Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Rejseplanen app klar til Android

Rejseplanen app klar til Android

Nu kan du finde og planlægge din rejse rundt i det danske land fra din Android-mobil.

Rejseplanen, hvor du kan planlægge ture med bus, tog og metro, får nu sin egen Android-applikation.

Rejseplanen har allerede en iPhone-app, som er downloadet mere end 200.000 gange i iTunes App Store.

Hver måned leverer Rejseplanen 10 millioner rejseforslag til danskerne.

I applikationen kan man slå sin rejse op, se gangvejen hen til stationen eller stoppestedet, søge ud fra sin nuværende GPS position, og se gemte rejser. Samtidig er der aktuel information om DSBs tog, samt busser og metro i Hovedstaden.

Applikationen findes i Android Market, og kan findes ved at søge på 'Rejseplanen'.

Læs også: 
Rejseplanen er populær på iPhone

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Naggie21 10-02-2011 10:33:55

Når i nu anmelder eller bringer en nyhed om en app til Android, hvorfor smider i så ikke en barcode i artiklen, så vi hurtigt kan få den?

0 0
Anderstoft 10-02-2011 14:17:57

Søg på "Rejseplanen" i Android Market.

0 0
Michael Fallwickl 10-02-2011 09:43:39

Det var også på tide at de kom med en ordentlig app.

rejseplanenen i Google Maps er ikke noget værd, da jeg oplever manglende rejsetider og manglende buslinier.

0 0
Mikkel 09-02-2011 21:28:23

Har den ikke været indkluderet i google maps længe? Jeg kan ikke helt se, hvad jeg får ekstra?

0 0
Lowkey 10-02-2011 01:30:06

Nej, det giver ikke nogen mening.
Siden data fra rejseplanen har været integreret i Google Maps, har en rejseplanen app været komplet overflødig.

Det eneste jeg savner i Maps i forhold til den fulde Rejseplanen på nettet er, at man kan få oplyst hvor mange zoner en rejse koster.

Den "tag mig hjem"-feature der ser ud til at være i denne nye app, kan ikke være meget anderledes end de shortcuts til ruteangivelser som man også kan lave med Maps.

0 0
Karim 09-02-2011 20:54:20

det er da MEGA nice den der Android Market hjemmeside... man går der ind logger på finder sin app trykker install og wupti så ligger app'en på mobilen! nice like it

0 0
Lowkey 10-02-2011 01:21:45

Sådan har det jo været længe på Appbrain, men mobilsiden.dk har nægtet at anerkende Appbrain, fordi det ikke var et officielt Google produkt - til trods for at de klarer at kategorisere og sortere apps langt bedre end google gør.

0 0
Tobias Nordahl 09-02-2011 18:04:18

Det var da lækkert, så slipper jeg for den triste mobiludgave for eftertiden, på den kære Desire.

Forresten - Er jeg den eneste der har problemer med rejseplanen, både på den normale hjemmeside, mobilsiden og mobilprogrammet?

Siden i går, har jeg kun fået rejseforslag, fra d. 10/2 (Også selvom jeg søgte efter den 8 og 9..) Det er lidt underligt!

0 0