Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   OnePlus undskylder og giver en ny chance

OnePlus undskylder og giver en ny chance

Der var problemer med kapaciteten, da OnePlus åbnede for pre-orders på OnePlus One, og derfor får man en ny chance

Trafikken var noget højere end ventet, da OnePlus åbnede op for deres pre-orders af den selvudnævnte 'flagskibsdræber', OnePlus One. Ivrige kunder havde kun en time i den oprindelige plan, men på grund af problemer blev den time forlænget.

Det var dog ikke nok, og flere oplevede stadig problemer, og derfor åbner OnePlus en ny pre-order periode den 17. november klokken 15 GMT - altså klokken 16 herhjemme.

Læs også: OnePlus måske på vej med Windows Phone model

OnePlus har forklaret i et indlæg på deres blog, at serverne ikke kunne håndtere den meget trafik på dagen, selvom de havde mere end fordoblet serverkapaciteten op til åbningen.

Kineserne skriver også selv, at tiden indtil næste vindue skal bruges til at øge deres lagerbeholdning af telefonerne, og så skal de have rettet nogle af de fejl, som kunderne har oplevet.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kurt Pedersen 30-10-2014 16:01:13

Jeg prøvede utallige gange også i den forlængede tid. Det var komplet umuligt. Havde preordret dagen før.
Jer, som har fået en ordre i gennem. Kom jeres preordre så frem da i lavede den endelige ordre på deres hjemmeside?

0 0
Kurt Pedersen 29-10-2014 22:42:46

0

0 0
Naggie21 29-10-2014 12:26:55

Den blev da forlænget med 2 timer. Der var forudbestillinger fra klokken 16 til 19. Og jeg synes da, at alle dem jeg kendte, som ville have den, kom fint igennem.

0 0
Robert 29-10-2014 09:48:56

Det er bare synd den flagskibsdræber kun kan dræbe forårsmodellerne. Nu hvor den er blevet en håbløs antikvitet ledes tankerne hen på Lumigon: "Kommer den telefon nogensinde??"
(Overdrivelse kan forekomme.)

3 8
29-10-2014 10:57:40

Ja især når man ser hvad motorola lige har smidt på gaden i form af Droid Turbo. Så blegner denne fuldstændigt sammen med alle de andre forårs modeller.....

2 3
Naggie21 29-10-2014 12:25:35

Droid Turbo er jo desværre bare en CDMA telefon. Den kan ikke bruges på GSM :(

Når det så er sagt, så modtog jeg min 1+1 i torsdags og hold nu køft, hvor den kører godt. Reelt set så er det jo kun Note 4, der decideret overgår den. Droid Turbo kommer ikke udenfor USA og Nexus 6 er ikke ude endnu, og kommer jo først i USA. Så synes nu den følger fint med endnu. Og så ISÆR til prisen. Der er der jo ingen, der kan følge med.

3 0
29-10-2014 23:17:55

Der kommer nok også en international version skal du se ? http://www.phonearena.com/news/Motorola-Droid-Turbos-global-version-might-be-launched-in-Brazil-as-the-Moto-Maxx_id62297

0 0
Naggie21 30-10-2014 01:17:23

"Might" be launched :)

Men ja, man kan da håbe. Og alt andet ville da også være dumt.
Det batteri er jo latterlig fedt :P

0 0
30-10-2014 09:04:58

Det er rigtigt nok, nu var det ligesom også for at pointere at 1 + 1 er ved at være old news... Der er kommet nye drenge på gaden. Men selvfølgeligt er det da en lækker mobil, især til prisen. Og de har da lavet et mesterværk af PR, når man tænker på hvor mange overskrifter de stadigt trækker med deres 6 måneder gammel mobil.

0 0
Naggie21 30-10-2014 16:45:21

Ja, tilmed uden at betale en krone for det.
Designet på den nye Droid Turbo bryder jeg mig ikke om, men på alle andre måder banker den klart min 1+1. Men lad mig sige det sådan, at jeg nu stadig er fuld tilfreds med den. Især med batteriet. Tag den ud af opladeren i går kl 6 om morgenen. Nu viser den 34% knap 1½ døgn senere. Den får vist ingen problemer med at holde strøm, indtil jeg når puden i aften. Kan lige tilføje, at den virkelig er god til standby. Den mistede 3% på mine 7-8 timers søvn. Og jeg slår vel at mærke ikke nogle powersavings til. Den kører med Wifi, 4G, GPS, sync og hele pisset slået til dagen og natten lang. Jeg er vildt imponeret og glæder mig rigtig meget til at se, hvor meget jeg kan klemme ud af den, når den får Lollipop.

1 0
Michael Weimar 29-10-2014 10:13:38

Det er stadigvæk en super mobil, har nu haft min i 3 måneder!
Over 2 dages batteri og har 4 mail konti, facebook kørende heletiden.
Long-gone findes den?

5 1