare hvad der skulle til for at få dig overbevist om at de køber dem direkte fra producenten.

0 0
Khlad 22-08-2014 10:54:43

One Plus One, 64GB koster 2499 kr. Jeg har lige fået en invitation og bestilt mobilen. Det er latterligt at salgsbutikken.dk tager 1000 kr. mere for samme mobil.

8 0
Nicky OneplusOnePlease 04-10-2014 15:24:10

Har du flere invites? :P

1 0

Sommerkonkurrence: Vind Chromecast eller powerbank

KONKURRENCE - deltag her
Vind Lightning-kabler, Chromecast eller powerbanks i vores sommerkonkurrence.

Tidligere vindere...