Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Rygte: Galaxy S5 skal produceres på iPad fabrik

Rygte: Galaxy S5 skal produceres på iPad fabrik

Samsungs kommende topmodel skal ifølge rygter produceres hos en af Apples samarbejdspartnere.

Hvis Samsungs kommende Galaxy S5 skal følge tidligere lanceringer, så kan vi forvente en ankomst i foråret 2014. 

Vi har endda tidligere set rygter tyde på, at Samsung har fremskyndet processen til januar, da de ikke har været fuld tilfredse med salgstallene for Galaxy S4.  

Samsung Galaxy S5 lanceres måske i januar

Uanset hvad så er tele-giganten uden tvivl godt igang med forberedelserne til den kommende topmodel. 

Samsung Galaxy S5 skulle endda dukke op i metal for første gang, som Mobilsiden tidligere har omtalt. 

Nu forlyder det, at firmaet som skal stå for ordren af de nye metalenheder skulle være det taiwanske firma Catcher Technologies. Det beretter emsodm.com, ifølge androidbeat.com

Det interessante ved det er, at Catcher i forvejen er en af producenterne bag aluminiumsenhederne til Apples iPad.

Tiden vil vise om der er hold i rygterne, og om Samsung endelig kommer med en model der ikke er pakket ind i plastik. 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

04-12-2013 13:52:58

Hmm
havde Mobilsiden.dk i for nogle tid siden en artikel og at produktion af low-mid end telefoner blev flyttet væj fra deres egne fabrikker, for at skabe kapacitet til 5eren.??

1 0
carsten guldhammer 04-12-2013 11:59:11

efter at have set kontant igår om samsung og deres top aurogance kan der KUN opfordres til IKKE AT KØBE SAMSUNG produkter!!!

6 0
04-12-2013 16:37:20

Det er sq en kendt "teknik" i elektronik branchen. Men d overlever nok at du og Thomas ikke køber S5 ;-)

0 3
TF 04-12-2013 16:59:49

Et program som kontant påvirker folk mere end du tror.

1 1
04-12-2013 22:50:14

Så folk i hele verden ser kontant i lille Danmark ? Det de sælger i DK er da en mikroskopisk andel, og en af den andel er der sq en meget mindre del der fravælger pga af sådan et program. Men kan egentlig heller ikke se hvad kondensatorer i deres TV har med deres mobiltelefoner at gøre.

0 1
TF 04-12-2013 23:46:09

Mange bække små gør en stor å, Som man siger.

Programmet viste jo klart samsung fra deres dårligste side, absolut arrogante og er det ikke dig der hader apple netop fordi du påstår de er arrogante, men når det er samsung der er arrogante er det ok eller hva ?

3 1
05-12-2013 07:48:19

Nu har jeg ikke set programmet, så kan ikke udtale mig om hvorvidt samsung optræder arrogant eller ej. Men kan udtale mig om at den praksis med at designe elektronik til kort levetid, er noget branchen har udført i mange år. At kontant så lige er faldet over samsung tjah......

1 1
TF 04-12-2013 14:38:36

Ja det var godt nok en skidt omgang for samsung og rigtig skidt for deres image.

3 1
04-12-2013 10:10:56

Ok, så fordi at en del af en mobil kommer fra en bestemt producent, så producerer de simpelthen hele mobilen ? Og fordi de OGSÅ laver aluminiums dele til ipad, så er det altså en ipad fabrik ?

0 1
Thomas Larsen 04-12-2013 12:02:09

Nej, men ellers ville der jo ikke have været nogen inde og kigge hvis der stod den blev produceret på :)

1 0
Thomas Larsen 04-12-2013 12:02:49

(generisk fabrik) nu når den fjerner html tags(større end/mindre end-tegn).

1 0
serpent 04-12-2013 09:34:18

i hope not

1 1