Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Oppo Find 7a kan forudbestilles i Europa fra på mandag

Oppo Find 7a kan forudbestilles i Europa fra på mandag

Der forventes et specielt attraktivt tilbud hvis man fra på mandag forudbestiller sin Find 7a hos Oppo.

Oppo Find 7 er for nyligt sat til salg i hjemlandet Kina, Oppo lovede i den forbindelse at Find 7a (1080p versionen) ville blive tilgængelig i Europa omkring midten af april, med storebroderen (1440p) omkring en måned senere.

Oppo Find 7 leverer 50 megapixel billeder

For dem der er interesserede i denne smartphone, så har Oppo annonceret at man fra på mandag kan forudbestille Find 7a, de har desuden nævnt noget om et specielt tilbud hvis man springer på tidligt. Dette tilbud dækker et easy cover, et ekstra batteri og et 32 GB hukommelseskort.


Den endegyldige pris på Find 7 i denne del af verden forventes at blive i omegnen af 500 dollars (2.725,- kroner) med 1440p versionen prissat til 600 dollars (3.270,- kroner)

Oppo Find 7 unboxing og hands-on med GizChina

Her er specifikationerne til dem der har glemt det. Værdierne i de efterfølgende paranteser angiver specifikationerne for 1440p varianten af Find 7.

- 5,5 tommer 1080p display (1440p)
- Qualcomm Snapdragon 801 MSM8974AB Quad-core 2.3GHz (Snapdragon 801 MSM8974AC 2.5 GHz)
- 2 GB RAM og 16 GB intern hukommelse (3 GB RAM og 32 GB intern hukommelse)
- 2.800 mAh udskifteligt batteri (3.000 mAh)
- 13 megapixel kamera, 5 megapixel på fronten
- Android 4.3

Besøg denne side for at forudbestille Oppo Find 7.

Kilde: Oppo


Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Christian Boes 08-04-2014 07:27:50

Hej Andreas Birkjær.
Ved du om Oppo Find 7 vil komme i Europa shoppen, og hvornår??

1 0
Andreas Birkjær 08-04-2014 08:43:21

Hej Christian.

Flere medier melder at Find 7 skulle komme til den europæiske butik "omkring en måned eller to efter 7a"

Det bygger så vidt jeg kan se på en facebook besked et sted på deres side hvor de nævner det, så det er vist legitimt nok :)

Med venlig hilsen
Andreas

0 0
kim o 07-04-2014 06:47:59

nu skriver de at den er udsolgt et andet sted kan man læse at salget først starter man, 07,00 gmt

0 0
Andreas Birkjær 07-04-2014 07:31:18

Yes, den har stået som udsolgt hele tiden.
På den side der linkes til i artiklen (http://europe.oppostyle.com/content/22-find-7a-pre-order) fremgår det at forsalget starter klokken 7 GMT, så det må jo blive til klokken 9 herhjemme vi skal sidde klar ved tasterne :)

0 0
Anders 06-04-2014 21:13:03

der står ''We do currently not support your country''
- Hvordan får i det til at hænge sammen med, at man kan forudbestille noget hos dem/købe. Som sagt vil den slet ikke acceptere nogle køb, da de åbenbart ikke sender til DK? Nogle kloge hoveder der kan svare på dette?

0 0
Andreas Birkjær 06-04-2014 21:38:37

Jeg har ikke selv prøvet må jeg indrømme, men jeg har da lige tjekket at i indkøbsvognen kan man fint vælge Danmark som land - det tolker jeg som at de sælger til Danmark.

Når du har indtastet dine oplysninger skal de gemmes ved at klikke på Save Details (eller noget i den dur) - herefter dukker der nogle leveringsmuligheder op (i mit tilfælde DHL og DPD) som kan vælges. Jeg har ikke forsøgt at tilgå processen læneger end dette, men efter min bedste overbevisning er det fint muligt at bestille telefoner derinde fra fra Danmark.

1 0
Anders 06-04-2014 21:57:56

Hm underligt. altså jeg har lavet en bruger derinde, + mine oplysninger, adresse osv. Men der står aller øverst oppe i siden med en grøn linje ''We currently do not support your country.''

Jeg kan ikke putte nogle ting i kurven, det gider den simpelthen slet ikke. Underligt

0 0
Flemming 06-04-2014 21:08:16

Det står også under devices linket hvad tilbudet indeholder: http://europe.oppostyle.com/find-7/79-find-7a-white.html

0 0
Søren 06-04-2014 11:16:52

Her er linket hvis man godt vil forudbestille:
http://europe.oppostyle.com/content/22-find-7a-pre-order
Jeg kan godt så at det er svært at skrive ind i artiklen med det hårde og udfordrende copy/paste arbejde :)

0 0
Andreas Birkjær 06-04-2014 11:44:00

Mjaa, rent faktisk regnede jeg med at folk der ville have telefonen godt kunne finde den inde på deres hjemmeside fra roden - som jeg jo linkede til :)

0 0
Søren 06-04-2014 12:08:58

Med den logik så kan det jo være ligemeget overhovedet at poste nyheder. Så kan man jo også gå ud fra at dem der vil have telefonen allerede ved at den kan forudbestilles. Hvis man regner med at alle ved alt der er at vide om en nyhed så er det jo per definition ikke en nyhed.

4 0
Andreas Birkjær 06-04-2014 12:21:23

Den tankegang kan jeg ikke følge dig i, der kan da sagtens være der er nogen som har læst tidligere nyheder omkring Oppo Find 7 men som ikke vidste at de kunne forudbestille den på mandag - det var den egentlige grund til jeg "copy/pastede" artiklen som du siger.

Jeg har vedlagt kilde linket til Oppo så folk kunne kigge efter telefonen derinde, kunne jeg have lagt et dybt link ind, bestemt, jeg anså det ærlig talt ikke som værende nødvendigt.

Men jeg smider da gerne det direkte link ind i artiklen.

1 0
Vinkel 06-04-2014 03:01:32

Det er "kun" et 2800mAh batteri. http://europe.oppostyle.com/find-7/80-find-7a-midnight.html

0 0
Andreas Birkjær 06-04-2014 11:45:41

Det er rettet - tak.

1 0
Vinkel 07-04-2014 01:23:38

Glemte lige at skrive at i 1080p udgaven er det en Qualcomm Snapdragon 801 MSM8974AB Quad-core 2.3GHz og ikke en 800 ;) (iflg http://europe.oppostyle.com/find-7/80-find-7a-midnight.html specifications) 1440p udgaven har en Qualcomm Snapdragon 801 processor (MSM8974AC) 2.5GHz

0 0
Vinkel 07-04-2014 01:17:57

Og så ikke helt alligevel, selvom et 28000 mAh ville være fantastisk, du kan i øvrigt skrive (3100 mAh) da det er det der komme i 1440p Find 7 udgaven ;)

0 0
Andreas Birkjær 07-04-2014 07:25:42

Det var dog en alvorlig mængde fejl på så kort et afsnit.

Angående processoren så lænede jeg mig op af det vi tidligere havde meldt ud her på siden. Det er ganske enkelt gået min næse forbi at de har opgraderet processoren i den "lille" model. Det er dog utrolig kærkomment, det er lige før jeg ender med at springe på den i dag :)

Angående batteriet i 1440p modellen så har jeg tjekket fire forskellige sider som alle siger 3.000 mAh, så det går jeg med indtil du (igen) linker til Oppo' egen side der siger noget andet :)

2 0
Nikolai 05-04-2014 12:52:05

Det er i øvrigt et tilbud, der kun gælder for første sending af forudbestillinger, så hvis man er interesseret er det bare om at slå til! :-)

0 0
Nikolai 05-04-2014 12:49:25

Hej Mobilsiden.
Lidt reel research ville være på sin plads. (Man skulle næsten tro, at Lene og John stadig er hos jer?)
Hvis man går ind på deres Facebook- eller Google+-side, så kan man se hvad det eksklusive tilbud dækker.
Oven i købet af telefonen få man et easy cover, et ekstra batteri og et 32 GB sd kort.

2 0
Andreas Birkjær 05-04-2014 13:03:34

Hej Nikolai.

Super dejlig information, mange tak. Jeg har rettet artiklen så det ekstra tilbehør er kommet med som en del af tilbuddet.

Jeg undskylder at jeg ikke fik det med, jeg ledte egentlig kun efter informationerne ved en kort google søgning (tydeligvis ikke længe nok :)), det faldt mig ikke ind at kigge på deres Facebook/Google+ profil.

Med venlig hilsen
Andreas

4 0