Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Prototype på ny iPhone igen mistet på en bar

Prototype på ny iPhone igen mistet på en bar

Endnu engang har en Apple-ansat mistet en prototype på en ny iPhone.

De ansatte hos Apple er tilsyneladende ikke ret gode til at holde styr på deres ting.

Computerworld.dk skriver med kilde i CNET, at en prototype på en ny iPhone i juli måned forsvandt på en bar i San Francisco.

Apple har brugt store ressourser på at finde produktet, og har da også sporet det til en forstad til San Francisco. Her har politiet fundet en person, der bekræfter at have været på den pågældende bar, men samtidigt nægter ethvert kendskab til produktet.

Manden har trods et tilbud fra Apple om en pæn sum penge, fastholdt sin uskyld.

Der er ifølge Apples anmeldelse til politiet tale om en "uvurderlig telefon".

Prototypen på iPhone 4, der også dukkede op på en bar, blev i øvrigt handlet på det sorte marked for 25.000 kroner.

Læs også:
- Kan en PC-fan omvendes til Mac på 60 dage?

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Frederik 01-09-2011 22:46:50

... kom nu videre, Apple. Bare fordi I er faldet af på den mht. udvikling af nye produkter, betyder det ikke at I kan fastholde interessen i jeres snart forældede produkter bare fordi I bliver ved med at lave PR stunts.. I øvrigt burde gadget-siderne lade være med hele tiden at falde for den slags, for så begynder vi bare at se den slags fra flere og flere producenter der vil gøre Apple kunsten efter, og det bliver trættende i længden.

0 0
Per 04-09-2011 14:53:09

Derudover ville mobilverdenen ikke være det samme uden apple, hvis det ikke var for dem, havde alle producenter stadig lavet små lorte plastik mobiler med 3,2 mpix camera.

0 0
02-09-2011 06:40:08

De kan åbenbart tiltrække din opmærksomhed, siden du klikkede dig ind i artiklen, læste og kommenterede.

0 0
Mazzen 02-09-2011 10:38:14

Og de sædvanlige platte kommentarer fra dig SJ, selv du må være enig i at den her slags PR stunts er platte selvom de virker, for det er en relativt højt rangerende(gad ikk slå ordet, så spar dit, DU KAN IKKE STAVE HAHA, SteveJobs) person(er) som ville kunne få fingrene i en "prototype" af den nye IP5 som han "uheldigvis, tabte/mistede" på en bar efter at ha stået og flashet den ved bar disken.

Og tvivler på der er nogen som er blevet fyret pga sagen, og tror nu os at Apple ved hvor telefonen er, og bare trækker det i langdrag.

Apple ville ha større chance for at få mig som kunde, hvis de var ærlige med deres PR-kampagner istedet for at lave latterlige overdrevne(skyldtes hovedsagligt, sider som denne, aviser, tv, radio som straks råber om at Apple har mistet(nærmere smidt) en prototype af den nye IP5)PR-stunts, som i mine øjne, samt efter al sandsynlighed, andres får dem til af fremstå useriøse, og at de samtidig piver og siger alle andre firmaer stjæler fra dem så snart de smider deres telefon på markedet før dem.

0 0
Per 04-09-2011 14:51:15

PR = Gratis reklame = Godt, uanset om det er lidt eller meget.. Get over it..

0 0
Nygaard 01-09-2011 17:04:13

igen, igen, igen... *gaaaaaaaab*

0 0
Katron 01-09-2011 15:04:30

Jeg har engang mistet min uskyld på en bar. Det var der ikke meget mediedækning af...

0 0
01-09-2011 14:57:59

Er det bare mig eller virker det som om Apple har mistet deres innovative evner og i stedet kompenserer med retssager og ovenstående PR-stunt.

Nu må vi se hvornår de danske medier går i selvsving, men forhåbentlig lægger valget en dæmber på æblemanien.

0 0
David K 01-09-2011 11:40:18

PR....Stunt....igen...

0 0