Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Problemer med DSB-Billet applikation

Problemer med DSB-Billet applikation

Siden lanceringen har der været fejl med applikationen DSB Billet, og nu er DSB i gang med at udvikle en ny version.

DSB er i gang med ny billet-app. (Foto: Mobilsiden.dk).
DSB er i gang med ny billet-app. (Foto: Mobilsiden.dk).

Brugerne i Google Play Store og Apples App Store har klaget over DSB Billet applikationen, som de ønsker selskabet snart får til at virke.

DSB har nu også indrømmet, at der er for mange fejl i applikationen, som op mod 5.000 personer bruger hver dag til køb af togbilletter via deres smartphone. Med applikationen slipper man nemlig for, at gå til den almindelige billetluge eller automaten.

Til Version2 har DSB fortalt, at de forventer at de i løbet af denne uge vil godkende en nyudviklet applikation. Derefter skal den så godkendes i Apples App Store før den er tilgængelig for brugerne. Godkender DSB den, så burde den dog være klar i Google Play Store hurtigt derefter.

 -”Vi er selvfølgelig rigtig kede af, at det her påvirker vores kunder. Og de kunder, der på grund af serverfejl har fået lavet dobbeltkøb, får selvfølgelig refunderet købet,” siger kommunikationskonsulent i DSB, Helene Gram Rabell til Version2.

DSB Billet er downloadet mere end 400.000 gange siden juni 2010, og benyttes af op mod 5.000 personer hver eneste dag.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Alfix 15-08-2012 15:07:25

Er ikke overrasket for DSB kan fandme ikke finde ud af en skid. Og saa igen... De kan alt andet end at koncentrere sig om trafik.

0 0
hellas7 14-08-2012 10:22:27

Fra iPhone 4S

0 0
David 15-08-2012 09:47:22

Jeg fik en serverfejl i går, hvor den sagde at købet ikke kunne gennemføres, men billeten var dog købt. Rent tilfældigt at jeg ikke prøvede igen, men så at den var købt. Det var også fra en iPhone.

0 0

Om brug af cookies