Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Opdatering til Galaxy Nexus sat på pause

Opdatering til Galaxy Nexus sat på pause

Selvom Google har annonceret opdateringen af Nexus S og Galaxy Nexus til Ice Cream Sandwich (ICS), så standser Google nu opdateringen.

Hvis du tidligere har modtaget en besked om, at en opdatering af din Nexus S eller Galaxy Nexus er på vej, så skal du ikke glæde dig for tidligt, -medmindre du allerede har modtaget opdateringen.

Nexus S og Galaxy Nexus var de første enheder, der blev udvalgt til, at modtage opdatering til Android 4.0 - Ice Cream Sandwich. Nogle brugere har modtaget opdateringen, men nu har Google lukket for yderligere opdatering.

Det sker, ifølge Google Community Manager, Paul Wilcox, for at afvente tilbagemeldinger fra brugerne, skriver TechCrunch.

Opdateringen vil fortsætte senere og brugerne vil modtage en ny meddelelse, når opdateringen igen er tilgængelig.

Kilde: TechCrunch

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Peter 16-01-2012 13:58:22

Nogen der har noget nyt i denne sag? Jeg venter med spænding, men er snart ved at være .......
Troede at når man havde en Ren Google telefon at der så ville komme HURTIGE opdateringer...Det er da ikke ligefrem hurtigt!

0 0
Martin 24-12-2011 11:34:38

Jeg nåede ikke at opdatere min Nexus S, jeg håber de snart åbner op for opdateringen en igen :)

0 0
Bufferzz 21-12-2011 22:01:30

2.3.5 og 2.3.6

0 0
22-12-2011 08:58:42

Den nyeste version hedder 2.3.7.

Og Mobilsiden, få nu styr på jeres artikel. Galaxy Nexus HAR ICS.

0 0
cJoey 22-12-2011 09:52:43

Ja 4.0.1 men der er en 4.0.3 på vej som er ved at rulle ud.

0 0
Bufferzz 21-12-2011 17:20:06

Hej. Er det kun mig der stadig er på 2.3.4 på min SG2? (2 uger gammel telefon)
Den siger der ingen opdatering er.
Heller ik via Kies.
Har de måske sat 2.4.5 og 2.4.5 på pause?

0 0
Jonas_a 22-12-2011 10:01:21

Min SGSII kører med 2.3.5, fik opdateringen for et par mdr. siden.
2.3.6 skulle være på vejen.
http://www.mobilsiden.dk/nyheder/ny-android-opdatering-til-samsung-galaxy-s-ii,lid.18204/
og så vidt jeg ved, er 2.3.6 den seneste officielle version til SGSII, medmindre man har rootet.

0 0
Onkel_Per 22-12-2011 07:55:44

Prøv at stille dit spørgsmål inde under http://www.mobildebat.dk i Android-afsnittet.
Så tror jeg du får flere svar ;-)

0 0
Bufferzz 21-12-2011 17:20:34

2.4.6

0 0
21-12-2011 19:11:08

Der er ikke noget der hedder 2.4.6.

0 0
soft ice 21-12-2011 15:11:22

hej til alle.
sgn har 1,2 dualcore OG
htc sensation xl har 1,5 scorpion.
hvad er bedst.
står skalkøbe en

0 0
Onkel_Per 22-12-2011 07:54:32

Prøv at stille dit spørgsmål inde under http://www.mobildebat.dk i Android-afsnittet.
Så tror jeg du får flere svar ;-)

0 0
skogge 21-12-2011 12:54:03

Den artikel i linker til har altså et link til Paul Wilcox' svar. Jeg vil anbefaler jer at læse det i skriver om, før i skriver det.
Paul skriver:
"If you received an update notification a little while ago but the update isn't currently available for your phone, this is likely the result of Google pausing the update in your area while we monitor feedback. The Android 4.0 update is continuing to roll out around the world so your phone will receive another update notification when it's available again in your region."

For det første er det kun et svar angående Nexus S og ikke Galaxy Nexus. For det andet så skriver han: "The Android 4.0 update is continuing to roll out around the world so your phone will receive another update notification when it's available again in your region".

Derfor er både TechCrunch og jeres artikel gætterier.

0 0
21-12-2011 11:29:44

Galaxy Nexus har selvfølgelig allerede ICS. Måske mener du, at den må vente med en opdatering til 4.0.3 eller hvad?

0 0
Lasse O 21-12-2011 10:57:30

"Opdatering til Nexus Nexus sat på pause"

0 0
Jens Hansen 20-01-2012 02:10:53

Har du heller ikke modtaget OTA update til Android 4.0 til Nexus S ?

Ellers læs det link her:
http://beep.tv2.dk/entry.php/id-414000.html

Tror du det virker ?

0 0
21-12-2011 10:56:59

Er det en nye smartphone eller en skrivefejl?

0 0