Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Opdateret HTC Sensation på vej

Opdateret HTC Sensation på vej

HTC lancerer 1. marts en ny HTC Sensation. Ny farve og med blandt andet Android 4.0 – Ice Cream Sandwich og Sense 4.0

HTC genlancerer 1. marts deres HTC Sensation. Telefonen kommer med de originale HTC Sensation specifikationer, men i en ny farve: Ice White.

En ny farve er naturligvis ikke nok til at relancere telefonen og derfor kommer den med Android 4.0 – Ice Cream Sandwich, skriver Technology Tell.

Med Ice Cream Sandwich, får Sensation Ice White blandt andet face unlock og hurtigere web browsing.

Sensation Ice White kommer desuden med den nye brugerflade Sense 4.0

De tidligere Sensation modeller; Original Sensation, Sensation XE og Sensation XL, vil også blive opdateret til Ice Cream Sandwich.

Kilde: Technology Tell  

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Lennart Ingemann Nielsen 06-02-2012 13:27:55

Det er forkert at den hvide Sensation kommer med Android 4.0, og deraf tvivler jeg også på at den kommer med Sense 4.0, og min kilde er min egen artikel, som bygger på en kilde fra engadget.

http://androidforum.dk/content.php?255-HTC-Sensation-kommer-i-hvid

http://www.engadget.com/2012/02/02/htc-sensation-puts-on-a-white-ice-coat-to-match-its-ice-cream-sa/

Så i skal lige rette i artiklen.

0 0
Michael 06-02-2012 09:47:58

En ny farve er åbenbart nok til at relancere en ny Sensation :)
https://www.telmore.dk/t2/shop/shop.do?shopUrl=product.action&code=342318&name=htc-sensation

0 0
gert 04-02-2012 11:50:10

de er kommet langt fra htc på snart et år har de kommet med så mange forskellige sensation mobiler og et år efter en i hvid håber de kommer med noget mere spændende den 26 :)

0 0
Mazzen 06-02-2012 11:41:23

Rygter of en HTC Ville, det muligt der kommer mere om den.

Og ja det at den er er hvid er nok til en relancering, bare se på Iphone

0 0
gert 06-02-2012 15:18:31

ja håber på der kommer mere om ville men vil hellere se edge :)

0 0
Søren 04-02-2012 09:43:54

Ved man om de gamle modeller, også får det nye Sense med i opdateringen?

0 0
Søren 04-02-2012 09:45:59

Efter at have læst kilden:

Hvor ved i fra at den nye Sensation, kommer med Sense 4.0?

0 0
Kim Rieneck 04-02-2012 10:05:15

Her fra.

Hej Kim Rieneck,

Tak for din forespørgsel angående opdatering af HTC Flyer.
Indtil videre kan vi kun bekræfte, at opdateringen Icecreamsandwich er udsendt til sensation serien, om den også udkommer til HTC Flyer, og hvornår det i så fald sker, kan jeg desværre ikke udtale mig om på nuværende tidspunkt, men du er velkommen til at holde øje med vores nyheder på vores Facebook side og på vores hjemmeside.

Med venlig hilsen,

Katrine

HTC

0 0
Kim Rieneck 03-02-2012 18:10:19

Får den også en tur til 4.0 ved nogle hvornår den kom på market??

0 0
Erling 06-02-2012 17:47:29

Hej Kim!

Officielt tror jeg ikke du skal gøre dig nogle forhåbninger. Der har været meldt lidt forskelligt ud fra htc´s side men jeg har i hvert fald ikke hørt bare ét lille kvæk om flyer.

Det er såmænd et ok produkt men jeg tror ikke den solgte så frygteligt godt. Nu var den jo også halvpebret til at begynde med.

Hvis du har mod på at rode lidt selv så ligger der en stak rom´er her:

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1023

Der er faktisk også en Android 4.0 imellem men det er foreløbigt en halvfærdig Beta.

MVH
Erling

0 0
Kim Rieneck 06-02-2012 21:10:34

Hejsa jeg har købt den for 2000 via nettet hos El Gigant ingen rom i den så ryger min grati på den.

0 0
Naggie21 03-02-2012 16:39:34

Hvorfor opdaterer de den originale og ikke XE. XE'en har jo netop en del bedre lyd og bedre hardware?

0 0
Balano 03-02-2012 21:42:02

XE har ikke bedre hardware, det er det samme chipsæt, dog er ikke-XE modellen bare ikke clocket fuldt op til 1.5ghz.

Den bedre lyd er igen et salgsgimmick. Der er pillet lidt i equalizeren så det lyder bedre.

0 0
Daniel Jørgensen 03-02-2012 17:34:54

Skriver de ikke netop også at de Sensation XE bliver opdateret ?

0 0