Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Prøv Windows Phone 7 på din iPhone eller Android-mobil

Prøv Windows Phone 7 på din iPhone eller Android-mobil

Microsoft har lanceret en browser-demo, som skal overbevise iPhone- og Android-ejere om at skifte til Windows Phone.

Microsoft tager nye marketingsmetoder i brug i forsøget på at sælge Windows Phone 7.

Softwaregiganten har således udarbejdet en browser-baseret demo af det nye mobilstyresystem, som gør, at iPhone- og Android-ejere let og hurtigt kan få en fornemmelse af Windows Phone-oplevelsen - endda direkte fra deres nuværende telefoner.

Via http://aka.ms/wpdemo i mobilbrowseren kan man bevæge sig rundt i en demo-udgave af Windows Phone-brugerfladen og dermed få et indblik i både opbygning og funktioner.

Læs også:
- Analytikere: Nokias Windows Phones bliver et flop
- Windows Marketplade runder 40.000 apps
- Anmeldere: Windows Phone allerede på højde med iPhone

Foto: appadvice.com
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

valdemar 02-02-2012 18:59:41

Det virker ikke på min iPhone 4S :(
Bruger også safari

0 0
Søren Jenss 30-11-2011 21:16:35

Skal browseren understøtte flash eller what?

0 0
Michael 30-11-2011 21:26:46

Nej, bare html5

0 0
Peter 30-11-2011 19:05:19

De skulle tag sammen, det er simple for grimt med de firkanter klodser. Wow de kan skifte mellem 4 farver.

0 0
30-11-2011 18:53:25

Har prøvet både web-versionen og en launcher fra android marked og jeg ikke imponeret af nogen af delene. Det er jo bare et UI som alle andre. Og et UI som man ikke kan modifisere, tilpasse, tweake som det passer en. Det kan jeg med min android Go launcher theme... som er way-cool. WP7,5 er sikkert et fint UI til folk der ikke har tid eller lyst til selv at tilpasse tingene.
Men godt at få afkraftet at WP-mango er så super som alle siger.

0 0
hellas7 30-11-2011 18:29:32

^^. Ved ikke om alle jer andre har prøvet på en android eller hvad men i safari kører den 100 % glat på min 3gs og 4s

0 0
Kokomo 30-11-2011 16:40:47

Den bliver sikkert snart banned på iPhones. Et sagsmål kommer sikkert oveni

0 0
Emil B 30-11-2011 10:34:41

Til android findes der eferhånden en del programmer der kan erstatte androids system-opbygning med noget der minder om WP. De er kun tilnærmelsesvis ligeså smarte som WP selv, men jeg synes måske at de giver et mere praktisk billede af, hvordan det fungerer.

Søg på WP7 eller windows phone på android market, så kommer der nogle gratis programmer frem, som man bare kan afinstallere efterfølgende.

0 0
Urbanus 30-11-2011 09:57:26

Har prøvet, og det overbeviste ikke mig. Jeg tror der skal en del mere til end en halvdårlig demo. Jeg har prøvet rigtige wp-telefoner IRL, og der er brugerfladen betydeligt pænere og bedre fungerende end denne demo.

Men stadig tiltaler wp mig bare ikke. Det kan godt være det kører supergodt, og funtionerne er godt integreret ind i hinanden, og jeg har da også læst mange rosende ord her på siden fra folk der er hoppet over. Men jeg synes stadig det er hæsligt at se på, virker klodset, kikset og er absolut ikke lækkert. Og det er altså en del af oplevelsen for mig.

Nice try, men jeg tror der skal mere til at overbevise os der allerede har vænnet os til Android og iOS.

0 0
Thomas 01-12-2011 09:23:58

Brugerfladen er helt klart et spørgsmål om smag. Bryder man sig ikke om den, så er WP absolut ikke noget for en :)

Til gengæld er der så også en del mennesker efterhånden, der elsker Metro-UI'et. Personligt synes jeg, det er det absolut lækreste UI på markedet UDEN sammenligning.

0 0
30-11-2011 10:19:45

Jeg er enig i at den demo ikke siger så meget, om muligt kan den måske endda give et negativt indtryk.

Man prøver brugerfladen... og så alligevel ikke. Man kan teste nogle teglikoner... og så alligevel ikke rigtigt. Man kan se en liste over apps... men man kan ikke prøve nogle af dem, personligt ville jeg gerne se mediaafspilleren, som set i lyset af Zune burde være et salgsargument.

Alt i alt formår demoen ikke rigtigt at fortælle mig hvorfor jeg skal vælge WP, her er Nokia et langt bedre argument.

0 0
NK 30-11-2011 10:16:16

Jeg har en Windows Phone, og jeg må sige at det er den bedste telefon med det bedste UI jeg har haft til dato. Det har været nemmere for mig at vænne mig til WP, end de android telefoner jeg har haft. Hvis man vil have en telefon der er nem at gå til, så er WP det rigtige valg.

0 0
30-11-2011 10:21:12

Spørgsmålet er jo ikke om WP er godt, men om demoen er god, nu kan jeg godt se det fjollede i at køre en WP-demo på en WP mobiltelefon, men prøv alligevel, hvis du endnu ikke har prøvet, den er noget bovlam.

0 0