Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   PBS: Nyt gebyr hos Telia er uacceptabelt

PBS: Nyt gebyr hos Telia er uacceptabelt

Telia har midt i sommerferien varslet højere gebyrer og pristigninger generelt.

Telia har her i sommerferien varslet højere gebyrer og pristigninger generelt til deres kunder.

Kunderne vil blandt andet blive pålagt et PSB-administrationsgebyr på 9,75 kroner hver måned, dette er ifølge PBS mere end dobbelt så meget, som de tager for at administrere regningerne for Telia.

Det nye gebyr undrer Chresten Anderson, der er pressechef i PBS. Han siger til DR Nyheder, at PBS ikke vil acceptere, at Telia benytter deres navn for at opkræve et gebyr for administrationen.

Jesper Korsskov, produkt- og marketingdirektør i Telia, siger at Telia ikke vil komme til at tjene på PBS-gebyret.

Telia er heller ikke eneste teleselskab, der opkræver gebyr fra de kunder, der betaler via PBS. Call Me opkræver ligeledes et såkaldt PBS-gebyr, dette dog kun på 6,50.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jesper 26-07-2009 20:10:48

Havde Telia abb. til begge børnene.

Dags dato har jeg lige bestilt flytning af abb. til et andet selskab, hvor man ikke skal betale for SMS kvitteringer (med fri SMS ??) og heller ikke skal betale for at betale.

Håber virkelig at Telia taber mange kunder på sådan et tåbeligt tiltag

0 0
Bjørn 25-07-2009 19:20:22

Ja det under mig nu ikke at Telia fremhæver Call Me, de ejer dem jo!

Jeg har arbejdet ved Telia, og ser SLET ingen grund til disse nye gebyrer de kommer med. kun at de vil tjene ekstra penge i disse krisetider... jeg har hidtil været Telia kunde i mange år. men overvejer nu meget at skifte, jeg vil ikke betale for at bruge en hidtil god og gratis service. hvordan skal man ellers betale uden at betale for at betale?

0 0

Om brug af cookies