Redning på vej til strandede Tjeep-kunder

Teleselskabet Greentel overtager Tjeeps-kunder og aktiviteter

Redning på vej til strandede Tjeep-kunder

For teleselskabet Tjeeps kunder kom det som et chok, at selskabet den 23. juni meddelte at det var gået konkurs. Få timer senere blev den digitale telefonlinje kappet over, så kunder hverken kun ringe, SMS’es eller bruge deres dataabonnement.

Tjeeps kunder blev dog fredag aften reddet af teleselskabet Greentel, som meddelte at det vil overtage aktiviteterne. Fra fredag aften kl 20.00 var al indenlandsk telefoni genetableret.

Se også:  BREAKING: Tjeep er gået konkurs

Nye abonnementer i vente

For Tjeeps kunder er fremtiden for deres eksisterende abonnement fortsat usikker. På Tjeeps hjemmeside oplyser det konkursramte selskab at flere oplysninger omkring overflytning til Greentel vil kommunikeres mandag d. 26 juni.

Tjeep forsikrer her, at dets kunder vil kunne beholde deres eksisterende mobilnummer og SIM-kort.

Du kan læse mere om Greentel overdragelsen her. Greentel vil samtidig besvare mails weekenden over på e-mail adressen: support@greentel.dk.