Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Rygte: Apple tester nye applikationer på iPhone 6

Rygte: Apple tester nye applikationer på iPhone 6

Udviklere har opdaget, at deres applikationer til Ios tilsyneladende bliver testet på iPhone 6 med iOS 7.

Nogen elsker dem, andre hader dem, og nogen elsker at hade dem. Det er de mange rygter i mobilbranchen vi taler om.

Og det er vel mere forventet, end overraskende, at vi allerede nu begynder at modtage de første rygter om en ny iPhone 6 med iOS 7.

Udviklere har rapporteret til The Next Web, at Apple tilsyneladende er i gang med at teste en iPhone 6 med iOS 7.

En udvikler har rapporteret, at han i en lag har set en telefon med navnet iPhone 6.1 og iOS 7 som software.

Meget mere ved vi ikke, ud over at telefonen angiveligt benytter en IP-adresse, der udgår fra Apples Cupertino campus, hvilket får flere til at anse rygtet for værende overvejende sandfærdigt, skriver PhoneArena.

Kilde: The Next Web, PhoneArena

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

02-01-2013 14:17:05

Apple maskinen igang igen.... Var det ikke nok med denne "nyhed" en gang?

0 0
Rene 02-01-2013 20:46:06

Må være træls at være så indebrændt med had

0 0
02-01-2013 23:50:33

Nej egentligt ikke. Og det er jo ikke indebrændt, jeg kommer jo ud med det ;D Og det er da sjovt......Hvis der bliver sat et komma forkert så kan folk gå fuldstændigt i spåner...MEN Siger man noget dårligt om apple SÅ er man hater, indebrændt, fanboy, fucking whiner, dum osv osv..... Og det er sq da slattent at lave to artikler om nøjagtigt det samme emne. Et emne der vel at mærke er så indlysende at det gør ondt langt ind i sjælen.... Men hvis det bare er mig, jamen så skal i da igang med at skrive artikler om at de også arbejder på en ny iMac, iPad eller måske noget der kunne være en lille smule interessant....iTV.....

0 0
TF 03-01-2013 01:46:18

Tja det er vel næsten samme beskrivelse på det dine android venner plejer at kalde mig ;-) bare jeg laver en lille stavefejl eller siger et lille bitte negativt ord om det hellige android eller google :-)

0 0
Anker 02-01-2013 16:18:06

Stop nu det fucking whining !!!! kig f.eks ehel dec. månede igennem, der er næsten ikke andet end samsung mig her og der og android... Nu stopper i fanme !!!! Jeg har både iphone 5 og Galaxy s3 så jeg er ikke på nogle af disse hold, men i er sku så dumme at se og høre på med de teenage kommentarer der

0 0
Brylle 02-01-2013 17:10:59

Hello! Drøs lige helt ned skipperskræk

0 0
TF 02-01-2013 19:00:30

Hvorfor han har da ret.

0 0
02-01-2013 16:36:01

Du kan da FUCKIN bare lade være med at læse det. Dette er sq da en af de mest latterlige nyheder, selvfølgeligt er de i gang med en ny version af iOS og en ny iPhone. Og minsandten om vi så ikke også skal have selv samme nyhed i to forskellige artikler.

0 0
hellas7 02-01-2013 16:56:41

... og alt er som det plejer :)

0 0
02-01-2013 19:25:33

Ja da :D Ellers havde du jo heller ikke noget at kommenterer på ;D

0 0
John 02-01-2013 17:09:12

Same procedure as last year :)

0 0
Footiefan 02-01-2013 14:34:49

Og så er mobilside-politiet i gang igen igen her i 2013 ;-)

0 0