Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Resultat: Nej tak til Facebook Home

Resultat: Nej tak til Facebook Home

En afstemning på Mobilsiden.dk har vist, at mange umiddelbart er imod det nyeste påfund fra Facebook – Facebook Home.

Resultat af afstemningen om
Resultat af afstemningen om "Facebook Home er noget brugerne vil gøre brug af".

En afstemning på Mobilsiden.dk har de seneste dages tid fået omkring 1.200 brugere til, at komme med deres mening om det nye Facebook Home – og resultatet er ikke til at tage fejl af.

 - John G.: Facebook og annoncørerne vil eje dit liv

Hele 77,98 procent svarer, at Facebook Home ikke er noget de vil bruge. Mens 13,80 procent af brugerne endnu ikke ved om de vil bruge Facebook Home, når det senere på ugen er klar til download i Google Play Store.

 - Facebook Home er officiel – læs hvad det går ud på

Det er i afstemningen kun 8,21 procent af brugerne, som svarer Facebook Home er noget de vil bruge.

 - Facebook Home til iOS – ikke lige rundt om hjørnet

Facebook Home er klar til downloade i Google Play Store til udvalgte telefoner fra fredag den 12. april.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Anker 12-04-2013 09:23:17

i at den her undersøgelese er totalt åndssvag og misvisende... Er dem der sidder herinde og trykker bumser ud, et godt billede af Danmark eller hvad ?? Kom ind i kampen Mobilsiden.dk....

0 0
Kim 13-04-2013 12:15:47

Har du et spejl ved siden af skærmen?

0 0
carsten guldhammer 09-04-2013 17:39:05

du snakker som du har forsdtand til kim

eller også så gidder du ikke læse hvad jeg oprindeligt skrev

der skrev jeg netop at deres seneste påfund er at nu skal det koste 6 kr og 50 øre HVIS du vil sende en besked til en som IKKE er på din venne list

DESVÆRRE så kan jeg ikke vedhæfte et screenshot som dokumentation for det men jeg har rent faktisk set det så sent som idag

0 0
Kim 09-04-2013 18:29:52

De fleste snakker som de har forstand til, jeg skriver samtidigt også ret klogt.
Og efter at have sendt dig en besked på Facebook, venter jeg nu på at der dumper et ikke annonceret girokort ind af døren...

Jeg har skam læst hvad du har skrevet, nu har jeg endda også testet det, og well, du har desværre ikke fået mere ret af den grund :)

0 0
carsten guldhammer 09-04-2013 15:12:55

@kim

mobilsiden beder om min / vores holdning, hvilket jeg så giver

at du så har en anden holdning er ok, men netop fordi at facebook er en forretning som du selv skriver, så følger der også et ansvar med som for eksembelvis at tage de valg / fravalg som kunderne fore tager alvorligt. Og det mener jeg IKKE at facebook gør når de bliver ved med at tæppebombe mig med reklamer jeg HAR bedt om at være fri for

så er det netop at skidde deres kunder op og ned af ryggen, og så kan de heller ikke forvente at jeg vil være intreseret i at fragive mig yderligere privatliv / personoplysninger ved at bruge en tlf / app somer specielt syet sammen til kun at kørre med dem som styresystem

0 0
Rene 09-04-2013 22:47:56

Synd at der er så mange grunde til at kunne lide facebook og du har stadig valgt nogen hvor man kun kan ryste på hovedet af dig.

0 0
Kim 09-04-2013 16:40:41

Uanset din holdning til deres evt. manglende respons på reklamer du af en eller anden grund ikke interesserer dig for, så koster det dig jo ikke noget. De vrider ikke penge ud af dig, men af kunderne som er annoncørerne. Du er ikke en kunde, du modtager en gratis tjeneste.

Off the top of my head, kan jeg heller ikke komme på andre reklame-kanaler, der lader dig sortere i hvilke reklamer du har lyst til at undeholdes af?

0 0
Titan 09-04-2013 15:04:11

"Danskerne mener" er måske en smule misvisende. Jeg vil bestemt ikke mene at besøgende på mobildebat.dk falder ind i en gruppe, man kan betragte som talerør for hele befolkningen. Men nuvel, overskriften ser da flot ud :-)

0 0
AU-1999 09-04-2013 14:52:41

Er der en der kan definere hvad Facebook Home egentlig er? Er det ikke bare en Launcher?

0 0
serpent 09-04-2013 14:30:42

salg, er det da en kæmpe success!!!

tosset overskrift

0 0
carsten guldhammer 09-04-2013 14:17:10

som overskriften siger:

det kunne aldrig falde mig ind at bruge facebook home

facebook er for useriøse over for deres brugere
(oplever gang på gan på gang, at hvis man siger fjern denne reklame og eksembelvis begrunder med useriøs eller vildledene eller en af de andre mulighedder. så kommer anoncen ALLIGEVEL igen lige gyldigt hvor mange gange man beder om ikke at se den)

oplever også gang på gang på gang at de henvendelser mann kommer med hvis man vil anmelde en person eller gruppe til det såkaldte facebook team, så blievr der ikke gjort noget ved det, med andre ord facebook teamet tager IKKE brugernes henvendelser alvorlige.

DET ENESTE som facebook tager alvorligt er efterhånden kun at VRIDE SÅ MANGE PENGE UD AF SINE BRUGERE SOM OVERHOVEDET MULIGT!

seneste eksembel i det er at HVIS nui jeg vil sende en besked til en bruger som IKEK er på min venne liste, så forlanger facebook 6 kr og 50 øre for det

0 0
Kim 09-04-2013 14:56:30

Personligt har Facebook aldrig kostet mig en krone?
Så lige som med alt hvad Google foretager sig, er det primære formål vel at vride så mange penge ud af deres kunder som muligt? Altså annoncørerne?

If you're not paying, you're not the costumer but the product being sold.

0 0
Søren D 09-04-2013 14:10:07

men sikke da noget skrammel, min telefon lignede pludselig noget der var løgn. Gider ikke ha' venners billeder af børn, tegneserier og hunde osv til at flyde rundt på min skærm. Man skal da være mere end almindelig fanatisk FB bruger for at falde for det crap. Man har jo ingen kontrol over hvad det er der dukker frem på skærmen når man åbner sin mobil. Det holdt 2 timer så overtog Nova igen styringen på min S3.

0 0
DX 09-04-2013 13:07:27

Folk kan jo bare ringe på min fastnet telefon når jeg er hjemme, gider heller ikke Storebæltsbroen & Øresundsbroen. ;) Jeg er også bange for Facebook, hvis bare man selv kunne installere / afinstallere - nåååå det kan man. ;)

0 0
holst 09-04-2013 13:06:44

Det skal nok blive en succes bare vendt og se en stor del af familien danmark er nemlig storforbruger af facebook på mobil og tror det på sigt bliver en kæmpebet for apple at de ikke er med.

0 0
Jesper 09-04-2013 13:04:56

...kan man stemme om noget, man endnu ikke har prøvet?
Det kan jo være, at man bliver overrasket på den ene eller anden måde, alt afhængig af, om tanken om en sådan mulighed virker tiltalende eller ej!

Derud over vil jeg da give Gielsgaard ret i, at overskriften er misvisende!

0 0
Kim 09-04-2013 14:49:33

Jeg stememr også gerne imod byldepest og urinsvejsinfektioner uden at have prøvet det...

0 0
twitboydk 09-04-2013 11:23:41

Jeg elsker Facebook.
Men jeg gider sgu ikke have en Facebook mobil. Jeg vil selv bestemme hvornår jeg vil se billeder af mine venner osv.
Jeg bryder mig ikke om det nye tiltag

0 0
gielsgaard 09-04-2013 10:15:54

det er brugerne her som har stemt , ikke danskerne som helhed ,der er trods alt kun tale om 1200 menneskers mening , jeg skal selv ikke have det, men der er nok mange FB superbrugere som bliver glade for det.

0 0
Kim 09-04-2013 11:44:34

Du har ret i at overskriften er misvisende, men ikke pga. antallet af respondenter. 1200 kunne fint gøre det ud for et statistisk gennemsnit af danskerene - hvis nu det var et udsnit af danskerene, og ikke alene et udsnit af Mobilsidens brugere.

0 0