Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Reklame: Samsung Galaxy Tab S vs. Apple iPad Air

Reklame: Samsung Galaxy Tab S vs. Apple iPad Air

Samsung har lavet reklame, hvor almindelige mennesker sammenligner Galaxy Tab S med Apple iPad Air.

Det er ikke et ukendt fænomen i tech-branchen, at selskaberne sammenligner deres produkter med konkurrentenes i reklamefilm.

Nu er Samsung på banen med en YouTube-video, hvor de i New York har spurgt tilsyneladende tilfældige personer, hvilken tablet de foretrækker.

Måske ikke overraskende kommer alle personer i videoen frem til, at Samsungs Galaxy Tab S er bedre end Apples iPad Air.

Samsung fremhæver specielt Tab S´s tykkelse, vægt og skærm med en millioner flere pixels end iPad Air.

Hvad mener du? Hvilken tablet foretrækker du?

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Thomas 01-09-2014 12:15:04

Det er jo lige den slags artikler, vi har brug for. Nu ved alle hvilken tablet, der er den bedste. Ak, ja.
En mere informativ artikel ville alt andet være bedre, frem for en sølle reklame.

4 2
Benjamin 01-09-2014 06:19:54

Samsungs Tablet har godt nok en flot skærm, det må indrømmes, den har bare den fejl at de kører Android... Ipad air er bare flottere, glas og metal er bare bedre end plastik og en smule metal rundt om.. Og når jeg nu er ved snakken om glas og metal, der blev mit valg en Surface Pro 3, der ikke bare er en stor telefon der ikke kan ringe, men en rigtig computer man faktisk kan lave ting på..

7 4
Peter Frederiksen 01-09-2014 09:22:27

Ja, fuldstændig enig, Windows store er fyldt med effektive værktøjsapps..
https://www.dropbox.com/s/zciixi0zkr7baza/Sk%C3%A6rmbillede%202014-09-01%2008.54.32.png?dl=0

1 7
Benjamin 01-09-2014 10:45:15

Apps??? Ej men hvad ska du da bruge det til?? Nej jeg mener rigtige programmer som Adobe Photoshop, Microsoft Word, Adobe Premiere, og ens ynglings pc spil til Lan aften med gutterne feks.

https://www.youtube.com/watch?v=oJAlLLr7eSM

5 2
Peter Frederiksen 02-09-2014 13:30:37

Præcis og det er derfor at der ikke er noget incitament for at købe Windows tablet, da man altid skal bruge tastatur/pad, og derfor valgte jeg at købe en laptop med Nvidia GFX til langt billigere penge...

1 1
01-09-2014 13:17:31

Jeg glæder mig til at se hvordan den trækker: Crysis 3, Metro, BF4 eller farcry 3. Og det må være sindsygt lækkert at sidde og arbejde på en 12" i photoshop, når har åbnet et af de helt store projekter...

2 4
Benjamin 01-09-2014 20:48:48

N - Microsoft har faktisk lavet en lækker dock med 5 usb, aux udgang samt 4k hdmi udgang man kan have på arbejdspladsen, så slipper man for at arbejde på en 12" skærm

2 1
Kurt L Andersen 31-08-2014 15:16:23

Hvilken tablet foretrækker du? surface pro 3 alle andre er svæklinger ;)

8 9
gielsgaard 31-08-2014 13:02:49

Jepper, HELT tilfældige , hold da nu op.

5 4
TF 31-08-2014 14:57:45

Ja tænk at der virkelig er nogen der er dumme nok til at hoppe på den :-)

5 3
31-08-2014 22:57:54

Jep, de må være lige så dummet som dem her:

What Do You Think of Apple´s New iTime Smart Watc...: http://youtu.be/v9JQsXPd41U

;-)

4 4
TF 01-09-2014 01:26:50

Helt sikkert, dumme menesker er der nok af.

0 3