Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Priskrigen på iPhone 4S begyndt

Priskrigen på iPhone 4S begyndt

Priserne på iPhone 4S begynder så småt, at blive meldt ud. Og i dag kom Apple med deres officielle priser.

At Apple netop har åbnet for salget via deres egen hjemmeside gør formentlig, at der begynder en priskrig og telefonerne derfor falder i pris.

Allerede nu kan det ses på Mobilpriser.dk, at iPhone 4S er på vej officielt til det danske marke, for her er priserne faldet en del de seneste dage.

Den dyreste iPhone ligger i skrivende stund på 8453 kroner, først på ugen var prisen 8.999 kroner for den store 64 GB version.

I den kommende uge vil teleselskaberne melde deres priser ud, når salget i Danmark officielt begynder fredag den 28. oktober 2011.

Følg med i priskrigen på Mobilpriser.dk.


Læs også:
 - Priserne på iPhone 4S er klar - en dyr sag
 - Web-TV: iPhone 4S: Ud af boxen kan du se forskel
 - iPhone 4S sælges allerede i Danmark

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

24-10-2011 13:15:32

Nu er det sådan at jeg sidder i en klasse på 28 elever, hvor 11 af os har en macbook. 6 af dem har haft deres macs til reperation minimum 1 gang. 3 elever har haft den til reperation minimum 2 gange...

9 elever i min klasse har iPhone's. 7 af dem har haft den til reperation!!! 3 af dem har måtte få en ny iPhone, fordi den ikke kunne laves. Ikke særlig god statestik!
Her sidder jeg med min Asus med 10 timers batterilevetid, og den har aldrig været til reperation.

Desuden har ingen af mine 3 HTC telefoner nogen sinde været til rep, og jeg har nærmest tabt dem flere gange end alle folk fra min klasse har tabt deres iphones, tilsammen. Min tidligere kollega arbejder i Humac som reperatør. Han er ved at blive sindsyg over alle de folk der får smadret deres devices på mystisk vis... Jeg prøver ikke at sige at Asus, Acer, Lenovo osv. er mere holdbare, jeg siger bare at et aluminium skjold ikke er det mest optimale til en telefon eller computer der falder til jorden ;)

0 0
hotpop 28-10-2011 21:18:27

Ærligt:
Jeg tror (nej jeg ved) at du er fuld af lyv, og at du overdriver!

0 0
29-10-2011 11:55:49

eeej øv, der fik du mig godt nok

0 0
Benjamin Jensen 24-10-2011 22:57:09

Altså Hvis man skal måle på, hvilken telefon/computer der kan holde til flest fald, så er vinderen vel en Lenovo (som jeg har set droppe fra 3. sal, og den kunne stadig boote), og en eller anden Nokia håndværkermobil.

Men nu går jeg ikke og smider med mine ting. Du forklarer intet om, hvad de har fejlet de telefoner og computere. Hvis det alene er fordi folk render og taber deres lort, så har jeg intet tilovers for sådan nogle idioter. De kan bare lære at passe på deres ting. At lade dem selv betale i steder for forældrene kunne måske hjælpe på det.

Din statistik med iPhones er direkte forkert. Apple har den politik, at de ALTID udskifter en telefon med en ny, hvis den går i stykker, så den der må du længere ud på landet med.

0 0
25-10-2011 07:35:03

Altid ny telefon? Jamen det må du jo så lige fortælle til mine venner der efterhånden har indleveret deres telefon med fughtskader, selvom de det var sommer og deres telefon ikke har været udsat for direkte vandkontakt, ødelagt software og kanpper der ikke virker som de skal. :) Som sagt gik det ikke ud på at påvise at apples ting går i stykker når du taber dem. (Men det gør de jo næsten hver gang?) Men mere at det er noget pis, at det fungere 100 %. Ved ikke hvor mange fra min klasse der har måtte geninstallere deres styresystem og miste alle deres noter + opgaver, fordi deres mac har fucket op. Her taler vi om folk i en science klasse, der som mig, går en del op i gadgets, og ikke folk der er computer spassere :)

0 0
Laursen 26-10-2011 16:13:43

Hvis man mister noget bare fordi éns computer 'har fucket op' er man vel en computer-spasser, alle andre indlæser vel bare sin backup igen ;-)

0 0
Kim Harder 29-10-2011 12:48:35

Omvendt, hvis man er en computer spasser, ja så læser man blot backup ind igen, eller har slet ikke vigtige data liggende på OS partition. Ved en mobiltelfon er det samme problem. Hvis man ikke er en Mobilfreek, ja så har man ingen backup, også er skidtet tabt, når man nu ikke har data på memerycard eller har lavet backup på sin pc/mac.

0 0
Kim Harder 26-10-2011 15:45:29

Det er det, som der oftes sker, at man taber sin mobiltelefon, sådan lige pludselig glider den ud af hånden, og hovsa.

http://www.youtube.com/watch?v=elKxgsrJFhw&list=LLudrOJz_GuENxxTn2HqTNJQ&index=1

0 0
Kim Harder 25-10-2011 01:00:49

Problemet er blot, at Apple er mestre i, at få skylden over på brugeren, også skal der betales ved kasse et.

0 0
Footiefan 24-10-2011 22:32:27

Måske skulle skoleelever passe bedre på deres grej ;-)

0 0
Kim Harder 24-10-2011 15:11:37

Den beskrivelse du giver kan jeg nemt følge.

0 0
HrLaursen 23-10-2011 21:58:25

1500kr for en iPodPhone 4S vil være passende. Den kan ikke rigtig mere end den første de sendte på markedet. Same boring shit. Jo, den kan sende MMS. Nice. Det kom Æble vidst aldrig med selv til den første.

0 0
Jeppe Andersen 24-10-2011 11:10:13

I modsætning til andre mobilproducenter, så udvikler Apple selv rigtig, rigtig, rigtig meget af den hardware der sidder i telefonen.

Du har tydeligvis ikke sat dig ordentlig ind i hvordan markedet var og er nu.

0 0
24-10-2011 12:15:55

Da det er de færreste telefoner der har de samme specs. må alle producenter vel udvikle. Kan du dokumentere det her nærmere. Hvad er det helt præcist Apple har udviklet.

Jeg tænker også at når andre telefoner er foran Iphonen i øjeblikket, må de producenter vel også have foretaget lidt udvikling selv.

0 0
Footiefan 24-10-2011 22:31:51

Og kan du forklare hvordan "andre telefoner " er foran? For det er vel smag og behag?! Eller tænker du på ghz, str skærm, alm brug, batteritid, eller hvordan? For jeg ser det 100% som noget subjektivt.... :-)

0 0
Mohammad 23-10-2011 00:57:24

ja, her snakker vi om ægte vare der bliver ved med at fungere. Jeg tror apple har fået deres inspiration fra NOKIAs 3310. ja den eneste telefon i hele verden som var enestående i sin tid, ihvertfald efter min mening. NOKIA kunne ikke holde kvaliteten på sine andre modeller, men nu er APPLEs tur til at give folk det folk vil have, nemlig den ægte vare der kan holde kvaliteten selv efter 3-4 år.

Der er én specielt grund til at APPLE er så populært, og det er kvaliteten på varerne.
hvis vi skifter snakken over til Computer, så har jeg personligt i de sidste 7 år, har haft 5 bærebare. 3 gange HP og en enkelt gang af ACER og den sidste af dem som jeg nu har haft i snart 2 år, apples MacBook pro. min Mac er stadigt lige så hurtigt og kan holde strømmen ligeså langt tid som den gang den jeg lige havde købt den. jeg er ret sikker på at om et år kommer den ikke til at skuffe mig.

0 0
23-10-2011 02:37:52

Hvad styresystem kører du med på dine computere. Jeg har selv haft en Acer computer i over 3 år. Den er ikke blevet langsommere og selvom jeg har skiftet batteriet, er prisen stadig meget favorabel i forhold til en Macbook.

0 0
Thomas Kristensen 23-10-2011 10:47:39

Acer er hellere ikke ligefrem det bedste mærke at købe, i min tid i Expert så var det det mærke vi fik flest reklamationer på :-)
3-5 computer vi fik ind var acer
Det var Asus og HP som klarrede sig bedst. De eneste gange vi fik en mac ind var pga brugeren. Som enten havde tabt den eller ikke kunne finde ud af at bruge den. For kunden havde kun købt den fordi det var en mac :-)

0 0
23-10-2011 11:27:01

Hvilket styresystem kørte de på computeren?

0 0
Benjamin Jensen 23-10-2011 12:19:44

Jeg vil give mohammad helt ret. For mig var det 3210/3310 den bedste telefon jeg havde haft, indtil jeg fik min iPhone. Alt Nokia siden havde lavet, var af dårlig kvalitet - både hardware og software. Det samme gjorde sig til dels gældende ved SE.

Vi har 2 iPhones her i huset, og jeg ville da også meget gerne have en macbook pro. Har man een gang haft sådan en i hånden, så kan man tydeligt mærke kvalitets forskellen. Men også det, at deres batteritid ligger på 6-8 timer, fortæller jo tydeligt, at der er forskel på Windows og mac OS. Det er også betydeligt mere brugervenligt. Desværre har det også nogle ulemper, og det er desværre at der er programmer og spil der ikke findes til den, som der gør til windows. Heldigvis kan man køre dualboot på den.

Mht Acer, så er det nok den ringeste kvalitet på markedet. Det er i hvert fald min opfattelse. Jeg har endnu ikke haft nogle venner med en Acer, hvor den ikke har været indleveret til rep. De eneste der kommer tættest på Apple kvalitet er Lenovo efter min mening.

0 0
24-10-2011 12:20:54

Jeg har ingen venner med en Iphone der ikke har haft den til reparation, mindre end 2 gange. Jeg har selv haft en Experia Arc, det var den telefon hvor jeg har været mest tilfreds med softwaren.

Med hensyn til computeren må jeg bevæge mig væk fra diskussionen, da jeg selv har Linux system. Jeg kan kun være enig i at Mac OS er Windows langt overlegen. Nogle gange virker det som om Windows prøver at modarbejde brugeren:-)

0 0
Thomas Andersen 23-10-2011 12:22:05

3210 giver jeg jer ret. Men kvalitets sammenligning med 3310 det betyder bare at de går i stykker foret godt ord.

0 0
Peter Hviid 22-10-2011 10:35:10

forstår ikke de kan sætte den på 6000 i de inet butikker, nu når apple sælger dem til 4699,-

men mon ikke de falder i pris mandag når de møder på arbejde igen.

0 0
Mohammad 22-10-2011 02:59:36

jeg troede også prisen på apple hjemmeside ikke holdt, så jeg begyndte at bestille en 64 gb for at se om der dukker nogen ekstra gebyr oveni. det gjorde der ikke så det der står på siden passer.

Basket Subtotal DKK 5,039.20
Free Shipping DKK 0.00
VAT DKK 1,259.80
Order Total DKK 6,299.00

leveret på min adresse, så jeg glæder mig til at se hvad de forskellige teleselskaber byder med.

og hvorfor fanden skulle prisen være dyrere end apple har udgivet på deres hjemmeside. Der er jo ikke et så stort forskel på den nye iphone 4 og den gamle. altså ikke nok til at den skal være et par tusind kr. dyrere.
efter min mening skal den originale 4 falde en smule i pris og den nye iphone overtage den gamles pris. så er det rimeligt.


og til ham der sagde at iphone ikke er pengene værd. så har du ikke haft iphone længe nok til at vide hvor meget den er værd. apple produkter er kort sagt alle pengene værd. det kommer du til at mærke når du har haft dem i længere periode. for selvom du har brugt den i 2-3 år er den ligeså funktions dygtigt som den var ny.

0 0
Kim Harder 24-10-2011 11:51:55

Stadig for dyr. Eter 2-3 år så virker mobiltelefonen ikke længere, så jeg ved ikke rigtig, hvordan man så stadig skulle kunne få ret meget for den?

Jeg har endnu ikke haft en mobiltelefon, som er blevet meget mere end 2 år, før den gik død, eller man har været uheldig, og tabe den, så der skete noget med skærm eller indhold.

0 0
Thomas Kristensen 22-10-2011 10:37:15

6,299.00 kr syntes jeg nu også er for meget, for en smartphone
Når man kan få så mange andre modeller der er mindst lige så gode, til 4000 kr :)

Det er godt nok dyrt at være apple fan
Det koster apple folket omkring 8000-10000 kr om året
I det pris kommer også alt det tilbehør folk køber, samt køb af apps og tjenester :)

Så jeg syntes bestemt ikke at Iphone er så mange penge værd, om den så hedder iPhone 4S eller 5-6-7 :)

0 0
Benjamin Jensen 22-10-2011 23:55:40

Nu kan du jo også købe den billige model, og du behøver jo nødvendigvis ikke tage den dyre. Men så går dit regnestykke jo ikke rigtig op, hvis du gør det ;)

Nu købte jeg min iPhone 4 i september sidste år, og jeg har den stadig. Jeg går også ud fra at jeg venter til der kommer en 5'er, og så har jeg pludselig haft min telefon i 2-2,5 år - til 4600 kr.

Havde jeg nu haft en android, så havde jeg først købt en Desire HD til 4000 kr, og derefter en Samsung Galaxy 2 til 4500 kr. Så Det er ret tydeligvis en nødvendighed, da man konstant snakker om lag, og så er Desire HD jo vist heller ikke den stærkeste når det kommer til intern hukommelse (som android systemet af en tåbelig grund bruge en del af til sine apps).

Så allerede efter det første år, har jeg brugt 8500 kr på telefoner.

Nå ja, det er selvfølgelig også så smart, at jeg kun skal betale for en app een gang selvom jeg har 5 enheder, og jeg kan selvfølgelig bare overfør dem til min nye 4S - hvis jeg skulle vælge en sådan ;)

0 0
Thomas Kristensen 23-10-2011 10:41:22

Du kan også flytte dine købte apps over til en ny android :-)

Men jeg vil godt være ærlig efter jeg har set den dokumentar om steve jobs så har mit syn på apple ændret sig. For hadede jeg apple. Men nu syntes jeg bare de er lidt.....
Men der skal ske meget før jeg skifter min android ud med en iphone
jeg syntes det er fedt den er lavet af glas men det er meget upraktisk. Min Kusine har ødelagt 2 iphones på under 1 år, første gang faldt den med fra et bord og skærmen var smadret :-(
Men jeg syntes det er vildt godt gået at de kan få så mange til at købe deres produkter. Og det bedste af det hele, de gør det af nød. Det at steve jobs kunne gøre sådan at folk var overbevist om at de ikke kunne leve uden et apple produkt. Det er der ingen andre produkter der har formået :-)
Og det at de har kunne få folk til at stå i kø i flere uger bare for at få en i produkt :-)
Jeg tager sku hatten af for steve, vi kan også takke ham for toy story. Hvis nogle af jer kan huske den fra jeres barndom :-)

0 0
Benjamin Jensen 23-10-2011 12:22:44

Der er bare nogle der skal have en håndværkermobil. Jeg har personligt aldrig ødelagt en telefon ved at tabe den, siden min første i 1993.

Når det er sagt, så synes jeg heller ikke selv designet er for godt på iPhone 4. Jeg synes den er lidt træls at holde på (lidt for firkantet og hård), så jeg har en bumper omkring den. Men så er den til gengæld og så fin nok.

Jeg har forøvrigt tabt den på asfalten fra 1,5 meters højde uden den tog skade af det, så lidt kan den holde til.

0 0
23-10-2011 02:35:10

Jeg forstår ikke helt det her, hvorfor er det en absolut nødvendighed at købe en Galaxy s2. Bare fordi der kommer en ny telefon skal du jo ikke pr definition købe den. Så skulle du jo også købe 4s når den kom ud.

0 0
André Sørensen 21-10-2011 23:30:52

tag en tur forbi apple store så er prisen en helt anden http://store.apple.com/dk/browse/home/shop_iphone/family/iphone/iphone4s

16gb: 4699kr
32gb 5499kr
64gb 6299kr

0 0
Naggie21 22-10-2011 00:31:43

Læg så lige moms oveni, så ender 64GB på 8000. Og så skal der lige told og gebyrer på også. You do the math ;)

0 0
André Sørensen 22-10-2011 12:13:19

told O.o den er købt på den danske apple store så der er ingen told og gebyere på og der er moms med O.o

0 0
Nikolai 22-10-2011 01:11:41

Der er vel ingen grund til at gøre Apple værre end de er. Prisen via apple-store får jeg til 6299 incl vat. Så det er vel prisen og ikke 8000....? Eller er der noget jeg har overset?

0 0
Laursen 21-10-2011 22:14:06

Jeg synes prisen er meget passende for hvad man får.

0 0
Sven A. 21-10-2011 21:00:36

Jeg syntes iPhones er svinedyre i forhold til hvad man får for pengerne.
Sådan som Apple tjener på alle de apps i deres app-butik, så ville de tjene endnu mere hvis deres mobiltelefoner havde været noget billigere.

Kunne godt fundet på at købe en iPhone, hvis prisen var omkring 4000,- billigere. Svinsk mener jeg i forhold til hvad de koster i USA.

0 0
Martin Jensen 22-10-2011 00:04:27

Jeg tror prisen er tæt på den helt rigtige i forhold til at optimere indtjeningen. Apple har tænkt de tanker du kommer med, kan slet ikke forestille mig andet.

0 0
Thomas V. 21-10-2011 22:23:26

Du skal jo lige huske på at de bliver solgt med 2 års abonnement derovre.. Apple er meget fokuseret på at sælge deres produkter til samme pris over alt i verden..

0 0