Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Reklamefilm for Siri

Reklamefilm for Siri

Har du overvejet at købe en iPhone 4S, men ikke lige helt kender funktionen Siri - så se nærmere her.

Der er ingen tvivl om at den nye Siri assistent, der er integreret i den nye iPhone 4S, er et stort trækplaster for mange iPhone brugere.

Du kan tale til og spørge Siri om mange ting, og hun gør din hverdag lettere. Indtil videre er Siri dog kun understøttet med sprogene engelsk, tysk og fransk.

Apple har udsendt en ny reklame, der skal være appetitvækkende for kunderne, og det ser legende let ud at benytte Siri.

Se reklamen herunder.

 

 

 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

25-10-2011 10:02:18

Der stadig tale om stemmegenkendelse, som jeg ikke tror bliver stort uden for bilen. I bund og grund er der bare tale om mere larm. I øvrigt virker siri ikke til at være langt foran Androids stemmegenkendelse.

0 0
Thomas Kristensen 25-10-2011 18:04:43

Også skal der ikke ret meget baggrunds støj til, før det ikke virker
Og det virker ikke på dansk, og gad vide om den nogensinde kommer til det
Og hvor dum ser man lige ud mens man går ned gennem gågaden og snakker til ens telefon. Hvad folk da ikke tænker :)

0 0
24-10-2011 21:40:04

jeg synes at det er så sejt det her siri..tænk på om 5 år hvad der kan ske....

0 0
Thomas Kristensen 24-10-2011 18:58:17

Til jer android bruger som jeg, som kunne tænke sig en ligende app til android. Så findes der et par eksempler. Kig med her.

https://market.android.com/details?id=com.dexetra.iris&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5kZXhldHJhLmlyaXMiXQ..

https://market.android.com/details?id=com.pannous.voice.actions.free&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5wYW5ub3VzLnZvaWNlLmFjdGlvbnMuZnJlZSJd

Men lige som på Iphone, så forgår det desværre ikke på Dansk, og det er kun guderne der ved hvornår det kommer :)

0 0
Rallerbabz 25-10-2011 15:21:38

Udover de tog er der også Speaktroit :)

Jeanie er vildt advanceret - den kan meget mere end Siri, dog er den buggy. Speaktroit er ganske stabil og god men meget begrænset. Iris er en blandng og er stadig kun i alpha. Det bliver stort med Iris tror jeg - og håber jeg :) Synes det er godt klaret at det allerede er lige så advanceret som Siri og udviklet på 8 timer :)

0 0
Thomas Kristensen 25-10-2011 18:02:28

Jeannie som før hed Voice Actions har eksistereret i længere tid end Siri.
Jeg prøvede det første gang på min Desire for omkring 1 år siden :)
Så endnu engang snupper apple noget fra Android :)
Selvom de nok ikke vil stå ved det :)

0 0
Martin 24-10-2011 17:32:55

Der er også nogen der tager det med Siri lidt for seriøst ;) Er der nogen der ved om det overhovedet kommer til at virke på dansk? I know at det ikke kommer til at virke ved launch - men tænker lidt længere ud i fremtiden. Kommer der mon en dansk version?

Forresten nu vi er ved Siri reklamer - fandt den her idag: http://www.quicky.dk/iPhone-4S-den-rigtige-reklame

"Have some robotic b**ch take your lunch order" :)

(Beklager hvis man ikke må poste links herinde - så må i lige slette det.)

0 0
Rallerbabz 24-10-2011 17:15:57

Kan i ikke få fixet jeres side i Google Chrome? Når man skal se videoer skal jeg altid åbne Internet Explorer op for at se den.
Den er helt væk på Chrome, der er intet at se.

0 0
Claus Frederiksen 24-10-2011 19:49:50

Det er ikke mobilsidens skyld - du har højst sandsynlig installeret Adblocker eller lignende. Det er i hvert fald det der blokerer videoen hos mig i Chrome.

0 0
Rallerbabz 25-10-2011 15:19:08

Tak drenge, tjekker lige om adblock forudsagede problemet. Ved ihvertfald at mit flash er installeret og forholdvist up-to-date :)

0 0
Peter Hviid 24-10-2011 18:24:21

bruger selv chrome og har ingen problemer hverken på men stationære, bærbare eller min MAC..

har du flash installeret til din chrome ?

0 0
Rallerbabz 24-10-2011 17:15:17

..Siri efterhånden? -.-'

0 0